[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Aici sunt de acord sa nu fim de acord...

Abordarea este strict utilitara. Si asa si trebuie sa fie in cazul unui oras care depaseste (ca densitate) multe alte metropole de pe glob...

Sunt convins ca orice apartament de pe colturile intersectiei cu pricina sunt cu cel putin 10-20 k Euro mai scumpe (diferenta fiind de minim 15-25%) decat cele "mai din spate", strict pe motivul accesului usor si rapid la mijloacele de transport...
"Revoltatii" sa aleaga intre "transport in comun la 3 minute pe jos" (atunci cand vor sa vanda) si "vajaie traficul la fereastra" (atunci cand vor sa cumpere)...

Orasul asta a fost construit - mult prea dens - pe vremea unuia care odihneste la Ghencea Militar. Iar pe vremea aia nu existau SH-uri, stateai 5 (cinci) ani sa primesti Dacia pentru care ai platit 50% avans...

OFF-TOPIC

Tot orasul ar trebuie regandit,  de preferat cu demolarea a sute/mii de blocuri....
Se incumeta cineva ?!?!...
Exemplul meu preferat: Dristor-Baba Novac . Unde parcheaza oamenii astia? Nu incape nici macar o masina pe apartament/garsoniera....  :(

Eu stau la casa... Avem 4 (patru) locuri de parcare in curte, plus 2 (doua) in fata portii...
Dar copii au crescut, si deja suntem "stramtorati" cand vin niste prieteni la un gratar.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Nu poti sa trantesti cate un pasaj suprateran in fiecare intersectie chiar si presupunand ca ne-am permite banii astia. In momentul ala transformi toata zona intr-un ghetou.

Eu nu-i inteleg pe oamenii care de buna voie isi iau apartamente la bulevard, imi aduc aminte de un studiu legat poluarea resimtita intr-un apartament la bulevard versus unul din randul 2 si diferenta era considerabila cu o corelatie clara in directia sanatatii locatarilor. Ca sa pastram discutia cat de cat on-topic, la vreo 2 stradute distanta zona este foarte misto cu spatiu verde si alei pietonale pe malul apei. Am ramas foarte placut surprins cand am vazut ce e acolo, trebuie doar o minima intretinere, iar spatiu de mici blocuri de 3-4 etaje mai e inca destul in zona.
De acolo pana in Pipera faci maxim 30 de min in combinatia pe jos si tramvai.

Dristorul e inghesuiala suprema, cred ca ceva asemanator mai e pe la Lujerului dar nu se ridica la nivelul ala. Acolo nu ai fizic unde sa faci nici macar un loc de parcare.

alecu26

E reminiscenta de pe vremea cand camera la ulita era cea mai buna...(de aia avem si satele lungi ca carnatul in Romania). Plus modul de constructive communist...cu adevarate ghetouri dupa primul rand de blocuri de la strada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Da...
"Jmecherii" din primul rand de blocuri aveau apa aproape calda de 2, poate de 3 ori pe saptamana.

Aia de dupa primul rand de blocuri de la strada aveau la 2, poate la 3 saptamani... :(

I've been there... 

Off-topic

Mor cand mai aud bosorogi: "era mai bine atunci...!".
Culmea, socrul meu (+85), care vorbeste cu carente gramaticale (este in loc de sunt...), NU a votat NICIODATA PSD, si este mereu "la zi", de multe ori afla lucruri inaintea mea...
Este drept, nu fost niciodata "in aparatul de stat si de partid". Dar, desi nu are mult mai multe clase decat un tren, are in plus mult mai multe clase de bun simt...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Totusi cum putem pune mana pe proiect? Nu face nimeni o cerere pe 544 la Duamna?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cristi N

Eu am facut una prin mai si m-au invitat la sediu primariei. De atunci am avut alte prioritati si nu am mai insistat.

ghrt

@nirolf, de ce o bandă dedicată Ghica » Petricani exclude menţinerea trecerii de pietoni? Eu m-am referit la faptul că fiind dedicată, va fi disponibilă indiferent de traficul Tei » Petricani, fără a exclude semaforul de pietoni/ verde intermitent maşini. Nu are mult trafic, se pretează. Traficul mi se pare a fi mai mare pe cealaltă trecere puţin mai înspre Colentina, în dreptul şcolii, unde pietonii au prioritate (nu are semafor).

