News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

adiarc

Romania are in continuare 130 de secretari de stat.....taietori de frunze la caini....pila unuia sau altuia.....o alta cauza pentru lentoarea adoptarii oricarei decizii....oricat de simpla..........de ex Franta are 17
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horyatm

10 motive pentru care nu se deschide Autostrada A10 Sebeș-Turda

1. Următoarele alegeri sunt abia în 2019!!
2. "Dacă o deschidem, stratul de uzura va începe să se uzeze.", explicația tehnică a directorului CNAIR.
3. "E mână bulgărească", nu vor să îi depășim la numărul de kilometri de autostrdă.
4. Ministerul Transportului a rămas fără pamblică.
5. Bechtel vrea să preia contractul ca să o deschidă, ba mai mult, face și metrou în Cluj, pe 10 miliarde de EURO.
6. CNAIR anunță în sfârșit data deschiderii: 1 Aprilie. "De data asta chiar o deschidem!"
7. CFR-ul s-a liniștit: "E vorba doar de jumătate de autostradă. Am crezut că rămânem fără călători."
8. Directorul CNAIR se apără: "De acum încolo vom da termene de deschidere doar în secole."
9. Idee inteligentă: Ca să pară mai mulți km de autostradă, distanțele sunt afișate în hectometri.
10. Ciobanii cer ecoducte: "Nu avem pe unde să trecem cu oile!"

Ionut

Romanul, excelent la facut haz de necaz. :lol:

subway

#10008
Quote from: Ionut on February 12, 2018, 09:59:59 PM
Da. El a participat. Era omul lui Stroe.
Maybe Nica?
Dar sa stii ca mie nu mi-a lasat impresia ca ar fi fost tampit...
Nici Titea nu era prost doar ca-i tremura pixul cand era sa semneze ceva...omul lui Ba...
In rest, noaptea mintii si a cutitelor lungi...ca singurul partid aparent stabil la putere acolo la MT e aldeTariceanu...
:lol:

Ionut

Nici nu am zis ca ar fi tâmpit Cătălin Bălan. Din interacțiunile mele cu el (la CM POIM si la conferința A8 de la Iași) nu mi-a lăsat nicidecum impresia ca ar fi tâmpit. Despre Titea nu comentez, nu am vorbit cu el, nu îl stiu. Stiu de el doar din auzite. Și nu de bine.

subway

#10010
Inteleg ca s-ar fi intors pe un post de director la ceva cu fonduri europene de unde de fapt a si provenit...
Ce pot eu sa spun e ca atata timp cat a fost in post a avut intalniri bisaptamanale pe tema M6...pentru a impinge proiectul inainte...
Cu Titea s-a rezolvat problema HG expropieri M6, problema lasata in coada de peste de guvernul tehnocrat...
Instabilitatea asta <administrativ-guvernamentala> e de-a dreptul cremenala, hai sa-ti dau un exemplu de la <concurenta cu ceafa groasa>:
Din anii '90 l-am cunoscut pe directorul general de la metroul din Sofia, dl Stoian Bratoev si de atunci am ramas <pretini> (ne-am cunoscut in Spania cu prilejul unei vizite de documentare la metroul din Madrid)...de atunci au trecut si peste <nashe bratii> toate valurile de tsunami, s-au perindat si pe la ei primari, guverne, partide, presedinti in totala devalmasie...dar omul ala e tot acolo si a facut doua magistrale de metrou de la zero!!!
Dar noi???
Am schimbat nenumarati ministrii ba chiar si prim-ministri, secretari de stat fara-numar fara-numar, directori generali si directorasi mai des decat sosetele si rezultatul?
Ceva e putred si pute dar nu in Danemarca...
:(

TibiV

Quote from: subway on February 16, 2018, 11:12:15 PM
Cu Titea s-a rezolvat problema HG expropieri M6, problema lasata in coada de peste de guvernul tehnocrat...
Hmmmm...
Tehnocratii "pute" ?....

Quote from: subway on February 16, 2018, 11:12:15 PM
Instabilitatea asta <administrativ-guvernamentala> e de-a dreptul cremenala...
Am schimbat nenumarati ministrii ba chiar si prim-ministri, secretari de stat fara-numar fara-numar, directori generali si directorasi mai des decat sosetele si rezultatul?
Ceva e putred si pute dar nu in Danemarca...
:(
Clar ca nu....
Suntem la mii de km distanta de Danemarca si noi "ramanem fara aer"....
Este clar ca fie danezii au un sistem de ventilatie ultra-performant, cu evacuarea in Romania, fie "putoarea" este locala, "neaosha" get-beget....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

S-au emis recent primele ordine de plata din 2018 pentru lucrari la A, DN si VO si am actualizat sinteza platilor.
Nu e nimic deosebit, dar mai urmeaza, asa ca deocamdata e subiect de parcare.

voicul

"Sinteza platilor" nu este ca si cautare in acest forum :)

Unde este topicul?

Ionut


subway

@Tibi
Nu, nu pute, doar ca era un guvern cu mandat limitat

NGC

@yetiman: Poti arunca o privire in situatia actualizata (Februarie) de la CNAIR si sa actualizezi - DACA E CAZUL - graficele?

nrb

Știe cineva care e valoarea plăților anuale pentru construcția de autostrăzi în perioada 2007-2017??

NGC

In mod sigur mai vroiam sa va zic ceva destul de important, dar am uitat ce. :p
Las asta aici ca poate imi aduc maine aminte.

Cristi N

#10019
Pe Facebook-ul ministerului transporturilor au aparut 3 poze de la intalnirea cu constructorii de pe LD3. link

QuoteMinistrul Transporturilor, Lucian Șova i-a cerut astăzi constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva să decidă în cel mult o săptămână dacă poate continua lucrările pe acest tronson. Întâlnirea ministrului cu asocierea de firme Teloxim, Consa, Aldesa Construcciones și Arcadis Eurometudes vine în contexul în care lucrările înaintează greu de un an de zile. Pe acest lot au apărut o serie de probleme din cauza nerespectării calității lucrărilor și a mobilizării slabe a antreprenorului.
Acest fapt poate conduce la rezilierea contractului din cauze exclusiv imputabile antreprenorului.
Stadiul de execuție a lotului 3 este de aproximativ 80%.

Dar nu textul e interesant ci un detaliu din a doua poza, hint: pe polita de sub calendar  :o



Ministrul mai bricoleaza cate ceva intre doua sedinte?