News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

rizzuh

#10815
Si daca era obligatorie in lege, crezi ca o respectau? Si daca erau prevazute sanctiuni pentru primarii, cine sanctiona primariile? Politia? :lol:

Stii ce este obligatoriu in Codul Rutier? Asigurarea starii de viabilitate a drumului public; in caz contrat administratorul (primaria) este pasibil de amenda 50-100 puncte. Am trimis o gramada de sesizari la politie, cate amenzi crezi ca au dat primariilor? Zero.

Ce te face sa crezi ca ar fi amendat primariile pentru neinfiintarea unui serviciu de ridicari, si mai mult, ce te face sa crezi ca l-ar fi infiintat dupa amenda? Daca primarii voiau sa faca ceva util pentru cetateni faceau asta deja, fara sa-i oblige legea si sa-i amendeze politia.

carutasul

Primarii au folosit serviciul de ridicări când era privat, acum nu îi mai interesează. Ceea ce spune multe....
Un serviciu de ridicări al primăriei mi se pare printre puținele servicii care ar fi mai bine să fie de stat, nu private :)

Harry

^^
Confort Urban (companie a CL Constanta) a semnat contractul pentru cumparare autospeciala cu platforma pentru transport masini. Aceasta este dotata cu macara hidraulica pentru ridicat masinile parcate ilegal.

Autospeciala va fi livrata de Eurobody Hydraulics pentru suma de 545.000 RON.

carutasul

"deci se poate, tovarăși" :)
Din câte am văzut, pentru bucureșteni nu prea mai e interesantă activitatea. Până la urmă probabil că va trebui să își facă și ei, că tot au înființat 1000 de companii...

rizzuh

Din cate stiu inca nu a fost infiintata o "Companie Municipala de Ridicari Autovehicule Parcate Neregulamentar SRL".

TibiV

Quote from: NGC on August 21, 2018, 11:15:21 PM
De ce nu au asteptat rezolvarea primei contestatii? De destepti ce sunt! Asa mai tragem de timp. ;)

Incep sa fiu tot mai convins ca sunt nu destepti, doar foarte smecheri...
Uite, noi am am atribuit contracul, dar "contestatarii" ne tin pe loc...
Poti sa le spui ceva daca in Bugetul de Stat prind 0 (zero) lei pentru un proiect pe anul viitor?!?!... Sau daca la rectificarea pe anul asta taie niste zeci de milioane prevazute initial (dar care intre timp s-au topit pe "pomeni") la un proiect prevazut initial pentru anul asta?. Nu poti...
Si uite asa banii de investitii pot fi cheltuiti in alte... hmmm... din cauza "contestatarilor de meserie".

De aceea nici nu cred ca se va lua vreo masura impotriva incompetentilor din C.N.Anti-Infrastructura... Ba ma astept ca sefii cei mari sa primeasca bonusuri consistente in cont si calde felicitari in timpul "agapelor tovarasesti" de la petrecerile private ale partidului...
Toate amanarile si contestatiile astea nu fac decat sa bage "sub pres" faptul ca statul a "papat" toti banii pe "cheltuieli sociale"....

"Noi am lansat 999 de proiecte, dar facem doar 5, ca restul au fost blocate de contestatii"... Ghinion de nesansa!"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Nu-i nimic, nu raman astia o vesnicie la guvernare.

In momentul in care se va invarti roata, trebuie facut tot posibilul pentru a fi trasi la raspundere pentru tot ce au (sau nu au) facut si pentru tot timpul pierdut si trasul de timp. De aceea trebuie adunate cat mai multe probe, in caz ca va fi nevoie de ele. ;)

TibiV

Cred ca va fi nevoie.
De multe probe, ca si ei sunt multi.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

#10823
E mult mai ieftin sa contractezi serviciul de ridicare si transport catre cateva companii private decat sa cumperi suficiente masini si sa angajezi personal la primarie. Decizia de ridicare si incasarile raman la primarie, doar transportul masinii si eventual locul de depozitare e contractat.

@rizzuh, cu o HG bine scrisa se poate sari peste amenda direct la latura penala: abuz in serviciu. Stiu un presedinte de CJ in puscarie pentru asa ceva: nefunctionarea unui serviciu public obligatoriu pentru ca tipul respectiv nu i-a acordat buget. Se poate.

carutasul

EU sunt de acord cu tine că ar putea fi mai ieftin să subcontractezi serviciul de ridicare, dar atunci, cum am zis mai demult, acesta devine un biznis în sine, ceea ce nu mi se pare ok. Pe de altă parte, subcontractarea unui serviciu are sens când există o piață a acelui serviciu: dacă ai mai mulți furnizori de asfaltat șosele, e normal ca atunci când ai de asfaltat să faci o licitație. Dar există cu adevărat o piață de "ridicat mașini" care să justifice subcontractarea? Singurele firme care ridică mașini în mod curent sunt probabil service-urile auto :)  . În realitate "subcontractarea" în acest caz duce la apariția unor firme căpușă, captive primăriei. Firma aia dacă pierde contractul dă faliment; pe de altă parte nici o firmă nu va cumpăra 10 mașini de ridicat pentru cazul în care va prinde un contract. E genul de contract cu dedicație, care nu mi se pare ok.

perfidus

Serviciul de parcare organizat pe domeniul public precum si cel de ridicări auto este exact genul de intreprindere pentru care se potrivește perfect parteneriatul public-privat. Nu stiu de ce edilii nostri nu se inghesuie sa faca un ban in plus din asa ceva. Cred ca e o fobie ca pierd capital electoral, si mai apoi poate si de frica curtii de conturi sau mai stiu eu ce bau-bau.

Ca tot discutam in parcare, am unele informatii ca Politehnica din Bucuresti ar dori sa predea serviciul de parcare unui privat care in primul rand sa vina cu o oferta de echipamente/software etc. pe care sa le si instaleze, privat care sa asigure apoi cu angajatii sai operarea parcarii cu plata unor sume lunare din venit catre UPB.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Si in Bucuresti se ridica masini (sectorul 3). Este legal atat timp cat este prezenta Politia Rutiera.
In Bucuresti sunt foarte putini rutieristi la nr de masini. Unii mai trebuie sa insoteasca si coloanele oficiale.  Politia Locala a fost redusa la rolul gardienilor publici ceea ce nu e ok.

In privinta muncii. 12 cu 24 este ilegala. Legal este 12 cu 36!
Tot legal si normal este si sa muncesti Duminica. Daca ti-a fost prezentat programul la angajare si ti se da o alta zi libera. Sunt oameni de alte religii care muncesc Duminica, dar nu muncesc Sambata. De ce ar trebui ei sa fie defavorizati?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

thinker

despre ridicarile auto, ceva off topic

Parintii mei si eu am cumparat in apartament de la stat care avea si teren in jurul imobilului, pentru parc, parcare, etc.
In 1990 statul a nationalizat tot acest teren ramanad doar ce e efectiv sub bloc in toata tara.

Primariile au luat cu amandoua mainile terenul de langa blocuri, au mai facut in parculet, l-au inchiriat pe bani frumosi, au pierdut terenuri in instant, etc, Aceste terenuri daca at fi ramas al imobilelor se puteau amenaja parcari suficiente pentru proprietarii.

Acum primariile vor sa ia bani de peste tot si din ridicari auto. Sunt de acord cu ridicarea auto in situatia in care incurca traficul, e un pericol pentru circulatie, dar nu cu ridicarea abuziva care se practica in multe orase. 


Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ovicor

 Dracula, sa nu se inteleaga gresit: 12 cu 24 este permis, dar nu de durata. Eu, de exemplu, la Electrica, lucrez tura de 12, reintru dupa 24, dar dupa o pereche de 12 ore am o pauza mai mare. Sunt cazuri cand prind 12/12/12, apoi pauza mai mare,situatii impuse de CO sau CM ale unor colegi. Se calculeaza numarul de ore efectuate / saptamana sau / luna.

danutzu_1069

 Pai.. Politia locala are foarte multi fosti gardieni publici.... adica fara studii temeinice la Academia de Politie..
Iar gardienii publici stim cum s-au "facut"...