News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

chiar si in aceste conditii, din Mamaia pana in centrul Bucurestiului se fac 3h10 min.  Nu mi se pare atat de mult. Acum vreo 6 ani am facut 5 ore din Moeciu pana in Bucuresti, dupa Anul nou.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mai, dar nu s-a uitat nimeni la ce catastrofa a fost pe Valea Oltului?....

Ora 16:11. Iesirea de pe A1 Sibiu spre Bucuresti...

Ora 19:57. Intrarea in Rm.Valcea...  :(

Ora 21.13!!! Dedulesti, inainte de mititei la terasa.... NU am oprit!...  >:(

Ora 21:50. Pasajul subteran din Bascov, inainte de re-intrarea pe A1....


Pe drum nu am oprit decat de doua ori pentru nevoile fizioloice ale copilotesei mele...
(Sunt convins ca time-stamps au ramas si pe IMGUR, se poate verifica ca nu bat campii...)
Cu alte cuvinte am facut 5 ore si 40 de minute intre cele doua capete ale A1 / PiSi. Teoretic, 5h 40 min pentru 119 km (ultimul indicator din Pitesti este km 120, primul din Sibiu este km 239)....

Am plecat din Dej (CJ) la ora 11.32. Waze imi estima (la plecare) ca voi ajunge acasa la 19.30.
Pe drum acelasi Waze mi-a tot lungit timpul de parcurs, si (culmea!) nu pe Aiud-Sebes, ci pe Sibiu-Pitesti....

Am ajuns la destinatie la ora 23.27.
Adica dupa 12 ore (fara 5 minute...)  :((
Am facut cu 4 ore mai mult decat estimarea Waze initiala...

PiSi este urgenta 000 a Romaniei !!!!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Sincer îți zic, a fost așa peste tot. Un drum de 6 ore dinspre litoralul bulgar (proasta alegere, dar asta e altă discuție), s-a transformai in 9 ore de condus. Evident pare parte din vina o poarta Fetesti-ul, dar și accidentele de pe A2.
La 22:40 pe sensul opus era obișnuită coada intre Bușteni și Predeal pe DN1. Și sunt convins că aglomerat a fost și DN2,DN6, DN73 in zona Bran-Rasnov, DN1 Sibiu - Brașov, DN68A pe sensul spre Timișoara, etc...

A, și urgenta 000 e A0. Just saying.

cristi5

#12003
Weekendul dupa Sf. Maria a fost special. A fost catastrofa si pe zona 2+1 pe Bucuresti-Urziceni. Cea mai aglomerata duminica de cand urmaresc. Cateva tamponari minore (sensul opus nu era afectat)

Dupa trafic, A7 Ploiesti-Buzau este urgenta si mai mare... atata ca DN2 compenseaza la capacitate. Trafic mai mare decat orice zona non-urbana din A1 Sibiu-Nadlac (MZA 20-24k fata de 14k). Trafic mai mare si decat VO de fapt (afara de zona Rm Valcea poate, tot pe la 15k este). Pe A7 avem si coridor "core".  Hai baieti cu SFul...

Si apropo de urgente de trafic VP ca are trafic tot peste 20k (1+1!!!) si il are de muuulti ani. N-am putut negocia un coridor european pe acolo si suferim zilnic, cu deceniile.

Am supravegheri waze si pe VO, si pe VP si pe DN2 in zona 2+1. Dar n-am timp sa le analizez. Daca are timp cineva, dati un PM

danutzu_1069

@Tibiv, orice incident, cât de mic, o tamponare, de ex, lungește.... logaritmic timpul de parcurgere pe Valea Oltului... Asta și pentru ca nu ai varianta rezonabila pentru ieșire.
Dacă s-ar circula constant cu 90km/h, cap coada, adică cu viteza maxima a camioanelor ar fi un timp rezonabil pentru VO..
Btw, ți-aș fi propus  ca de la RmV sa mergi prin CdA, dar nu știu traficul dinspre Transfăgărășan.... A fost balamuc acolo...

alecu26

Am prins si eu nebunia de pe VO. Si fara Tiruri. Cea mai mica disturbare e dezastru. Incolo cel putin waze m-a dus pe Curtea de Arges. Incoace...fara tiruri...fara semafor la dedulesti s-a circulat practice in coloanal de la Bascov pana aproape de Sibiu. Nu au fost semafoare la Dedulesti...dar imediat dupa...se statea in coloana efectiv pentru intersectia cu DN 67. Cate un TIR efectiv bloca totul pe vreo 10 km.

PS: Tocmai auzisem la radio ca consumul de combustibil a crescut cu 5%. O fi si asta o explicatie. Micile deschideri de autostrazi nu rezolva nimic.

PS2: Cristi, ai dreptate cu DN 2...dar gandestete ca un A1 complet ar reruta mult din traficul de pe VP si DN 6. De exemplu din Bucuresti....spre multe zone din transilvania e cvasiegal pe VO sau pe VP. Depinde de ora...sau de zona din Bucuresti de plecare/sosire.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

traficul din weekend de pe VP e doar trafic local Bucuresti-Brasov. Toata lumea stie ca pe acolo nu se trece in weekend, asa ca toti cauta rute ocolitoare. Inainte prelua si DN73 o parte din trafic. Acum pe acolo nu se trece, asa ca e si mai rau.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Joi dimineata am auzit pentru prima oara de aglomeratia peDN1A, sensul Valeni de Munte - Brasov. Dar, inca odata: traficul de august intra in cu totul si cu totul alta categorie. Cu atat mai mult in vacanta de 15 august.

alexV

Quote from: paulmare on August 17, 2019, 03:36:55 PM
dap
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.24345
podul lui porr, cofraje modulare dokka

frumoasa lucrare, si grozave pozele lui bogdymol

mersi de link catre poze. chiar ca seamana.
din ce ati scris mai sus, sunt si la noi poduri moderne, cu deschidere centrala mare.

parca s-a renuntat de ceva timp la unicul criteriul "pretul cel mai mic" in evaluarea ofertelor.

Harry

#12009
Din tarile cu apa calda:
"The two-story home stood on one of the city's signature hills for more than 80 years. Last fall, workers demolished it as part of the current owner's plan for a major renovation. Only a battered part of the garage and the skeleton of a staircase are left.

But on Thursday, San Francisco's Planning Commission ordered a kind of reincarnation. It voted unanimously that if Ross Johnston, who bought the property for $1.7 million, wants to finish his project, he must "reconstruct the structure to its original footprint and massing" using the original methods and materials.

In other words, put it back."

https://www.npr.org/2018/12/19/677929775/san-francisco-orders-man-to-rebuild-his-historic-home-after-it-was-demolished?t=1566534560467

pelan87

Salutare, nu stiu daca scriu in topicul potrivit, dar imi incerc norocul.
As vrea sa fac un montaj video cu evolutia lucrarilor in zona dealului "cu lilieci" de pe A1, iar filmarile din care vreau sa preiau capturi de imagini sunt realizate de colegul nostru AlinC. Vreau sa-l intreb pe aceasta cale daca pot folosi capturi din filmarile lui (mentionand, evident, faptul ca el este proprietarul imaginilor). Scopul acestui montaj este doar publicarea pe forum, pentru a vedea cu totii cum s-a "inaltat" marele zid UMB, nu doresc sa-l public in alta parte sau sa-l folosesc in alte scopuri.
Problema este ca nu pot trimite mesaje private pe forum, probabil nu am inca acest drept fiind destul de nou pe forum. De aceea, daca AlinC citeste acest topic, il rog sa-mi raspunda aici. Sau, apelez la colegii de forum care pot trimite mesaje private, sa-i directioneze acest mesaj lui AlinC.
Va multumesc!

ochiulager

      Buna seara, urmaresc acest forum de foarte mult timp si tin sa-mi exprim aprecierea si respectul meu pentru toti cei care contribuie cu imagini si pareri pertinente privind dezvoltarea sistemului de autostrazi din Romania. Pentru cei care sunt in afara tarii si sunt interesati de acest domeniu, acest forum reprezinta o sursa obiectiva si importanta de informatii despre ce se intampla, cum evolueaza lucrurile, care sunt perspectivele privind  proiectele de infrastructura. Insa, in aceasta seara, nu vreau sa vorbesc despre infrastructura, pentru a nu stiu cata oara am fost socat de nivelul de poluare al acelui rau de langa Sebes. La fiecare filmare pe care o face Alin, apa aceea are toate nuantele posibile intre negru si rosu iar astazi s-a mai adaugat o dimensiune, pare foarte vascoasa, nici nu vreau sa ma gandesc la ce contine.. . Pentru cei care locuiesc in zona, oare nu e posibil sa se identifice cei vinovati..? Alin, prin ziarul local nu se poate incepe o campanie.., o investigatie jurnalistica sa-ii demascam pe acesti nemernici care otravesc raul cu atata nepasare..
     Multumesc, sper ca nu sunt singurul care simte la fel..

Io

#12012
OT - ce-i cu culoarea aia sinistra a riului in filmarea lui AlinC de azi?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

carutasul

referitor la cât îi doare pe cei din CNAIR că nu își îndeplinesc obiectivele vă recomand un film unguresc vechi "Și vrabia e o pasăre" care a rulat la noi în '90 (filmul e de prin anii '60)  . Îndeosebi scena în care fratele ca să se răzbune distruge un raft întreg de eprubete și alte produse chimice :)

vancouver

#12014
Ca sa largim DN2 intre Bucuresti si Buzau nu avem bani. Drum de 13 metri latime sa fie largit la 15 pe ca. 60km (partea de drum in afara localitatilor).... O, prea scump. (cost estimat de mine: 10-20 milioane euro, ca ordin de marime cat un pasaj de pe centura Arad sau o cincime din costul podului peste canal de la Agigea facut langa port si pe care traficul este ridicol comparat cu Bucuresti-Buzau)

Dar e firesc. E nevoie de acesti bani in alta parte  :lol: :

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23328921-complicata-poveste-unui-tunel-100-geopolitica-rivalitate-ingrijorari-dar-foarte-mult-curaj.htm

QuoteCel mai scump tunel pe care europenii vor să-l construiască ar putea avea 103 km și ar putea costa peste 20 miliarde euro. Se discută despre el încă de acum 25 de ani și acum un și jumătate părea sigur că se va construi, dar îndoielile s-au acumulat și părțile vor clarificări. Dacă orașele Helsinki și Tallinn vor ajunge să fie legate de un tunel feroviar, trenurile ar putea rula cu 250 km/h prin el (...)

Si numai asa, ca sa ne facem o idee: 103 km  de tunel feroviar e ca si cum pasajul de Bascov ar incepe pe la Piata Gorjului din Bucuresti  :D
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.