News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Stai linistit ca va sta cativa ani acolo. E timp ...  >:(

alecu26

#121
^^^In varianta asta de pasaj tramvaiul ramane jos din ce vad eu in poze. (citind mai in spate vad ca se discuta in fapt despre tramvaiul de pe Doamna GHica, nu cel dinspre Colentina). Asa se complica lucrurile...
Poate intreaba cineva la primarie pe baza carui proiect se executa acum lucrarile din santier.
Drumurile noastre POATE;

Barzote

Au inceput sa apara la avizierele blocurilor din zona Doamna Ghica propuneri text pentru stoparea realizarii pasajului .
A avut loc si o intalnire a reprezentantilor locatarilor din zona cu viceprimarul Popescu unde s-a discutat situatia noului pasaj.
Pe 23-09-2019 viceprimarul sectorului 2 a convocat o adunare de consiliu unde au fost invitati reprezentanti ai primariei capitalei , ai constructorului precum si ai locatarilor pentru a se discuta problemele pe care le implica ridicarea acestui pasaj .








Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Asa au facut "locatarii din zona" si la Pasajul Basarab....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Daaaa si sa faca in loc un spatiu verde. Exact cum era inainte ca sa nu mai fie, ca abia era gata!

Lyvyoo

Gabriela Firea anunţă că a fost semnată autorizaţia de construire a pasajului suprateran din zona Doamna Ghica, lucrările urmând a fi finalizate în 12 luni. Valoarea totală a pasajului, care va avea două benzi de circulaţie pe sens, este de 28 de milioane euro şi vizează fluidizarea circulaţiei
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/pasajului-de-28-de-milioane-de-euro-de-la-doamna-ghica-a-primit-autorizatia-de-construire-cat-dureaza-lucrarile-1190625

panda_no 5

#126
12 luni??? :lol: :lol: :lol:
Fabrica de Glucoza cat are termen de finalizare?
Ca ala asumat de constructor a fost deja depasit.

dr4qul4

Nu stii tu. Pasajul este deja gata. L-au facut in Voluntari din fierul de la Niro/Europa si dupa ce sapa fundatia pentru 4 piloni, il aduc cu elicopterul in intersectie.  O:-)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Ce mi se pare dubios e că, deși "proiectarea a durat trei luni, așa cum am promis", ni se prezintă aceleași 3 poze făcute în Paint de vreun specialist în Solitaire al Companiei Municipale, poze prezentate și înainte de finalizarea proiectului. De ce o fi așa mare secret? Cumva nu se vede locul ăla lăsat pentru un eventual tramvai, care de altfel nici nu este menționat de Duamna?

tonică

In schimb se pluseaza pe devieri si modernizari de retele. Apai nu acesta era motivul pentru care ziceau unii ca este "imposibil" un pasaj subteran, prezenta unor astfel de retele?

Lyvyoo

Cred ca un termen mai realist nu vom cunoaste / aprecia decat undeva prin mai, cand deja zona va fi rascolita in cautarea utilitatilor pierdute. Abia atunci vor sti si ei, vom sti si noi, care este de fapt situatia utilitatilor si ce orizont de timp este necesar in realitate pentru relocare.

tonică

in iunie sunt alegeri locale, in mod normal nici macar cel care  fost numit constructor nu va mai exista dupa aceasta data, d'apai acest santier. Cu cat se va face mai putin, cu atat mai bine, caci altfel cei care vor veni la conducerea primariei vor avea multe de reparat si indreptat!
Dealtfel aici este si marele semn al intrebarii, caci un om cu ceva cap pe umeri s-ar fi gandit de doua ori inainte sa bulverseze un cartier intreg cu un proiect prost facut din care nu poate rezulta decat mizerie, praf, luni/ani intregi de santier , toate acestea cu doar juma' de an inainte de alegeri. Probabil raspunsul consta in banii alocati caci altfel greu de priceput!
Eu unul cred ca raspunsul firesc al acestui pasaj este "subteran", si nu doar al acestuia ci a multor altora de acum incolo. Un viitor metrou de pe science-fictionul M7 n-ar avea vreun motiv sa se impiedice de un astfel de pasaj, fiind in mod normal mult mai adanc sapat iar acele retele edilitare tot vor avea nevoie de modernizare si deviere, deci nici aici nu ar exista motiv pt a nu fi luat in considerare pasaj subteran. Pretul fireste ar fi mai mare, dar avantajele sunt net superioare.

dr4qul4

Nu mai visati pasaj subteran la D-Na Ghica, pentru ca este foarte greu de facut. Pe langa acea magistrala de termoficare (care pt piloni nu tb neaparat relocata, poate doar ramificatiile din ea) avem si problema terenului.
Mai exact, terenul coboara atat dinspre Tei, cat si dinspre Baicului. Soseaua Colentina este in groapa acolo, astfel incat rampele unui eventual pasaj subteran ar fi extrem de lungi, si deranjul amplificat.
Ma intreb daca nu se poate inchide pasajul cu materiale usoare antifonice (ca un tunel)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cristi N

In seara asta a fost o intalnire intre locatarii din zona si ceva autoritati la sediul Primariei Sector 2 dar fara prea mare succes.
Informatia o am de pe grupul de Facebook: pasajul Doamna Ghica

hefaistos

1. Trecand peste cat de inepta este PMB in actualul mandat, pasajul este necesar. Intrebati-i pe cei ce pleaca dinspre Petricani in fiecare dupamiaza. Locuiesc in zona si cand trec pe Petricani pe jos, las masinile in urma. 
2. Daca e autorizatie insemna ca e si proiect. Astept sa-l vaz. Si sper ca vitorul primar sa nu opreasca toate proiectele doar pe motiv ca nu-s incepute de el.
3. Mi-a placut protestul locatarilor din zona. Mai ales partea cu "va bloca lumina soarelui". Cu asta s-au descalificat din punctul meu de vedere. Singurul argument real este cel cu zgomotul si poluarea. Care e cu dus si intors, in conditiile in care o masina care sta in trafic polueaza mai mult decat o masina care circula.
4 Chestia cu tramvaiul pe sus, pe jos, banda separata banda comuna... nu ma pronunt. Ce stiu e ca nici pe Doamna Ghica, partea spre Delfinului nu prea e loc de tramvai. E o banda mai lata, cu parcari pe margine si un spatiu verde central care nu pare suficient pentru tramvai. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.