[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lucian

Clar are legatura cu șantierul la general si cel mai probabil devierea asta va tine pana la anul.Cand vor ataca si intersecția si linia 21 cel mai probabil nu va mai circula o perioadă prin zona

bogdanstancu

Si totusi....va permite sau nu aceste pasaj instalarea unei viitoare linii de tramvai? Exista o informație clara in acest sens?
Dupa cate de mult se ascund toti de acest răspuns, eu cred ca nu....

lucian

Primarul de la 2 spunea că va avea linie de tramvai atunci cand s a semnat asocierea si ca din cele două benzi de pe sens de mers,una va fi pentru linia de tramvai

hefaistos

Nu "va avea linie de tramvai" ci "va fi proiectat pentru linie de tramvai". Asa am inteles eu, ca din punct de vedere al geometriei si structurii de rezistenta va suporta fara modifcari majore linia de tramvai, refugiile penttru statii si scari de acces de la nivelul solului. Astazi nu au cum sa puna linia, pentru ca nu exista pe directia pasajului un traseu de tramvai. El va fi proiectat si construit... candva...alta data.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bogdanstancu

Si pilele executate deja? Sustin încărcări din tramvai?


hefaistos

^^La întrebarea asta sa răspundă inginerul proiectant.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

intrebarea si discutia asta am mai initiat-o si eu demult demult.

Nu merge asa usor...ca hai...hopa...punem si linie de tramvai. Incarcarile date de tramvaie sunt enorme, cel putin comparabile cu cele din traffic rutier. Daca nu s-a calculate tot, inclusiv pilotii forati tinand cont de asta e tardiv.

Oricum mare miste inconjoara proiectul asta, inclusiv in noua administratie. Nu inteleg cum nu sunt disponibile plansele depuse pt autorizare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

N-ajung plansele, trebuie breviarul de calcul. Si evenyual o expertiza din care sa rezulye ca sunt preluate incarcarile suplimentare. Da nu le suporta atunci e cum zici tu - aleluia. Dar probabil pilele si fundatiile sunt cu rezerve de sarcina, cel mai probabil tablierul trebuie reproiectat.
Astea sunt insa opinii de marti dupamiaza, cel mai in masura sa modifice proiectul este proiectantul initial. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GAC

Chiar daca pilonii actuali nu pot duce incarcarea suplimentara a tablierului data de tramvai, se mai poate face un rand de piloni in centrul deschiderii mari (si una din liniile de tramvai sa fie deviata vreo 2-3 metrii intr-o parte).
Pentru a nu interfera cu viitoarea statie de metrou, acesti piloni se pot face cu piloti adanci de 50 m, in asa fel incat sa fie folositi si la sustinerea viitorului planseu al statiei de metrou... si pace buna.


office.laurentiu

Multumim frumos pentru poze !  Se pare ca au accelerat putin...

Cristi N

Au postat ieri cei de la TCMB cateva informatii si termene pe FB: link

QuoteÎn pofida situației financiare dificile de anul acesta, începând cu data de 12.07.2021 am reluat lucrările de execuție pentru Pasajul Doamna Ghica (conform ordinului de reluare lucrări), urmând să înaintăm pe cât de repede posibil în vederea finalizării cu succes a acestui obiectiv esențial pentru descongestionarea și fluidizarea traficului din București.
Am început lucrările pe sensul Colentina-Petricani iar echipa de execuție și-a concentrat toate eforturile în vederea configurării trotuarului pietonal pentru a fi redat circulației în cel mult 15 zile.
În ceea ce privește realizarea sistemului rutier la nivel de asfalt, ne-am propus ca acest aspect să fie definitivat până la sfârșitul lunii iulie. Precizăm că zona cuprinsă între culeea 1 și pila 1 va fi descongestionată și în cel mai scurt timp posibil vor începe pregătirile pentru infrastructura și suprastructura sistemului rutier.
În acest sens, dorim să informăm riveranii și să solicităm înțelegere cu privire la închiderea străzii laterale din fața bisericii în vederea racordării acesteia cu drumul nou executat și bineînțeles, să ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
Am început totodată și pregătirile pentru sistemul rutier din Șoseaua Colentina, pe traseul canalizării pluviale, urmând să redăm circulația în totalitate în cel mai scurt timp posibil.
Pentru a fi posibilă executarea acestor lucrări, Societatea de Transport în comun STB S.A a venit în sprijinul nostru prin planificarea unui nou traseu al liniei de troleibuz 66 cât și a înființării unei linii navetă 667, pentru preluarea fluxurilor de călători.
Concomitent cu lucrările de drum, echipa de instalații s-a mobilizat pentru finalizarea tronsonului de canalizare pluviala pe o lungime de 20 m. 
Referitor la finalizarea lucrărilor pentru rețeaua de apă din zona strada Gherase și strada Sinaia, dorim să vă asigurăm că depunem toate eforturile însă din cauza unor aspecte tehnologice, preconizăm că lucrările necesită un timp mai îndelungat până la finalizare.
Vă vom ține la curent cu evoluția lucrărilor urmând a comunica, periodic, noi informații referitoare la progresul atins și precizăm că intenționăm să ne atingem obiectivele cu privire la acest proiect ce reprezintă atât o necesitate ce trebuie să devină realitate pentru bucureșteni cât și parte din viitorului Bucureștiului.
Coordonarea celui mai ambițios și mai dezbătut proiect din ultimul an, Pasajul Doamna Ghica ne oferă un motiv în plus de perseverență și motivație, pentru a finaliza lucrările cu succes.

office.laurentiu

#763
Nu am inteles povestea spusa de Primarul Sectorul 2,  cautau o teava de aproximativ jumatate de an ?! Stie careva care este situatia cu aceasta teava disparuta si gasita prin miracol acum ? :)

Cristi N

#764
S-a facut o subtraversare a sos Colentina dinspre Pantelimon spre Pipera prin foraj orizontal. Probabil ca au facut forajul pe fuga fix inainte sa se opreasca lucrarile si s-au oprit pe B3 langa statia de tramvai. Acum au redescoperit capatul tevii si se fac legaturile. Vezi pozele 9,10 si ultima din reportajul lui Cezar-Mario.