News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Nu cred ca e angajatul lor....
Oricum, e dus cu capul...

danutzu_1069

Ne tot uitam pe "jos".... la ce este pe pamant...
Hai sa ne uitam si... in sus, spre cer...



Harry

Constanta si alte cuvinte sunt de prisos :)))


perfidus

Interviu cu istoricul Lucian Boia la Digi24, despre centenar.

QuoteVăd Marea Unire invocată peste tot acum, și în publicitatea alimentară și în tot felul, trebuie să fie ceva cu Marea Unire.  Însă adevărata sărbătorire a Marii Uniri ar fi fost să facem ceva, ceva durabil, care să se lege și de ideea unității naționale, iar autostrăzile erau într-o poziție perfectă pentru a reprezenta o îmbinare între modernitate și spiritul de unitate națională. Or, nici măcar asta nu s-a făcut. Toți ceilalți reușesc să facă, nu știu de ce românii nu reușesc.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Granata06

^
....pentru ca nu se vrea.

Ionut

Pacat ca strica declaratia cu ultima parte care este total falsa: Toți ceilalți reușesc să facă, nu știu de ce românii nu reușesc. Ca sa vezi, care ceilalti? Nu sunt romanii chiar ultimii fraieri, e din pacate un cliseu pe care-l intalnim mult prea des in declaratiile (lamentarile) publice. In rest, foarte buna declaratia.

perfidus

Corect, si romanii au reusit sa faca multe. Problema este cum anume o fac. Fara un plan bine pus la punct, uneori pompieristic, alteori pe langa reguli (de exemplu santiere de autostrazi fara AC). Asta duce la frustrari de genul.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

Porte de Bagnolet, Franta


Allex

In reportajul de ieri de la Digi24 s-a vorbit mult despre optimizari. Crec ca cel mai bun exemplu pentru a intelege cat de mult ne afecteaza aceste optimizari (chiar si legale, aprobate, etc.) este nodul A1 cu A6. Acolo a murit cel putin un om (sincer nu am urmarit, doar atat imi amnitesc) din cauza optimizarilor. Chiar si asa niste sageti de sens pe asfalt din 20 in 20 de m si niste bile reflectorizante pe mijloc (un minim de costuri) faceau diferenta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#10749
Au murit cel putin doi la A1/A6

Problema la toate nodurile este normativul romanesc care permite noduri fara separare de sens si fara banda de urgenta, un design din anii 1950 toamna.

Problema acolo nu cred ca e ca au redus la o banda pe sens (deci nu optimizarea in sine), sunt de acord ca nu e trafic de mai mult. Problema e ca acea bretea cu 2 sensuri e asa ingusta ca nu incape nici macar linie dubla continua, ce sa mai vorbim de separare de sens, fie si WRSB... Si asta e valabil in multe alte noduri.

Normativul trebuie schimbat, dar nu stiu ce se poate cu norduri existente... Pote mai multa semnalizare orizontala si verticala...

iulius

#10750


Pentru inceput instalati pe linia de separare a benzilor de circulatie, ochi de pisica din 3 in 3 metri ar face minuni. Cost minor 7 euro buc.

bgd77

Cred ca solutia cea mai simpla ar fi sa se puna stalpisori de plastic, din genul celor care se gasesc prin orase.

AdrianB1

Am vazut articolul din Contributors despre A10, e foarte bun si la obiect. Am vazut si comentariile, chiar daca unul pare cam rautacios are intr-un fel dreptate si e un aspect de luat in considerare daca e posibil. Nu ar strica la un asemenea articol sa apara un coautor care sa fie inginer constructor; chiar daca articolul e bun si fara el, ajuta la perceptia publicului.

adiarc

Atentie pentru cei care aveti treaba prin Sibiu.

Amenzile pt parcarea fara drept pe locurile pentru persoanele cu dizabilitati s-au majorat si este intre 1000 si 2000 lei plus ridicarea masinii care mai presupune inca minim 600 lei,daca se ajunge cu ea pana in "parcarea" de depozitare.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Bun exemplu.
Ar trebuie extins in toata tara, unde toti babuinii si bizonii se simt (de fapt chiar sunt) handicapati...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)