Blocurile de la bulevard au de obicei apartamente mai mari şi ca atare înainte de '89 erau mai scumpe şi mai greu de obţinut, deci locatarii erau mai ok. Ceva gen zoning-ul de la americani. În cele mici şi înghesuite stăteai cu tot felul de indivizi violenţi, infractori etc. Adică un toţi, dar erau suficienţi câţiva. Plus că erau mai murdare. Înainte de '89 nu se putea problema de poluare. Cât despre termenul de aşteptare, cred că 5 ani era pentru TV color, la maşină era mult mai mult.
Cont (aproape) inactiv.

Hef

Pasajul Doamna Ghica din București va avea și linie de tramvai. Propunere de ultim moment

ARTICOLE • 18 NOIEMBRIE 2019 • REDACȚIA • 1 COMENTARIU

Asociația Metrou Ușor, care monitorizează proiectele de infrastructură din București, arată că o propunere de ultimă oră la proiectul Pasajului Doamna Ghica din București vizează construirea unei linii de tramvai, care să fie separată de carosabil prin borduri înalte.



Asociația arată că propunerea a apărut pe site-ul Primăriei București, într-un proiect asumat de Direcția de Infrastructură a primăriei.

Reamintim că lucările la pasaj au început deja, iar societatea civilă a cerut insistent amplasarea unei linii de tramvai care să poată lega cartierul Pantelimon / Baicului de Șoseaua Petricani.

Foto: Pasajul Doamna Ghica (Simulare a Primăriei București)

Sursa: www.g4media.ro 

rota

Construcție Pasaj Suprateran Doamna Ghica - Colentina (relocare utilități) - 8 Decembrie 2019


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)




oc7avian

Preluare de pe Forumul SkyScraper City. Cum nu sunt autorul, voi pune mesajul într-un quote.

Quote from: VladyFPe pagina de Facebook Trustul de Cladiri Metropolitane au aparut randari si noi informatii despre Pasajul Suprateran Doamna Ghica:


Extras din text:
Quote
Schema statică a structurii este de grindă continuă cu 3 deschideri de 65.00-80.00-65.00 m, rezultând o lungime totală a suprastructurii de 210.00 m. Lungimea totală a pasajului este de 216.00 m. Soluția adoptată este de grindă cu zăbrele cu înălțime variabilă, în conlucrare cu o placă de beton. Variația înălțimii este parabolică intre 2.00-4.00 m măsurat în ax, asigurându-se astfel un gabarit de liberă trecere sub pod de 6.52 m în dreptul liniilor de tramvai și de minim 5.00 m în zonele de carosabil.

Date tehnice:

- Lungime traseu: aproximativ 1.00 km
- Lățime benzi de circulație 3.50 m
- Lungime pasaj 216.00 m
- Lățime pasaj 16.60 m
- Viteza de proiectare 50 km/h
- Număr benzi de circulație: 4 benzi pe pasaj, variabil pe arterele care rămân la nivel
Quote
Soluția optimizată proiectată de TCMB cuprinde o variantă de perspectivă și anume, dimensionarea pasajului a luat în calcul și posibilitatea amenajării unei linii de transport în comun electrificată de tip tramvai. În această variantă se pot amenaja 2 linii de tramvai în axul podului, separate de carosabil prin borduri prefabricate.


TibiV

Tot o mizerie ramane...  >:(

Pasajul NG ramane ca referinta "Asa DA!"

Doamna Ghica ramane tot ca referinta. "Asa NU..."

Si credeau unii ca bancurile cu blonde sunt doar bancuri....>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)