[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Deci daca vad eu bine, pana la urma tramvai ciuciu. Adica n-avem. Adica nu ne treb'e.

oc7avian

Pare că au rămas pe ideea că o să fie păstrată doar o bandă pe sens pentru rutier când se va face tramvaiul. Este fix aceeași frază din ce au declarat prin noiembrie (poza de mai jos preluată din articol)


adiarc

^^"incurajăm" folosirea transportului in comun
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

medicul de garda

Construiesti un pasaj cu 2 benzi din start, care va avea un impact discutabil asupra fluentei traficului (ca tot se va bloca la Delfinului tot, doar sensul opus va beneficia mai puternic), soferii sunt fericiti, cativa renunta la 36 si se duc cu masina in Pipera. Mai apoi, peste 5-10 ani, vina un primar mai capabil si incepe santierul pentru linia de tramvai, ceea ce inseamna sacrificarea unei benzi si foarte probabil inchiderea completa a pasajului pe intervale variabile ca sa aiba loc santierul. Cam care credeti ca va fi reactia publicului la tramvai in momentul acela, dupa ce s-au invatat cu masina? :madwife:

Trebuie clar rezervat spatiul pentru tramvai de pe acum, daca va ramane o singura banda pe termen lung, sa fie asa din start, iar linia sa o poti instala rapid, in 3 luni, nu sa spargi suprastructura ca sa o adaptezi pentru traversele/longrinele tramvaiului...
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

O banda s-ar putea sa fie oricum de ajuns pentru masini. Foarte multi vor schimba directia in acea intersectie, si o banda pe strada D-na Ghica trebuie oricum sa ramana pentru asa ceva.
Dar linia de tramvai sa fie la nivel, ca sa poata fi folosita ca banda de autobuze si masini de interventie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

medicul de garda

Eu nu am zis ca nu e suficienta o banda, problema este alta si din pacate e mai greu de combatut, fiindca e psihologica, ii furi omului o banda pe care i-ai daruit-o cu cativa ani in urma, ceea ca putini primari au curajul sa faca fiindca isi pierd votantii. Nu vedeti cat de greu se introduc benzile unice pentru ca in multe cazuri implica desfiintarea parcarilor de la bulevard sau anularea unei benzi?
Trust me, I'm an east-european doctor!

ghrt

Corect, ar putea să o facă de la început ca bandă unică pt autobuz.
Cont (aproape) inactiv.

paulmare

O pot face cum sunt sinele de tramvai de pe Marasesti de exemplu - le pot instala de la inceput si le vezi ca sunt acolo, si toti vor fi pregatiti "psihologic" ca acolo va trece un tramvai candva

Barzote

Astazi au turnat betonul pe zona unde se vor realiza locurile de parcare ( aprox. 30 de locuri asa cum reiese din proiect )
Mai exact la nr 2 al strazii D-na Ghica imediat dupa intersectia cu str. Laptari Tei .

Vis-a-vis , la numerele impare se pregateste introducerea in subteran a liniilor de mare tensiune , mai exact pe toata lungimea parcarii din fata blocurilor .

Barzote

#264
Si o imagine cu pregatirea locurilor de parcare .




TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!


Barzote

Uraaa !!!
Au turnat prima ''limba'' de asfalt pe partea nordica a santierului . Cred ca pe aici vor devia traficul .





Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader