News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Harry on February 13, 2019, 07:57:47 PM
Eu nu sunt (partial) de acord cu amendarea celor care intra cu masina pe plaja. ar trebui amenajate zone unde sa poti sa te dai cu masina pe plaja ...

Harry,
o privira rapida pe harta imi spune ca americanii au al naibii de multe mii de kilometri de plaja...
Fara sa le pun la sooteala si pe cele din Alaska... ;)
Daca ar exista un indicator "km de plaja/1000 de locuitori", raportul fata de Romania ar fi probabil mai dezastruos decat cel de "km de autostrada/1000 de locuitori"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


voicul

#11567
Stau sa ma intreb daca s-a rezolvat intr-un fel problema asta sau doar e senzational pe sticla?

Vicepreşedinte PSD: În minister, sunt funcţionari înţeleşi cu constructorii de autostrăzi, ca să fie blocaje - VIDEO

Gabriel Zetea, vicepreşedinte al PSD şi preşedinte al PSD Maramureş, a vorbit la Jurnalul de Seară, despre ,,grupuri de interese" din Ministerul Transporturilor, formate din funcţionari, care erau înţeleşi cu constructorii astfel încât să fie blocaje.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/vicepresedinte-psd-in-minister-sunt-functionari-intelesi-cu-constructorii-de-autostrazi-ca-sa-fie-blocaje-1083806

horatiu.cosma

Păi ei sunt doar simpli spectatori scuipători de semințe la un meci de fotbal. Din când în când mai afirmă ofuscați că X fură, Y e incompetent, Z blochează nu știu ce documente cu lunile. Dar ei (PSD), din poziția lor de spectatori, clar că nu pot face nimic în afară de a constata și a observa.

Quest

Quote from: Ionut on February 17, 2019, 09:38:54 PM
De 14 luni se jura ca se mobilizează. Niste #%^*£/÷#%^&€£(¥(*%

Eu am punctat si in trecut: m-ar interesa sa citesc din scoarta in scoarta un contract de constructie autostrazi, dintre cele semnate in acesti ani. S-ar putea sa constatam ca Compania n-a introdus clauze pecuniare dure ptr nerespectarea termenelor de catre Constructor, asa incit ramine doar "sa spere" ca acesta se va mobiliza (expresie pe care am auzit-o prea des si in limbajul de la MT, ca si cind Beneficiarul nu are pirghii de-a constringe Constructorul neserios acolo unde il doare mai tare, la bani...)

Iar a doua ar fi ca MT sa treaca printr-un proces de curatire de cartitze care in colaborare cu Constructorii au interesul de-a tine blocate lucrurile. (nu e o speculatie politica proprie, Gabriel Zetea - PSD Maramures dixit zilele trecute despre asemenea interese). Ptr ca daca croiesti lucrurile incit Statul sa fie tot timpul dator Constructorului cu tot felul de avize, practic ii dai apa la moara Constructorului sa nu lucreze, ci sa traiasca din claim-uri.
Chestia asta trebuie rupta din radacina.

Ionut ai fost aseara la 19 pe Radio Romania Actualitati cu o scurta si relevanta interventie telefonica despre starea coridorului feroviar IV, lucrarile pe Simeria - Sighisoara. (veneam catre casa de la ski si ascultam radioul in masina)
Common sense will get you far !

perfidus

Poti sa constrângi ușor un contractor cu pârghiile din contract, atunci când tu ca parte in contract ti-ai îndeplinit la zi toate sarcinile. Ori tocmai aici e problema. "Dolce far niente" e motto-ul oamenilor cu decizie in CNAIR si MT, in general.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alin2pas

