News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nici nu am observat. Probabil din viteza au uitat sa schimbe. Funny.  :)

JohannDB

În atenția: Domnului .......
Stimată Doamnă..................

    Cu scuzele de rigoare, dar nu m-am putut abține; este bună rău !! Când primesc o solicitare API, nu mai știu ce să facă/scrie... :lol: :lol: :lol:

dumbravaandrei

Hai ca s-au molipsit si spaniolii de la noi (prin infuzie)  :lol:  :lol:  :lol:

Quote
Sagrada Familia va plăti Barcelonei 41 de milioane de dolari pentru că a funcţionat fără autorizație de construcție

Sagrada Familia, cea mai cunoscută lucrare a arhitectului Gaudí, va plăti autorităților din Barcelona 41 de milioane de dolari, pentru că a funcționat peste 130 de ani fără autorizație de construcție, potrivit BBC News.

Primarul Barcelonei, Ada Colau, spune că acordul la care au ajuns autoritățile cu biserica Sagrada Familia este unul istoric.

Astfel, biserica va plăti 41 de milioane de dolari în decursul a 10 ani, iar banii vor fi folosiți pentru a îmbunătăți transportul în comun și accesul la monument, precum și pentru dezvoltarea cartierului.

Sagrada Familia va intra în legalitate anul viitor, a spus primarul Ada Colau.


via EuropaFM

AdrianB1

Adica acum 130 de ani aveau legislatie care cerea autorizatie de constructie? Noi nu aveam asa ceva nici acum 50, toate constructiile la tara pana in anii '90 erau fara nici o autorizatie.

rota

#11089
Firea vs Neaga:
Firea susţine că directorul CNAIR a dezinformat-o pe Dăncilă, referitor la dosarul Centurii ocolitoare a Bucureştiului
"Mie mi se părea normal ca în secunda doi, domnul Neaga de la CNAIR, care se laudă peste tot că are susţinerea domnului preşedinte al partidului, să îşi dea demisia din două motive: pentru că a dezinformat-o pe doamna prim-ministru (...) şi doi, pentru că ne facem de râs noi, ca ţară", a precizat primarul general.

Economica

LE: a venit si raspunsul de la CNAIR
"CNAIR S.A. precizează:
Premierul Viorica Dăncilă a fost corect informată și a spus adevărul atunci când a afirmat că dosarul prin care România solicită finanțare din bani europeni pentru Centura Capitalei se află în pregătire și urmează să fie transmis la Bruxelles."

Comunicat CNAIR
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

Eu nu mă prind...
Care e de la "putere" și care e de la "opoziție"?!?!....
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

2 se cearta si al treilea - noi,pierde.. >:(

niste idioti care taie frunza la caini pe bani publici
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

georgec

Idioti si birocrati pe toate fronturile(CNAIR, MT , CFR).
Acum pe final de an cu ajutorul presiuni pe care o face si API se ajunge sa se rezolve probleme care au minim 12 luni intarziere:
1 Licitatie suplimentara Zona Holdea si Comsa incepe sa lucreze
2. Finalizare nod Ilia
3. Asteptare scoatere la licitatie tuneluri LD2
4. Poate AM pe PiSi in urmatoarele 4-5 luni si studii geo suplimentare.

Parca si pe feroviar se misca mai bine lucrurile dar suntem inca blocati in lucrari care trebuiau facute acum 10 ani.
Nici o discutie serioasa de HSR.

Nu stiu daca actuali angajati din MT si institutii subordonate pot mai mult. Daca nu pot mai mult, pierdem ultimul tren...


vancouver

Asta se intampla de fiecare data cand o echipa adusa politic rezista mai mult de 6-7 luni. In primele 2-3 luni cei noi vin cu idei "inteligente" proprii, tuna, fulgera... opresc orice era inceput de cei de din-nainte etc. In timpul asta o iau in barba, li se explica ce si cum... le mai ia inca 2-3 luni pana invata harta Romaniei, locurile in care se lucreaza, ce impiedica lucrarile, denumirile proiectelor etc... adica se dumiresc. Dupa 7-8 luni in sfarsit ajung sa traga la aceeasi barca ca si functionarii mai vechi. Unii impinsi la spate de functionari, altii ca niste locomotive incearca sa deblocheze probleme. Altii doar cu gandul la spaga...

Asadar dupa 7-8 luni de la instalarea unui nou ministru uneori se mai pun lucrurile in miscare in directia buna, alteori mai greoi. Un lucru e aproape cert: in primele 6 luni e jale.

Evident ca ajuta si presiunile societatii civile, mai ales celor specializati, gen API, ca sa puna presiune.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

thinker

Pai la transporturi au fost atatia ministrii incat mai mult lucrurile au stagnat si mers  ca racul, decat sa progreseze. >:(

Ministrii de pana acum pe langa faptul ca au impins intr-o directie sau alta o barca fara carma, nu au  avut nici vreo viziune asupra domeniului, care sa ii califice pentru pozitia de ministrii.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

JohannDB

.... Mimica și adevăruri.....la "Transporturi"....
   

rocklee

#11096
Ba nu am sa mai întreb nimic. Rămâneți voi  cu părerile voastre. Și gata. M-am saturat de acest  forum.
Care pentru mine a devenit Banal.
este mult prea  personalizat
A fost ultima mea postare. La revedere.

Kidu

#11097
Prea multa patima, prea luam personal orice mesaj si chiar nu e cazul sa escaladam si mai tare discutia pentru ca suntem cu totii oameni rationali si pasionati.
Forumul asta a fost obiectiv inca de la infiintare si asa trebuie sa ramana chit ca uneori adevarul poate deranja chiar un constructor ca si UMB-ul, asta nu ar trebui sa fie problema noastra pentru ca nu trebuie sa "coafam" realitatea transformandu-ne in avocatii unora sau altora.
Cat timp comunitatea asta ramane obiectiva va fi mereu credibila.

Revenind la discutia de fond, mie unul ca profan, nu mi se pare atat de grava acea alunecare. Nu cred ca e ceva de nerezolvat pentru UMB.

petrarca

Rocklee are dreptate, moderarea forumului se face pe pozitii de forta si chiar ca pare un fel de partizanat politic (reprezentatii unei anumite miscari politice au mereu dreptate, ceilalti nu)

timisoreanul

Prea multi nervi azi pe forum. Sa nu uitam de ce ne-am adunat toti aici si anume ne dorim dezvoltarea infrastructurii de orice fel si din orice zona a Romaniei (pro infrastructura, nu-i asa?). Daca mai apar discutii, solutia nu e sa ne luam jucariile si sa plecam. Pe de alta parte, contributia mea, de exemplu, pe acest forum este nula, dar sunt unii care chiar au facut niste eforturi fantastice, sacrificandu-si din timpul lor pentru noi toti, iar asemenea persoane merita mai mult respect.
In general, in viata, nu doar pe acest forum, critica constructiva este de acceptat, dar rautatea, malitiozitatea, doar daca aplici principiile biblice.
Oricum, daca aveti ceva de discutat, nu va spalati rufele in public, aveti varianta mesajelor private, telefoane, mailuri, messenger, etc.
Sper ca toata lumea sa depaseasca momentul, acest forum reprezinta un lucru frumos printre multe altele de nesuportat in societatea noastra.