News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

 Pai.. Politia locala are foarte multi fosti gardieni publici.... adica fara studii temeinice la Academia de Politie..
Iar gardienii publici stim cum s-au "facut"...

thinker

singurii politisti locali cu studii temeinice sunt aia pensionati in MAI, in rest politistii locali nu au nici o scoala in legatura cu politia, unii au cate in curs. Dar ei vor sa fie in tot, si pensionarii din MAI incerca folosind parghii politice sa mai dea cate o atributie politiei locale.
Aveti idee ca in multe orase multi din politia locala castiga la fel sau mai bine fata de cei din politia nationala?
Nu va uitati la salariu care poate e modest, dar la salariul de 1700-1900lei ei incaseaza de fapt net peste 4000 lei pe luna cu norma de hrana care e peste 1000 lei, plus diferite sporuri si suplimentare. Si atunci care e castigul, in loc sa ai cel putin o politie nationala cu destule efective, ai dat la fiecare primar politia lui locala, si prin hotararile  de consiliu locale, cate sunt neconstitutionale...fiecare area legea lui.

Asa se dezmembreaza o tara in cateva decade.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

dr4qul4

@ovicor,
Legal, nu ai voie sa depasesti (in medie) 48 de ore pe saptamana, cu tot cu ore suplimentare, care trebuie platite cu spor de 75%.

Tu nu lucrezi 12 cu 24 (acum 15 ani cam asa se lucra), tu lucrezi "12 cu 24, 12 cu 48", care in principiu e tot 12 cu 36.
tot 12 cu 36 e si programul: 12 cu 12, 12 cu 60. (adica 2 zile cate 12 ore, urmate de 2 zile libere)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovicor

 Dracula, exact, mai exact se echilibreaza pe luna, nu pe saptamana, sunt unele saptamani mai incarcate.

AdrianB1

@carutasul, ai inteles gresit. Hai sa facem o paralela cu serviciul de asfaltari: are nevoie o primarie de asfaltari din cand in cand? Sigur ca da, pana si un sate e nevoie de reparatii sau refaceri de asfalt. Are sens sa isi cumpere finisoare de asfalt fiecare comuna? Nu. E nevoie de asfalt sau ridicari de masini in orice comuna? Da, pentru ca asfaltul se mai strica si oricine poate parca o masina in mijlocul strazii si singura solutie eficienta e sa o ridici.

Acum ca am lamurit de ce e necesar, ce se poate face: 2 licitartii generice, una pentru servicii de ridicare si transport, una de depozitare (daca primaria nu are loc propriu). Pretul la care se castiga licitatia compania castigatoare va fi platit pentru serviciul respectiv; daca nu are suficienta capacitate, orice alta companie care e dispusa sa presteze ocazional sau o data (cand e nevoie) serviciul pentru suma respectiva poate fi folosita. Am vazut asta in mai multe tari, si in vest si in est, in special in localitati mici care nu isi permiteau sau care nu aveau nevoie de servicii de ridicare permanente. In vest am vazut asta in SUA in localitati mici unde nevoia e atat de rara (nu prea au tupeu oamenii in localitatile alea) incat in alea 2-3 cazuri pe an cand trebuie ridicata o masina pur si simplu politistul suna la service-ul din localitate (de obicei unicul) sa vina sa ia masina. La fel fac si la accidente.

Nu exista nici un abuz atata timp cat politia decide ce masini sa fie ridicate, nu compania de transport. Daca politistii fac abuzuri exista prevedere in codul penal si e alta poveste.

@thinker, terenul din jurul blocului tau nu a fost niciodata in proprietatea locatarilor si nu a fost niciodata nationalizat. In actele de proprietate apare o cota indivizibila de teren care e amprenta la sol a blocului, nimic altceva. Da, poate crea confuzie.

Nu exista ridicare abuziva, notiunea in sine e o tampenie; ridicarea e ori legala ori ilegala, abuzul e atunci cand politistul decide ridicarea unei masini parcate legal si exista notiunea de abuz in serviciu, caz penal, etc. Ridicarea nu e la mica intelegere, ca daca parchezi pe trecerea de pietoni si se poate trece pe langa masina e in regula: nu, nu e, exista un cod rutier care spune cand e interzisa parcarea si in toate cazurile posibile ar trebui ridicate vehiculele parcate neregulamentar. In SUA in majoritatea oraselor nu prea sunt locuri de parcare publice, am vazut sofer luat cu catuse pentru ca s-a certat cu politistii care ii ridicau masina parcata de mai putin de 5 minute pe o strada unde nu incurca pe nimeni. Totul legal din partea politiei: ai masina? e problema ta unde o parchezi, dar nu pe domeniul public.

cristi5

#10835
Un youtuber celebru si bogat de 18 ani a intrat  pe contrasens cu o masina McLaren pe o autostrada in San Diego. Breteaua ducea pe banda cea mai din stanga (car pool lane, banda speciala pentru cei care sunt minim 2 in masina) unde a lovit cu mare viteza un SUV cu o mama si fetita ei. Au murit toti trei,  plus alte masini au trecut prin explozia care a rezultat, dar au scapat.



Asta este intrarea, foarte interesanta, prin mijlocul autostrazii. Asigura conectarea acelui Carroll Canyon Road la autostrada pe toate directiile (cu curba la stanga semaforizata). In unele imagini Street map se vede ca nodul e (re)construit recent.

https://goo.gl/maps/G123C3dvFZT2

Ce s-o fi gandit baiatul, "intru direct pe banda din stanga ca aia e pentru masini mai rapide, ca a mea".


TibiV

Quote from: AdrianB1 on August 25, 2018, 10:30:29 PM
In SUA in majoritatea oraselor nu prea sunt locuri de parcare publice, am vazut sofer luat cu catuse pentru ca s-a certat cu politistii care ii ridicau masina parcata de mai putin de 5 minute pe o strada unde nu incurca pe nimeni.

La noi ar exploda televizoarele cu titluri "ABUZURI grave ale Politiei! Incatuseza un om pentru o simpla parcare!..."

Si nu ai amintit prevederea (tot din SUA) ca daca parchezi langa hidrantul de incendiu ti-ai cam dat foc la valiza...

Dar diferenta este ca aia aplica legea tot timpul si peste tot (chiar daca este nevoie de catuse pentru recalcitranti).
Numara la noi (ma rog, eu vorbesc de Bucuresti) cate masini sun parcate fix pe trecerea de pietoni sau fix sub semnul de oprirea interzisa....

La noi in schimb "ridicarea" s-a aplicat "aleatoriu".
In urma cu vreo 5 sau 6 ani, intr-o seara, m-a sunat suna sotia disperata ca i s-a furat masina. Am alergat intr-un suflet... Mi-a arata locul unde o lasase. Masina in fata, masina in spate.  Unde spunea ea ca a lasta-o - gol...
Bineinteles ca dupa mai multe telefoane am aflat cine este "hotul" si am fost nevoit sa dau vreo 600 de lei ca sa o recuperam de la parcarea de masini ridicate (sector 4, Bd.Metalurgiei).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Culmea, cu hidrantul exista 2 variante: daca e in zona in care parcarea e permisa iei doar o amenda modica (de obicei pana in $100), dar cu riscul ca in caz de interventie iti sparg pompierii geamurile si baga furtunele prin masina (Google it, sunt o gramada de cazuri), sau e zona cu parcarea interzisa si iti salta masina cu totul. In general orasele mai socialiste permit parcarea si alea mai conservatoare o interzic, dar nu e o regula, poate e doar o coincidenta. La fel e si cu "aplica legea tot timpul si peste tot", in NYC doar pe timpul lui Giuliani erau stricti (exista explicatii documentate), in rest nu prea, au alte preocupari.

Harry

Singurul lucru care merge relativ in directia buna in Ct e politia locala.Un nene a parcat pe trecere, nu a vrut sa mute masina, a facut scandal si i s-au pus catuse.

http://media.tvrnews.ro/video_local/201808/incatusat-dupa-o-parcare-ilegala-untitled-project-1-mpeg4-16x9-33945200_33945200.mp4


Horațiu 87

Directorul CNAIR: Toate provinciile istorice ar putea fi legate prin autostrazi in anii 2030-2040. Ploile ne-au dat planurile peste cap

Directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga, a vorbit intr-un interviu pentru Agerpres despre momentul in care toate provinciile istorice ar putea fi legate intre ele prin autostrazi.

"Cred ca putem vorbi ca orizont de timp undeva in 2030 - 2040", a afirmat Narcis Neaga, in interviul acordat Agerpres.

Seful CNAIR a mai spus ca in acest an are in plan darea in folosinta a 100 de km de autostrada, cu ocazia Centenarului.

"Ideea de baza a fost ca in acest an - este prima data cand o spun si public - ne-am gandit sa dam in trafic in total 100 de kilometri de autostrada. De ce 100? Pentru ca e anul 100. Si am zis: Ministerul Transporturilor, impreuna cu Compania Nationala de Drumuri, sa contribuie intr-un fel la Centenar. De aceea ne-am fixat 100 de kilometri. Ca sunt 106, ca sunt 104, asta mai putin conteaza, dar sa fim la cifra de 100 in trafic.

Asta ce inseamna? Ca exista, de exemplu, o portiune de autostrada, cum ar fi cea de la intrarea in Bucuresti, de vreo 3 km si ceva, care nu este folosita. Acestia, impreuna cu cei care urmeaza sa fie dati in trafic anul acesta, contribuie la suta respectiva. De-aia am zis 'in trafic'. Pentru ca, teoretic, vom finaliza ca lucrari in jur de vreo 90 de kilometri. Dar, impreuna cu cei care vor fi dati in trafic, ajungem la cifra 100, o cifra simbolica", a spus Neaga.

Despre cei trei km de la intrarea in Bucuresti, acesta a spus trebuia sa fie gata de la inceputul lui august, dar ca ploile le-au incurcat planurile.

"Noi am fi vrut sa fie gata - si vorbisem cu constructorul sa fie gata - undeva spre sfarsitul lunii august, insa au fost 42 de zile de ploaie, inspre 50 de zile, care ne-au dat peste cap si nu numai aici. Peste tot. Acesta este motivul esential pentru care nu poate fi dat in trafic in august, dar anul acesta va fi gata. Categoric va fi gata! Face parte dintre cei 100 de kilometri. Noi am zis maximum luna noiembrie, dar va fi mai repede. Oricum, pana la 1 decembrie va fi gata", a punctat el.

Directorul CNAIR a spus si ce tronsoane de autostrada vor fi date in folosinta pana la sfarsitul anului.

"Mizam pe doua loturi din Campia-Turzii-Ogra-Targu Mures, loturile 1 si 2. Mizam pe doua loturi din Lugoj-Deva, respectiv lotul 4, unde lucreaza poate singurul constructor roman care 'este in viata' si care, poate, este cel mai bun constructor la ora actuala care lucreaza pe piata romaneasca, si, totodata, mizam pe lotul 3 acolo. Constructorul (de pe lotul 3 - n. red.) a inceput sa se mobilizeze. Au fost, sa spunem, niste neintelegeri intre Companie si constructor, dar in final s-au rezolvat, s-au atenuat - a fost si interventia domnului ministru, s-a intalnit de cateva ori cu constructorul, i-a spus foarte clar ca nu are nicio constrangere sa nu-i rezilieze contractul daca nu-si vede de treaba - si, impreuna, am reusit sa il mobilizam pe constructorul respectiv si credem ca isi va duce la indeplinire misiunea, adica va termina lotul de autostrada Lugoj-Deva 3. Deci, loturile 3 si 4 vor fi gata anul acesta", a mentionat Narcis Neaga.

http://www.ziare.com/stiri/autostrada/directorul-cnair-toate-provinciile-istorice-ar-putea-fi-legate-prin-autostrazi-in-anii-2030-2040-ploile-ne-au-dat-planurile-peste-cap-1525259

GrmmrNzi

Nu știu ce furnizor de iarbă are dl. Neaga, dar aș vrea să cumpăr și eu câteva uncii.

GrmmrNzi

La obiect acum:
1. Cum se "vor da în circulație" cele două loturi din A3 fără nod?
2. Cum se va da în circulație lotul 3 LD fără descărcarea Holdea? De adițional nu s-a pomenit nimic (poate e confidențial, totuși)
3. Lotul 4 LD poate doar în regim de șantier, gen A2 la vremea respectivă. Poate...

rizzuh

Quote from: GrmmrNzi on August 26, 2018, 03:56:49 PM
2. Cum se va da în circulație lotul 3 LD fără descărcarea Holdea? De adițional nu s-a pomenit nimic (poate e confidențial, totuși)

Au scos la licitatie breteaua. Pentru giratoriu, pasaj DN si ecoduct inca trebuie aditional.

100 km anul acesta pe dracu... poate doar daca numeri ambele sensuri.

GrmmrNzi

^ da, corect, de licitație am uitat, n-am fost atent. Dar și în acest caz trebuie să se alinieze ceva planete ca să se termine lucrările în decembrie.

TibiV

#10844
Quote from: GrmmrNzi on August 26, 2018, 03:49:13 PM
Nu știu ce furnizor de iarbă are dl. Neaga, dar aș vrea să cumpăr și eu câteva uncii.
Pare foarte tare...
Cred ca si 10 grame te-ar tine vreun an sau doi....  :lol:


Acum foarte serios vorbind...
Aceasta "sarcina de partid" cu 100 km in anul centenarului s-ar putea sa le vina "manusa" celor de Comsa si Aktor...
Adica sa isi ia banii pentru lucrarile neplatite de un amar de vreme...

Si s-ar putea ca la final de an sa vedem receptii chiar daca iluminarea este cu becuri cu filament iar pe portiunile unde s-a terminat asfaltul au "completat cu gresie"....
Dar pentru asta ar trebui ca in septembrie sa vedem "minuni", mai ales pe LD3....

LE
Abia acum am vazut imaginile de la Ilia...
Acolo trebuie MAGIE, nu minuni...

Domnu' Neaga, aveti prieteni care se pricep la exorcism/vodoo sau alte "tehnologii" similare ?!.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)