Dar Zetea în calitatea lui de vicepreședinte PSD cum poate să spună așa ceva fără să spună și ce a făcut sau ce vrea să facă pentru a corecta acele situații? Șeful CNAIR e numit politic, deci PSD îi poate impune să facă "curățenie". Dacă nu se poate sau nu se vrea înseamnă că este vorba cel puțin de incompetență, dacă nu de altceva mult mai grav. Răspunsul cred că este tot sub formă de întrebare: când ai o creștere economică (implicit, venituri la bugetul statului) mai mică cu 2% decât ai estimat, de unde ar fi avut bani să plătească lucrările efectuate dacă nu erau întârzieri pe șantiere? Constructorii care nu au vrut să tragă de timp au avut parte de recepții amânate și tergiversate, după cum se știe pe A10 Sebeș - Turda loturile 3 și 4.
Ce a spus Zetea e ca și cum ar fi spus: "știu că soția mă înșeală cu șoferul pe care l-am angajat pentru ea, dar nu pot să fac nimic ca să schimb acest lucru". PE BUNE?!

dr4qul4

Pai nu poti ca dupa aceea "nevasta" toarna tot ce stie la DNA si uite asa mai rasare un dosar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

Dacă tot suntem in parcare la spart semințe, Zetea pălincarul din Maramureș nu e cumva prieten cu Bran pălincarul din Sătmar, cel care si-a pus fata ministru al tineretului si sporturilor?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Bine, chiar dacă suntem în Parcare, totuși nu putem vorbi despre orice, în special politica.

Ionut

Una asa, mai de Parcare...




API pe Facebook

Când nu mai știu cum să fugă de răspundere, cei din CNAIR se mută pe șantiere, după modelul brevetat în 2013 de Dan Șova (fost ministru al Transporturilor) și Victor Ponta (fost prim-ministru) care se jurau că își pun cortul pe Autostrada A3 Comarnic-Brașov ca să se "asigure" că e gata până la sfârșitul lui 2016.

Conform unor "surse" din cadrul Companiei de Drumuri citate de Economica.net, CNAIR va amplasa birouri permanente în fiecare șantier cu scopul de a "preveni întârzierile în derularea contractelor și respectarea termenelor de finalizare a lucrărilor".

Problemele birocratice (exproprieri, avize, plăți, aprobări) care țin de CNAIR se rezolvă din birourile de la București, nu de pe șantiere. Mai mult, monitorizarea ZILNICĂ a lucrărilor este deja asigurată de inginerul consultant angajat chiar de CNAIR pentru multe milioane de lei!

Am spus în repetate rânduri: vizitele în teren ale CNAIR și MT sunt simple acțiuni populiste prin care doar se mimează munca.

Cerem conducerii CNAIR să-și asume răspunderea contractuală în relația cu antreprenorii și să soluționeze adevăratele blocaje dacă vor să-și mai peticească imaginea publică dezastroasă.

GDPR

Mai era unul cu baracutza la pasajul de la Piata Sudului. Mai stie cineva cum il chema?

dr4qul4

Hai sa mai si radem.
Permisul luat tot mai greu.....
Probabil e de la emotiile pe care le au de la camerele instalate in masini..Sa nu cumva sa apara pe fb..Nici vorba sa fie vina lor...ca lovesc o oglinda, ca nu tin linia continua sau ca nu semnalizeaza.
Quote,,Neacordare de prioritate! La... echipajul de poliţie!"
asta e de pus in rama.

PS. Pe mine cel mai rau ma enerveaza cei care nu stiu ca atunci cand au semafor verde special pentru virat la stanga..NU mai trebuie sa dea prioritate celor din sens opus. Ca aia au rosu. Ma termina chestia asta la semaforul de la Promenada. Dupa ce ca tine 10 secunde..in fiecare weekend dau de cate unul care ori se asigura temeinic, ori ocoleste centrul intersectiei...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Or mai fi noroaie la sat? :)
In caz ca nu ati vazut reportajul:


perfidus

Vazut, nimic nou.
Doar șocant cand te gandesti ca in final e vorba de 10 miliarde euro, suma care - luand in considerare stilul in care s-a lucrat, adica fara competitie - ar fi ajuns pentru de cinci ori mai multe investiții din acestea mărunte (sub 100.000 euro) sau pentru zeci de centuri rutiere ale caror proiecte zac in sertare fara finantare.
Sa ajungi sa tragi glet si sa dai cu vopsea de 100.000 euro cand puteai sa construiesti cu acesti bani o cladire noua, asta e marimea tragediei colective/dementei in care se gaseste acest sistem.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat