News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Tunelul Helsinki - Tallinn nu este nimic altceva decat o fantezie - "propunerea" curenta e un amestec de investitori naivi finlandezi si investitori "estici" obscuri, cu iz puternic de spalare de bani (nu sunt bani nici macar pentru 10% din proiect). In proiectul curent, statele (EE si FI) nu sunt implicate deloc in proiect - ba mai mult, refuza orice implicare, ceea ce reprezinta practic "moartea" proiectului (e nevoie de acorduri directe inter-guvernamentale).

Cat despre dublarea DN2 - 10-20 milioane de euro nu pot sa-l iau decat ca o gluma... Dublarea centurii Ploiesti, fara podurile noi, a costat undeva peste 40 milioane de euro si a luat putin peste 3 ani. Aceiasi chestie (si cam acelasi pret pe kilometru) la dublarea DN7 la iesirea din Bucuresti. Si cam aceleasi preturi. La fel si la DN5. In plus, daca chiar este un MZA de 24000, o extindere sub trafic, cu gatuirea aferenta la 7-8 metri pe zeci de kilometri cu o durata de 2-3 ani, semafoare etc., este fizic imposibil de facut. Exista doua solutii - ori o cale complet noua, ori asteptat dupa A7, si apoi facut extinderea.

Solutia optima este probabil accelerat A7 cat mai mult, urmat de o solutie pe termen lung pentru Bucuresti - Urziceni ca 2x2 - probabil o iesire noua din Bucuresti, si o cale noua pana la Urziceni. Dar asta o sa dureze macar 4-5 ani, daca si cand s-o gasi vointa politica. Dincolo de Urziceni, cu A7 gata, extinderea nu prea are sens.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

#12016
Nu stiu despre ce dublare a DN2 vorbesti... probabil intr-adevar vreo gluma. Ca eu vorbesc despre faptul ca DN2 are acum 13m latime si este nevoie de inca un metru in dreapta si unul in stanga ca sa se poata merge 2+2 in loc de actuala configuratie 1,75+1,75 (pe care se merge ad-hoc 2+2), sau in loc de 2+1 redesenat.

De asemenea intre Bucuresti si Buzau TOATE PODURILE DE PE DN 2 SUNT DEJA 2+2, INCLUSIV PODETELE. De asemenea NU ESTE NEVOIE DE CEI 2 METRI DE DRUM IN PLUS DECAT IN AFARA LOCALITATILOR. SI NU IN ULTIMUL RAND TOTUL ESTE DEJA IN PROPRIETATEA STATULUI.

Centura Ploiesti chiar a fost pe bune dublata si a avut multe structuri mari (poduri). Aici avem ZERO STRUCTURI. Toate sunt deja 2+2. Si nu trebuie inca 7,5 metri de terasament ci doar 2. Si nu trebuie reconfigurate nici un fel de intersectii.

In Germania, inainte sa se apuce sa largeasca o autostrada de la 2 la 3 benzi fac exact operatia asta pe un sens de mers: largesc terasamentul cu 1-2-3 metri pe un sens de mers, ajungand astfel la ca. 15 metri latime, pe care apoi baga tot traficul in regim 2+2 timp de 1-2 ani, timp in care darama complet sensul celalat de mers si fac acolo 3 benzi. Masura asta de largire la 15 metri este in sarcina constructorului si nu este luata in seama la costul final in calculele care se fac (intra la capitolul organizare santier si devieri provizorii) - adica e de neglijat in comparatie cu restul costurilor.

Repet: suntem de CACAT ca nu facem acei doi metri de terasament in plus pe marginea DN2 si circulam 2+2 ca lumea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Daca ne uitam la cat costa si cat de greu se misca un tunel muuuult mai mic, si anume cel din stramtoarea Fehrman intre Germania si Danemarca sau cum cel de sub canalul manecii este un cvasifaliment (si e intre Franta si Anglia), sau cum inca nu se face nimic in Gibraltar....eu zic ca putem astepta mult si bine dupa un asemenea proiect. Mai degraba ar trebuii reinviat proiectul podului peste stramtoarea Messina intre Italia si Sicilia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Si inca o data repet: CNAIR poate sa faca largirea asta cu 2 metri pe DN2 in regie proprie. Are toate utilajele. Asa cum fac acum in regie proprie parcarile de pe A1 nefacute de Impregillo, asa pot face lejer si asta. E nevoie de carat pamant si un compactor din ala mic, care se deserveste manual, compactat straturile, asfalt, trasare. Atat. Intern nu costa mai mult de 0,2 milioane pe km si pot face treaba pana la vara viitoare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

Aparent politica.... Dar ultimele mișcări pe scena politică vor face ca, cucul sa nu mai cânte cum vrea el...
Și o sa rămână și fără craca pe care sta... Este foarte clar ca o sa vina alt guvern... și m-ar bucura sa vina unul format din tehnocrați pana se mai limpezesc apele, eventual alegeri anticipate...
Asa ca, sa nu va prindă mirarea dacă în următoarele zile o sa "dispară" toate neconformitatile și o sa dea în circulație pe șest...

Io

#12020
Mergea si pe A3 insa le pun aici. O informatie de confirmat si o opinie:

Informatia - intr-un interviu realizat de Buhnici ieri (casebune.ro) in zona Cristian-Rasnov un localnic spune ca se pling unii din zona ca la autostrada se lucreaza si noaptea!

Opinia - tevatura cu Ghizdeanu si comisia-lui-de-ce-face-ea-cind-o-fi-facind-ceva, tevatura, zic, e cel mult o petarda.
Argument: intr-un contract comercial partile semnatare trebuie sa aiba "capacitate de contract". Altfel contractul e nul de drept. Pe scurt asta inseamna ca ambele parti trebuie sa aiba dreptul (atentie la nuanta, "dreptul" nu "capacitatea fizica sau financiara/umana") de a negocia/semna/realiza contractul. Comisia Nationala de Ghizdeanu are acest drept? Zice ca povestea/contractul ii va/vor fi fost transferata/e. Asa si? Are voie ea prin lege sa intre in asa ceva? Ma indoiesc. Buget si capabilitate oricum n-are, oameni nici atit. Pe scurt e ca si cind Managerul General i-a spus el unui muncitor sa se duca sa negocieze cum o sti. Mandat de reprezentare si negociere (in scris) nu i-a dat.
Daca este asa atunci muncitorul poate sa negocieze si semneze orice, semnatura lui valoreaza mai putin decit hirtia pe care a fost scrisa.

Toute proportion gardee e ca si cind m-as duce eu si as negocia ceva in numele API pentru ca am auzit/am citit in presa ca mi-a spus Ionut. Pai mi-o fi spus dar ce vorbesc sau semnez eu acolo e nul si sint numai bun sa ma caute Procuratura macar pentru dol si tentativa de inselaciune. Pe impostorii astia nu-i cauta?  Zic si io >:(
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Vancouver....nu le mai canta in struna cu lucrarile in regie proprie...ca pana la urma vor crede si ei. Oare ce s-a intamplat cu acele 7 seturi complete de asphalt cumparate acu 2...3 ani? Cate tone de asphalt au produs si pus in opera? Cu lucrarile si firmele care sa execute in regie proprie ne ameninta de ani de zile si periodic. Concret nu am vazut nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

Sunt destule lucrari în regie proprie, dar în mare parte sunt recondiționari de drumuri.

https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/410558999813527/?t=0


vancouver

Eu cred ca exista o limita la care e de preferat "in regie proprie". Atunci cand lucrarea dureaza 2 luni e absurd sa se faca o licitatie care dureaza 2 ani, mai ales daca CNAIR dispune de utilajele necesare sau le poate inchiria.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MarcoPolo

N-au nevoie de utilaje! N-ai vazut declaratia lui Cuc de ieri despre LD3? Iau ei totul "la lopata"!

voicul

Sa nu va lasati pacaliti de campaniile:




Nu e este back to school CI este back to:





:(

Ionut

Au început școlile azi? Nu saptamana viitoare? Gradinitele nu au început azi. Am avut niste treburi prin oraș și a fost super lejer.

voicul

Saptamana viitore va incepe dezastru ala mare. Deocamdata e inca bine, dar eu am simtit ceva trafic in plus.

TibiV

Normal ca ai simtit, suntem in septembrie. S-a cam terminat sezonul multelor concedii...

Scoala incepe pe 9 septembrie
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Seamănă cu India :) Ce bine ca mă pot deplasa pe jos....
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis