News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

perfidus

Răspund aici ca să nu mai îmbâcsim topicul despre A1.

Quote from: Quest on June 10, 2018, 09:15:03 AM
....
In schimb la Holdea, desi interdictia de trafic fusese ieri dupa masa scoasa (multumim Spooky ptr confirmare), ea a reaparut aseara si e prezenta la ora acestui mesaj, bineinteles dind peste cap rutarea pe traseul DV-TM. Am impresia ca WZ in situatia aparitiei unui nou traseu, are nevoie o perioada de interdictia de trafic pe vechiul traseu, dar asta are un side-effect aiurea prin faptul ca da peste cap rutarea in GM.

Perfidus mai pui te rog o captura de azi cu vectorii de GPS la Holdea ? Sau un link live cumulativ ar fi si mai bun. La prinz se vor face 24 ore de cind traficul e pe noul traseu.

Link live nu exista pentru ca trebuie sa intri in editor cu contul tau de Waze.
In situatia vectorilor de astazi apare clar cum a fost deja parcursa varianta prin giratoriu de cativa utilizatori de Waze.
Facilitatea este introdusa pentru ca un editor sa poata avea confirmarea ca un anumit drum sugerat de utilizatori chiar este practicabil.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AdrianB1

Quote from: TibiV on June 11, 2018, 12:13:02 AM
Hai sa o luam asa:
Un (1) km de autostrada costa 150 de "unitati".
Din astea 150, neeligibile sunt 50 (exproprieri, utilitati etc.)
Eligibile sunt doar 100.
UE ne da 75% (nu mai sunt 85% ca pe 2007-2013) dar numai dupa ce statul roman a platit 150.
Deci ne da doar juma' din bani...
Ai uitat sa pui in calcul faptul ca din aia 150 statul mai ia vreo 75 sau mai mult ca impozite pentru forta de munca si alte taxe diverse. UE ne da 75, prin taxe mai luam 75, tot ce ne trebuie e aia 150 pe care ii recuperam integral, iar aia 150 ii luam oricum din credite, ca la fondurile curente suntem pe minus.

Si pun la gramada taxele si contributiile, ca nu mai sunt separate de bugetul de stat, intra in aceeasi galeata.

carutasul

Quote from: alecu26 on June 11, 2018, 11:22:10 AM
1. La CF nu se schimba prioritatile de la o zi la alta.
2. Proiectele se pregatesc intradevar ani de zile inainte, pas cu pas.

Daca si cand se schimba conducerea CFR, nu prea sunt influentate proiectele.
Și e cam greu să o muți pe Pitești Sibiu când  ai tu chef dacă linia trece prin Brașov :)

Harry

Am o serie de planse cu investitia de peste 2.000.000 de euro de pietonalziare a centrului vechi si celui nou din Satu Mare si nu stiu unde sa le pun.

delacroix

Infrastructura in Cluj-Napoca si in regiunea Nord-Vest.

Ionut

Aici în acest board:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?board=28.0

Si faci thread nou:
[SM] Ce-am mai vazut din mers in Satu Mare

Harry

Un bărbat de 57 de ani, din Roman, a ajustat marcajul rutier de pe o șosea a localității în care locuiește. Administrator la o spălătorie auto, bărbatul era încurcat de linia continuă dublă care nu permitea accesul potențialilor clienți, dinspre sensul Iași - Roman. Așa că omul de afaceri a luat o cutie de vopsea albastră și o pensulă, și a transformat linia continuă dublă într-una discontinuă. Polițiștii l-au identificat și i-au întocmit dosar penal. Bărbatul riscă între 2 luni și 3 ani de închisoare sau amendă, conform. stiri-neamt.ro.

:o :o :o

voicul

Asa da



Se refera evident la trecerea prin refugiile de tramvai, nu?

danutzu_1069

Nu cred. Se referă la faptul ca soferul s-a dat jos sa ajute persoana care era pe trecerea de pietoni, intr-un scaun cu rotile...

mario antonio

Adaug o observatie, din filmare se observa ca pe sina de tramvai sunt si marcaje rutiere, se vede clar un indicator "inainte sau la stanga", deci poate fi asimilata cu o banda de circulatie, din toate punctele de vedere. Nu peste tot este "obligatoriu dreapta" ca indicatie de a trece pe langa un refugiu de transport in comun.

voicul

Intradevar sunt marcaje pe jos, dar ma intreb ce o fi semnul de la 0.51 din cealalata statie de tramvai?
Ce seamana cu un obligatoriu dreapta. Dar daca e, ce cauta semnele pe jos?

mario antonio

Poate fi si unul de ocolire prin ambele parti. Ceva de genul acestuia: http://www.dnctrafic.ro/indicator-rutier-ocolire-d6. Spun treaba aceasta pentru ca mi s-a intamplat sa vad astfel de semne la refugiile de tramvai.

TibiV

Se pare ca asa este in Braila, linia de tramvai este si pentru traficul auto, inclusiv in dreptul statiilor.
Observati ca linia dubla continua este intre cele doua linii (dus/intors) de tramvai.
https://goo.gl/maps/v9UEFa3MqgE2
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Si in Cluj e asa.

voicul

Semnul zice altceva la 10 mai in spate:
Desi la cum se merge in coloana pe linia de tramvai ... pare ca e voie.