News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Mno, si tu. Asta deja se incadreaza la alt domeniu psihiatric (apropo, evenimentul se petrecea destul de dimineata, pe la 9 AM).

Si asta pentru mine e mai degraba o filmare despre cat de tampite pot fi sensurile giratorii din Brasov. @vancouver - cum ti se pare un sens giratoriu cu 4 benzi?

vancouver

#11806
In oras merge cat de cat.

Marcajele insa nu folosesc aproape la nimic. Aproape nimeni nu are vreo treaba cu marcajele, 90% trec cu rotile peste liniile punctate in mod constant (nu urmeaza decat intamplator o banda) iar cei putini care urmeaza o banda vrand nevrand trebuie sa intre si sa iasa de pe ea.

Din punct de vedere legal e o aberatie. Trecerea de pe o banda pe alta se face numai cu semnalizare, iar semnalizare se face cu minim 50 de metri in avans. Asadar dupa iesirea de pe o banda si intrarea pe alta trebuie mers inca minim 50 m pana sa se intre iar pe alta. Ori in video se vede cum masinile traverseaza si cate 4 benzi apoi iara alte 4 benzi. Deci BENZILE SUNT O ABERATIE.

In rest, abstractie facand de trasajul benzilor, intersectia merge, functioneaza. In Paris sunt multe astfel de ronduri, unele si mai mari (cel mai mare la Arcul de Triumf). Francezii au renuntat de mult la orice fel de marcaje. Mers incet, cu atentie, inaintat cate un pic... E sa zicem accepabil.

Eu sunt adeversarul declarat al sensurilor giratorii trantite IN AFARA LOCALITATILOR, mai ales daca drumurile respective sunt aglomerate si de aceea au deja mai mult de o banda pe sens. E vorba de cateva probleme in afara localitatilor:
- trebuie franat de la 100km/h la 20-30 km/h, in unele cazuri la zero (si asta uneori pe drumuri de tranzit majore, care leaga tara in lung si-n lat, adica inadmisibil)
- in unele momente (seara, dimineata), cand farurile celor din fata bat prost (il orbesc), un sofer neatent si care crede ca se afla pe un drum important, deci prioritar, posibil sa nu vada sensul si sa intre in el sau sa ajunga sa franeze foarte puternic (iluminarea ajuta). Din pacate avem si morti din astfel de situatii (vezi zidul mortii de la Suceava, giratoriul DN17 cu centura Suceava)
- la camioane dificil la raze mici, daca sunt mai multe benzi sigur vor calca liniile benzilor, deci aberatie si aici trasarea de benzi
- din pdv al capacitatii, un giratoriu duce cat un drum de 1+1. Daca giratoriul este amplasat la intersectia a 2 drumuri, ambele 2+2 si circulate, se va ajunge la ambuteiaj
- un numar mare de giratorii pe un DN creeaza discomfort puternic, mai ales pasagerilor (accelerari urmate de franari, curba la dreapta, apoi brusc la stanga si iar brusc la dreapta, iar accelerare). Si uzura masinilor creste.
- giratoriile cu mai multe benzi nu "duc" neaparat mai mult trafic, pentru ca un singur vehicul care merge in sens blocheaza toate benzile le intrare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RobertH

Nu stiu daca s-a mai spus sau stiti, dar vad ca azi CNADNR au facut actualizarea pdf-ului.

Liviu M

Quote from: vancouver on June 09, 2019, 08:19:25 PM
Marcajele insa nu folosesc aproape la nimic.
Probabil asa se gandesc si cei care la Universitate merg drept, taind marcajele dintre doo - trei benzi...

pasadia

@vancouver: bine ca tratezi problema din punct de vedere legal sau al fluentei. Dar uita-te putin la siguranta pietonilor (da, e o zona pietonala, intre 2 terminale RAT - transportatorul public local, o zona de birouri / comerciala (Kaufland / Carrefour / Mc Donalds) si cel mai populat cartier al orasului). ;)

voicul

#11810
Ii fac eu brief-ul:
Desi se lucreaza bine, progresele lipsesc.
Desi totul e in drum spre SICAP e trafic c'an Bucuresti, deci nu ajunge nici unul.
Nu merge si cam sta pe loc.

----
Dăncilă anunță o REVOLUȚIE în materie de autostrăzi! "Acum am această posibilitate"

Premierul Viorica Dăncilă a declarat că doreşte să creeze un departament al proiectelor de infrastructură sub coordonarea prim-ministrului, care, printre altele, să-i prezinte săptămânal progresele făcute la fiecare obiectiv de investiţii în parte.

"Aici va trebui să luăm nişte măsuri, nişte măsuri foarte stricte. Şi acum am această posibilitate să iau aceste măsuri. În primul rând, vreau să fac un departament al infrastructurii, al proiectelor de infrastructură sub coordonarea prim-ministrului, în care săptămânal să văd progresele făcute pe fiecare obiectiv în parte. Eu am spus, şi i-am spus şi ministrului Cuc, sunt atâţi angajaţi la CNAIR, eu cred că dacă ar merge pe fiecare investiţie, pe fiecare drum şi ar sta acolo, 20-30, cu o foaie de parcurs, ce se execută zilnic, am avea mai multe şanse decât dacă stăm în birou şi vrem să coordonăm de acolo. Mai mult, firmele care nu se încadrează în termene trebuie să plece", a declarat Viorica Dăncilă, luni, la TVR1.

Întrebată dacă Narcis Neaga va rămâne în funcţia pe care o ocupă la CNAIR, premierul a spus: "Voi vorbi cu domnul Cuc să vedem cât de important este pentru proiectele următoare Narcis Neaga".

Cât priveşte construcţia de spitale, premierul a menţionat că în curând va demara proiectul spitalului regional de la Constanţa, pe formula unui parteneriat cu Turcia şi, de asemenea, a precizat faptul că stadiul în care se află proiectul spitalului de la Iaşi este unul "destul de bun".

https://www.money.ro/dancila-anunta-o-revolutie-in-materie-de-autostrazi-acum-am-aceasta-posibilitate/

lighthotspot

Daca acum are aceasta posibilitate, pana ieri de ce nu avea ??
Sa scoata miile de atarnatori din cnair si sa ii puna in teren cu baraca de dormit, meniul zilei si la salariul minim pe economie.
Prezenta sa se faca numai dupa drona de la proinfrastructura..

gruiarew

Deci dacă ceva nu merge soluția e sa mai facă un departament? Alți spărgători de semințe și plimbători de hârtii? Sau cum?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

nenea_hartia

Quote from: voicul on June 11, 2019, 09:31:37 AM
sunt atâţi angajaţi la CNAIR, eu cred că dacă ar merge pe fiecare investiţie, pe fiecare drum şi ar sta acolo, 20-30 [...]
Nu e de ajuns că le plătim salarii grase, acum vor să le dăm bani și pentru carburant, diurnă și cazare?

horatiu.cosma

Nu ajunge că există inginer consultant și n alte controale pe șantiere (ISC, CNAIR, MT, DGOIT, comisia europeana etc), mai trebuie sa punem noi si noi echipe. 10 stau si scriu, unul lucrează.

GDPR

Quote from: RobertH on June 10, 2019, 05:33:19 PM
Nu stiu daca s-a mai spus sau stiti, dar vad ca azi CNADNR au facut actualizarea pdf-ului.

Tabelul ala este o mizerie absoluta. Trista realitate e ca oamenii astia nu sunt in stare sa faca o simpla actualizare a unui amarat de tabel. Ce sa mai vorbim de restul.

cristi5

#11816
M-a impresionat acest citat pe un subiect strategic (relatia cu Moldova). Omul are dreptate, strategiile care dureaza mai mult de un ciclu politic nu prea au sanse. Lucrurile merg mai mult din inertie, un proiect odata lnasat greu poate fi oprit, etc. Sau ne e rusine de straini (gen trenul la OTP sau autostrada  care vine din Ungaria) si atunci miscam ceva rapid... Dar cu procese complexe si de durata e mult mai complicat.

Quote
Nu putem imputa Romaniei absenta unei politici ferme, a unei strategii. In primul rand, Romania are mari probleme de implementare a strategiilor, oricare ar fi ele, ca vorbim de constructia autostrazilor, de invatamant sau de politica externa.

Cu exceptia aderarii la Uniunea Europeana si la NATO, care au fost mai degraba doua obsesii politice romanesti, binevenite si care ne-au modelat intr-o oarecare masura, Romania este, pana acum, incapabila sa puna in practica strategii care sa depaseasca ciclurile electorale.

http://www.ziare.com/europa/moldova/i-a-jucat-rusia-pe-toti-in-ceea-ce-priveste-republica-moldova-ce-urmeaza-la-chisinau-interviu-1565186

Dominik

You're in Steelers Country

Harry

Cum se asfalta Bucurestiun in 1939