News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ioio_viola

#10050
^^
haha, eliminam tramvaie ca sa facem loc traficului de masini. buna gandire romaneasca.

corect, tramvaiul trebuie sa fie modern, sa aibe prioritate peste tot ca sa nu mai fie nevoie sa umblii cu masina.


frunzaverde

Quote from: cristi5 on March 05, 2018, 09:27:38 AM
Acest domn se leaga de autobuzele diesel din Bucuresti zicand ca metropolele europene elimina Diesel.

Domnul este un idiot. In momentul asta nu exista vreun operator in Europa cu peste 50 de vehicule complet-electrice in parc.

Ambele tehnologii - baterie si condensator - au anumite probleme operationale care sunt inca dificil de solutionat in practica. Ori ai autonomie redusa, si turnusuri mult, mult mai scurte fata de modelele clasice, ori ai nevoie de infrastructura de incarcare in parcurs (in statii), care si ea e scumpa, si, mai rau, inca nestandardizata (cumperi sistemul BYD, pai BYD ramane pe viata; si practic ai un monopol asupra furnizorului de vehicule).

Cel mai mare operator european de vehicule full-electric are sub 50 de bucati in parc. Deja tinta de achizitie autobuze electrice in Bucuresti este ambitioasa fata de ce propun alte orase europene (care de obicei au convertit 1-2 linii in teste pe 5-10 ani). Si alte sisteme de propulsie mai ecologice sunt problematice in Bucuresti - nu exista fabrica de biogaz, de exemplu.

Cat despre tramvaie - apologia lui Mazare - mare tampenie, parca ar fi UK sau Franta in anii '60... Da, reteaua din Bucuresti are nevoie de rationalizare, pentru ca nu a fost "restructurata" dupa ciopartelile din anii '80 - dar fara tramvai, care cara pasageri cat zeci de masini, o sa fie inca si mai iad.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Dar autobuze pe GPL nu exista? Ca de trolee vad ca am uitat cu toții.
Ma gândesc (cu groaza)  ce ar fi dacă în loc de taxiurile pe GPL ar fi fost doar Logan uri diesel..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

A dat DAF-ul 2 sau 4 prin anii 2000 pentru test/folosire. Erau pe linia lui 783.
GPL-ul chiar e raspandit la noi (mult mai raspandit ca in alte tari) si sa pui o instalatie in depouri dureaza probabil maxim 1 zi.

Dar ca idee: am stat azi in spatele unui autobuz EURO 4 si nu m-am plans. Am stat in spatele multor masini mici, EURO3 sau 4 doar pe hartie, si mi-a venit sa plang.

Granata06

Pentru cei care se plang ca este prea scumpa autostrada x sau y

Postare de pe facebook (Mircea Marin):

In pofida aparențelor de slugă activă a penalilor din PSD, domnul profesor Tudorel Toader este un fericit pensionar. Fapt pentru care statul român i-a plătit, în 2017, o pensie de 327.176 de lei. Da, peste 27.000 de lei pe lună. Închipuiți-vă o companie la care muncesc, cinstit, 27 de cetățeni și realizați că, după ce aceștia se vor pensiona, Tudorel Toader, sluga lui Fenechiu, va avea o pensie cât toți la un loc - pensia medie în România este puțin peste 1.000 de lei.
La pensie, domnul Toader mai adaugă 10.000 de lei de la Guvern, 15.000 lei de la universitatea unde și-a promovat odrasla și 5.500 lei pentru participarea la ședințele CSM, unde reprezintă interesele infractorilor. Pe lună!
Una peste alta, contribuabilii români îi plătesc acestui personaj peste 57.000 de lei pe lună. 57.000 de lei ca să atace statul de drept și să facă pârtie pentru mafioții lui Dragnea, iar banda lui ăsta să poată fura liniștită, fără frica de pușcărie.
Își bat joc de noi.

dr4qul4

Astea sunt pensiile tuturor judecatorilor. Nici procurorii nu stau mai rau. Si se pot pensiona si mai repede ca restul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Granata06

Romania - stat risipitor sau politienesc. Nu ai cum sa te dezvolti ca tara cand arunci cu banii in asa hal. Nu subminez importanta judecatorilor si procurorilor, insa discrepanta este uriasa fata de salariul mediu din economie.

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

ovicor

Am vazut o stire pe Digi 24 cum ca ministrul Finantelor ia in calcul majorarea la 3,5 % din impozit a contributiei catre ONG!

Earthchild

#10059
Ati auzit de Daniel Roxin?  El ne da răspunsul la întrebarea de ce nu avem autostrăzi peste Carpati. Poate era mai degraba subject de parcare (cancan), dar l-am pus aici. Enjoy.
http://www.cunoastelumea.ro/romania-nu-va-fi-lasata-sa-isi-construiasca-autostrazi-peste-carpati-ce-interese-straine-ne-blocheaza

PS: ok, am inteles, un articol din seria Pavel Corut, imi pare rau ca l-am pus, imi stricati de tot karma.   :D

TibiV

Quote from: SB76UFO on March 06, 2018, 02:27:40 PM
Se intampla si prin alte parti ale lumii
http://adevarul.ro/life-style/auto/ce-nu-faci-niciodata-intr-un-tunel-inconstienta-crasa-unui-conducator-auto-8_5a9cfb33df52022f753a3d69/index.html

Asta a fost filmat in tunelul de pe LD2 ?....
O:-)

Pacat ca Adevarul nu spune cate mii de euro a platit ala ca amenda...
Desi vreo 6 luni de mititca ar fi fost mult mai potrivit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Acum am inteles totul...
Nu avem autostrazi pentru ca suntem ortodocsi...
GREAT !...  :lol: :lol: :lol:

Deci autostrazile sarbilor, bulgarilor si grecilor (postate la "Vecinii Romaniei") sunt filmate de fapt in Lesotho...

Cati nebuni abereaza pe net... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Earthchild, astfel de idioți nu merită promovați. Nu de alta, dar ajungem apoi ca "un nebun aruncă o piatră în apă și 10 se chinuie să o scoată".
Din păcate ăsta e dezavantajul internetului, orice nulitate poate promova orice prostie, și din păcate cam face valuri. Bine zicea Umberto Eco ce zicea....

perfidus

^ Chiar ma gandeam ca nu merita discutat subiectul la Autostrazi.
Vedeti si cate "argumente rationale" insotite de citate se gasesc in aberatia aia de articol/analiza.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Granata06

Oare cate procese a pierdut CNAIR in fata constructorilor? Si unde se judeca aceste cazuri, la Curtea de Arbitraj Comercial Internaţional (Romania)  sau Curtea Internationala de Arbitraj de la Paris?
Am gasit doar cazul celor de la Salini-Impregilo de pe OS3 unde CNAIR trebuie sa le dea 83 milioane de lei. Cazul se judeca la Curtea Internationala de Arbitraj de la Paris decizia nefiind definitiva (04.04.2017). 
Am inteles ca, conform noului OMT600 cazurile se vor jdueca doar la Curtea de Arbitraj Comercial Internaţional (Romania).