[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

Probabil fiindca se lucreaza sub trafic si e greu de adus pe pozitie, sudat, samd. Presupun ca nu vine pe bucati mari ci grinzi care apoi sunt sudate intre ele pe santier...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Hef

Vor suspenda lini de tramvai 21 timp de 4 luni? Si o luna mi se pare ca e mult. Mai ales ca nu s-au sincronizat sa se facă peste vara.

O sa îl alerge lumea cu pietre pe Nicușor.

survola


Lyvyoo

De azi, de pe grupul pasajului. Probabil ca luna aceasta termina asfaltarea rampei. De acum sa vina feru'!
https://ibb.co/Jng7y7d
*uploaderul API imi apare de ceva vreme blank, fara nimic in pagina

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#950
,,De ce n-au ajuns încă, la București, primele porțiuni din tablierul metalic al pasajului Doamna Ghica, promise pentru august. Când va fi gata

Deși luna august se încheie, pe șantierul Pasajului Doamna Ghica n-a ajuns încă nicio porțiune a tablierului metalic fabricat în Italia, așa cum a promis, în iulie, primarul general Nicușor Dan.

S-ar putea ca întârzierea să nu fie mare. Este, însă, exasperantă pentru bucureștenii care așteaptă de deja 2 ani finalizarea proiectului.

Detalii a oferit, la solicitarea Spotmedia.ro, directorul companiei municipale Trustul de Clădiri Municipale SA, Cristian Hiver.

,,Noi comunicăm îndeaproape cu firma italiană care fabrică tablierul metalic (Scandiuzzi Steel Constructions SPA – n.red.). Traficul pe anumite porțiuni de autostradă din Italia a fost restricționat. Pe A4, mai ales. Așa că societatea italiană așteaptă autorizație pentru a încărca primele elemente de tablier metalic și pentru a pleca spre București cu ele.

E un transport agabaritic și e nevoie de astfel de proceduri. În câteva zile, cred eu, vom afla mai multe", a precizat Cristian Hiver pentru Spotmedia.ro.

Acesta a subliniat că, până la acest moment, calendarul de lucrări nu s-a modificat.

,,Eu cred că vom avea, cât de curând, primele elemente de tablier pe șantierul pasajului Doamna Ghica. Și că operațiunile de montaj vor începe în luna septembrie. Este prioritatea noastră. La sol s-au terminat toate lucrările, în afară de rampa 2 (dinspre Piața Delfinului – n.red.). O umplem, balastăm și urmează asfaltarea. Dar prioritatea, așa cum am spus, este tablierul.

Lucrăm între culeea 1 și pila 1 (la capărul rampei și la un picior de susține a pasajului, în secțiunea de șantier din partea opusă a intersecției – n.red.) pentru a aduce terenul la cotă necesară sudării tablierului și pentru a realiza platformele solicitate de compania italiană.

Termenul de finalizare a pasajului nu s-a modificat. Eu sper că se va lucra la montaj în luna septembrie. Teoretic, există, în continuare posibilitatea finalizării lucrării în acest an, dar depinde de cum va fi vremea", a mai spus Cristian Hiver.

În realitate, de vreme ce montajul tablierului - programat să dureze circa 4 luni - încă nu a început, șansele ca pasajul să fie inaugurat în acest an sunt foarte mici. Ar trebui ca muncitorii să nu întâmpine nicio problemă pe șantier, iar vremea să le permită să lucreze până în ultimele zile din an.

În cazul în care se va strica vremea, iar Trustul de Clădiri Metropolitane SA nu va mai putea lucra, cel mai probabil finalizarea lucrărilor va avea loc primăvara viitoare. Asta, în cazul în care nu vor interveni noi probleme.

Istoricul acestui proiect pe care Gabriela Firea promitea că îl termină în toamna anului 2020 a fost foarte agitat. Lucrările s-au oprit de mai multe ori și au fost momente în care administrația a găsit cu greu soluții pentru continuarea proiectului.

Dacă te interesează, află istoria pasajului și de ce se construiește atât de greu

Pasajul Doamna Ghica este un proiect început de Gabriela Firea, cu scopul de a reduce aglomerația din intersecția Străzii Doamna Ghica cu Șoseaua Colentina.

Mai exact, după finalizarea pasajului, șoferii care circulă pe Strada Doamna Ghica, dinspre Bulevardul Lacul Tei, vor mai intra în intersecție doar dacă vor să vireze pe Șoseaua Colentina. Dacă, însă, vor doar să își continue drumul spre Piața Delfinului, vor traversa intersecția pe deasupra, pe pasajul rutier. Și astfel nu vor mai pierde mult timp în trafic.

Lucrările la pasaj au început la finalul lunii noiembrie din 2019 și – potrivit Gabrielei Firea – ar fi trebuit să se termine în doar un an. Evident, termenul nu era realist.

Cum 2020 a fost an electoral, Firea a continuat, însă, să promită că termină pasajul într-un singur an. Fostul primar și-a menținut asumarea nerealistă chiar și după ce pe șantier apăruse deja un panou de lucrări pe care termenul de finalizare nu era toamna lui 2020, ci luna iunie 2021.


Firea a pierdut primăria pe 27 septembrie 2020. Iar pe 29 octombrie, Nicușor Dan a preluat instituția cu conturile blocate. A urmat mai bine de jumătate de an în care nu s-a mai lucrat la pasaj. Viața bucureștenilor care locuiesc, lucrează sau care doar tranzitau zona s-a transformat repede într-un coșmar. Traficul era deviat, trotuarele erau sparte și toată zona era lăsată în paragină.

Abia la finalul lunii iulie 2021 - la aproape 9 luni de la preluarea mandatului - Nicușor Dan a mers pe șantier și a anunțat reluarea lucrărilor. Primarul general a spus atunci că până în toamnă urma să se termine haosul de la sol, din intersecție. Și, ulterior, urma să se finalizeze și pasajul. Dar nu imediat, ci pe la finele lui 2022.

Cea mai mare întârziere a fost cauzată de faptul că, vreme de mai bine de 2 ani, administrația Capitalei n-a reușit să selecteze o firmă care să producă un tablier metalic. Ocazii au fost, dar nu s-au valorificat.

Inițial, în februarie 2020, Trustul de Clădiri Metropolitane București (TCMB) SA a lansat o licitație pentru tablier. Dar a anulat-o.

Ulterior, TCMB SA a decis apoi să semneze un contract cu CM Consolidări SA, care să fabrice tablierul. Consilidări SA a cumpărat de la Baurom SRL 188 de tone de fier pentru care a plătit 1.144.600 lei, fără TVA.


Și a rămas cu fierul, din cauză că între timp TCMB SA s-a răzgândit și a decis să facă iar licitație.

A relansat procedura pe 30 iulie 2021 , a primit o ofertă, dar societatea respectivă a decis, până la urmă, să nu continue participarea activă la licitație. Așa că procedura s-a anulat pentru a doua oară.

În cele din urmă, TCMB a lansat pentru a treia oară licitația pentru tablier, pe 12 noiembrie 2021. Și, de această dată, a reușit să o ducă la capăt și a contractat Scandiuzzi Steel Constructions SPA pentru fabricare.

Ca lucrurile să meargă mai ușor, Primăria Sectorului 2 - pe teritoriul căreia se află pasajul - a decis să contribuie cu bani pentru plata lucrărilor. Iar Primăria Municipiului București (PMB) și Consiliul General au fost de acord. Așa că parte din banii pentru lucrările rămase vin de la primăria condusă de Nicușor Dan, iar parte de la cea condusă de Radu Mihaiu.



Link


alexandru_m

Pai daca o sa stea tablierul dupa restrictiile de pe A4 o sa mai stea vreun an sau doi. Singurele restrictii pe A4 intre Treviso si Gorizia sunt lucrarile de extindere de la 2 benzi pe sens la 3 benzi pe sens din zona Portogruaro si acolo, dupa cum am spus deja, mai au 1-2 ani de lucru...

Alte restrictii nu stiu unde a vazut domnul Hiver ca eu am trecut pe acolo si saptamana aceasta si saptamana trecuta fara sa ma opreasca vreo restrictie...

Lyvyoo

A ajuns prima bucată, deschideti șampania!
*de pe grupul pasajului




Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

,,Când am implicat Primăria Sectorului 2 în proiectul de la Doamna Ghica două lucruri m-au interesat - să resuscităm șantierul, să nu rămânem cu o intersecție majoră blocată și să fie pasajul finalizat până la finalul acestui an.
Primul obiectiv s-a atins. Lucrările merg normal. Fazele se succed și finanțarea este asigurată. Al doilea obiectiv, nu. În ciuda insistențelor, nu vom reuși pornirea asfaltării anul acesta.
Azi dimineața au ajuns primele două transporturi ale tablierului de la pasajul Doamna Ghica. Diseară ajunge și al treilea.
În următoarele săptămâni vom primi rând pe rând piesele necesare pentru asamblarea celor 3 segmente mari din care e format podul. Până la jumătatea lunii octombrie vom avea pe șantier toate piesele necesare.
Conform graficului de execuție în luna februarie tablierul va fi montat integral. Apoi vom începe celelalte lucrări la carosabil, iluminat, sistem de canalizare. Mai sunt câteva amănunte de stabilit, dar în mare măsură planul este fixat și constructorul se ține de el.
Pasajul Doamna Ghica va fi circulabil anul viitor."
Radu Mihaiu de pe Facebook





















Powered by API/PUM imgur uploader

panda_no 5

Ce piese sunt astea ?
Dupa mustatile de armatura de pe cei doi cilindri banuiesc ca cele doua traverse cu mustati si cu diametrul mai mic vor fi orientate spre partea de sus a podului ( sub carosabil ) si cilindrul gros in partea de jos.
Oare cumvor fi imbinate tronsoanele?
Nu cred ca va fi prea estetic podul.
Vom vedea, oricum nu se mai poate face nimic.

Lyvyoo

Avem noi indicii despre cum vor arata aceste piese de lego, gratie unei randari recente a TCMB.




Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader Avem trei segmente venite, iar rampa Pantelimon este la strat de binder.

Tavi

Dacă știe cineva vă rog, câte segmente sunt și unde or să fie depozitate până încep punerea în operă? Mulțumesc anticipat!

hefaistos

Daca sunt destepti le aduc in ordinea corecta si incep sa le asambleze de timpuriu, pe sectiuni. In felul asta ar economisi si timp si spatiu de depozitare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

lucian

#959