News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dragos76

Întrebarea e și în ce măsură se aplică măsurile astea. Din păcate legile și reglementările la noi nu poți zice că sunt rele, problema e că nu se și pun în practică la un mod eficient.

nicolaem

#10757
"tin sa felicit pe aceasta cale ministerului transporturilor care a reusit si de aceasta data sa puna bani deoparte pentru alte cheltuieli bugetare.
domnul sova a reusit din putinul lui, sa imparte si altora, cea ce sa recunoastem nu e putin lucru"

citatul de mai sus este o discutie imaginara in cerc restrans in cadrul intalnirii de azi de la guvern.

stirea reala, in cadrul sedintei premergatoare rectificarii bugetare ( sursa protv) : De exemplu, ministerul Transporturilor va avea fondurile diminuate, pentru că nu a reușit să își ducă la îndeplinire proiectele pe care și le-a asumat la începutul acestui an.

LE se pare ca sursele protv nu au fost bune. oficial MT primeste 170 milioane in plus. sa vedem...

adiarc

^se mai mira cineva.?spuneam la sf anului trecut ca nici nu are rost sa discutam bugetul pe 2018,el avand ( cel putin in cazul MT ),o valoare sub cea a hartiei igienice din institutia respectiva si ea un colos antiinfrastructura

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Stati nitzel, momentan MF nu a publicat proiectul de OG privind rectificare bugetara. Iar prezentarea din care a citit Tanti Veorica nu stiu cat de exacta e. Plusul poate sa fie minus, stiti ca avem probleme cu cetitul de pe foaie.

nicolaem

da, asa e.
Intre timp a publicat MT ceva "realizari"
Citez din ZF  : "

Prima ,,realizare" din bilanţul la şase luni al ministrului transporturilor dat ieri publicităţii este: ,,1.230 de documente iniţiate/elaborate/semnate, de 22 de ori mai mult decât în acelaşi semestru din 2017". Serios? Aţi semnat 1.230 de documente în 2018? Extraordinar! 

AdrianB1

Quote from: voyageros on August 04, 2018, 12:48:40 PM
Am facut eu...ceva,
De curiozitate, care e motivul pentru manevra de la 3:55?

voyageros

Nu inteleg la ce te referi dar  am sa raspund la ce cred ca eu ca vrei sa intrebi..."manevra" este de intoarcere pe acea bucla pentru revenirea spre Turda. Pana acolo am filmat...restul multiplici si e cam acelasi lucru.
Sper ca ti-am raspuns...daca nu...zi si o fac

danutzu_1069

Omu' s-a hotarit pentru.... "manevra" (neinscrierea pe banda de decelerare, si taierea liniei continue) in ultimul moment....
Dupa parerea mea, cam periculos pe autostrada, si mai ales noaptea...

AdrianB1

Quote from: voyageros on August 04, 2018, 09:21:44 PM
Nu inteleg la ce te referi
La circulatul pe autostrada ca pe maidan, peste linia continua. E presemnalizarea proasta, banda de incadrare prea scurta sau obiceiurile prea inradacinate?

adi

Conform filmarii pare sa fie o presemnalizare cam cu 1km inainte dupa care 500m apoi semnele de 300, 200, 100.
Pt astfel de intoarceri nu se pastreaza presemnalizarea de 3km 2km 1km....?

nicolaem

#10766
 Postezun editorial despre infrastructura si industria auto, o analiza comprativa cu Ungaria,  semnat de un fost consilier guvernamental:

Romanii au pierdut 1 miliard de euro de la BMW pentru ca nu vor "sa se spele pe dinti"!

"
Batalia pentru viitor este o batalie pentru infrastructuri: de transport, de energie, de comunicatii. Fiecare zi pe care o pierdem fara sa construim un kilometru de autostrada este o zi care se adauga decalajului care desparte Romania de Europa Centrala.

Industria auto contemporana a devenit un imens lant logistic: stocuri uriase de compenente si materii prime trebuie mutate zilnic pe distante de mii de kilometri si sute de mii de autoturisme sau motoare trebuie transportate zilnic pe distante de mii si zeci de mii de kilometri."



zugravu

M-am gâdit sa pun aici ... Am fost doua saptamâni în Alba Iulia. Primul contact a fost autostrada A1 Sibiu - Sebes. OS3 e cam ciudat: gropi si valuri. Nu mi-a placut. Doua zile am fost la plaja (Hotel Astoria în apropiere de Sîntimbru). Miercuri se lucra la A10 cu doua excavatoare pe un deal lânga hotel. Se simtea si un miros de bitum sau smoala. Vineri nu era nici o miscare.


Am circulat mult în Alba Iulia, dar a fost greu. Au fost câteva momente ciudate în care am avut impresia ca nu mai exista reguli de circulatie. De exemplu mi-au luat doua masini prioritatea în timp ce ma aflam în sensul giratoriu unde regulile sunt destul de clare. Multi stau la semafor pe banda care duce spre stânga, dar la verde merg înainte si astfel îi încurca pe soferii care s-au încadrat corect. In localitate (oras) se circula chiar si cu 100 km/h, depasiri fara rost, mobile etc. Un sofer a ratat santul cu putini cm din cauza mobilului si s-a speriat. Sper ca a învatat ceva din asta. Ce m-a minunat a fost lipsa de scaune pentru copii. Sau scaunul pentru copil era în spate si copilul (un an, doi ani) era în fata fara scaun special. Parca este obligatoriu si în Romania, s-au ma însel. Eu cred ca e periculos fara scaun.


Am auzit si un motiv sau mai bine spus un mit urban de ce nu s-au deschis loturile 3 si 4 de pe A10 mai repede: Europa de vest nu doreste o legatura directa de la portul Constanta spre vest pentru ca o sa le faca concurenta prea mare celor din vest. UE doar se preface ca da bani pentru infrastructura.  :o

Am pus aici, caci altfel era cam peste tot off topic ... oricum nu sunt informatii noi.

florin74


dr4qul4

Zugravule.. Pai asa si e. Ca de asta nu au acceptat rambursari retroactive.
@Florin, la noi se bagau toti pe banda de urgenta pana se bloca totul de nu se mai putea elibera zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist