[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


panzer


Cristi N

Cu placere!

N-au fost ei chiar transparenti, din ce imi aduc aminte, din meciurile lui Disney si ale API cu CNAIR proiectul tehnic parca era tot informatie publica.

Pe de alta parte nici nu stiu daca mai are rost sa imi bat capul cu o vizita la PMB, in mod sigur nu e scris nimic de tramvai in proiectul ala.

hefaistos

Ramane de vazut de ce TCMB a dat proiectul Companiei Municipale de Consolidari. Care l-a pasat mai departe. Succes DNA!

"Societatea COMPANIA MUNICIPALA CONSOLIDARI SA  a fost înființata  prin asumarea si semnarea LA DATA DE 12.06.2017 a Actului Constitutiv(vezi anexe)  de catre cei doi actionari ai societatii , respectiv Unitatea Administrativ Teritoriala Municipiul Bucuresti si societatea Service Ciclop SA( persoana juridica romana de drept privat )."

"Societatea astfel infiintata are ca obiect principal de activitate si isi desfasoara efectiv activitatea in acest domeniu al consolidarii unor cladiri aflate in stadiu avansat de degradare si de risc seismic , cladiri in legatura cu care autoritatea centrala si locala ( atat prin organele sale delibertive si executive )  au obligatii de interventie"

Nu scrie nimic de poduri si pasaje.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

^ baurom au pe site de exemplu ferul de la podul central la pasajul mihai bravu facut de astaldi, cu arce, grinzi casetate in conlucrare, ok
contravantuirile de la pasajul ciurel ok, structurile metalice de la petrom city straulesti ok
si ei zic pe site Sudorii noştri sunt autorizati TUV pe două procedee de sudare şi pentru două materiale de adaos,
foarte ok, daca proiectul foloseste procedeele astea si adaosurile la care au ei TUV, si nu e o chestie exotica din teava cu pereti grosi cum au pus ei pe facebook - deci nu au facut doar vanguri de scara si garduri si structuri de spalatorie auto
http://www.baurom.ro/produse/ - aduc orice semifabricat de fer ai nevoie, de ce au mai bagat doi intermediari ?
Da ce cauta aialaltii, consolidarea si firma de la apartamentul 7 ? in afara ca au scumpit semifabricatul de vreo 3 ori
au consolidarea sau apartamentul 7 cu ce sa sudeze in santier ? sudori si maestrii sefi de echipa si ctc-isti si injineri de sudura toti cu TUV/RNR
Daca nu, ce cauta in proiect

cezar-mario2012

#620


Lucrările la pasaj s-au oprit de tot pe data de 7 Decembrie 2020, toate utilajele și oameni au fost retrași de pe amplasament, au mai rămas doar Stadiul actual este următorul: pe zona dinspre Tei, trotuare, cale de rulare pe parte cu magazinele lucrări finalizate; rampa este finalizată și asfaltată; pe parte cu biserica trotuar și cale de rulare finalizată pe  zona cu blocuri, a rămas de finalizat trotuar și cale de rulare din dreptul biserici până în intersecție. Pe parte dinspre Pantelimon mai sunt multe lucrări de făcut, rampa de finalizat, trotuare pe partea cu BCR și Raiffaisen, cale de rulare pe direcția Pantelimon.
Singuri care au rămas să mai lucreze sunt cei de la Triada(ApaNova) pentru apă și canal, dar lucrează anemic.

paulmare

destul de offtopic aici
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24509130-etapele-anuntate-nicusor-dan-pentru-desfiintarea-celor-peste-20-companii-municipale-infiintate-gabriela-firea.htm

oare ce se va intampla cu cele doua companii care au lucrat aici ? astea au o gramada de active - excavatoare, freze de asfalt, automacara ckd , buldozer etc

cezar-mario2012

Compania care a lucrat la pasaj exista de vreo 12 ani in cadrul PMB, dar sub altă denumire, Firea doar a rebotezat-o.

office.laurentiu

Adio,zona fara caldura si apa calda si cu un santier care blocheaza circulatia !Blestem asupra zonei Doamna Ghica.


Cristi N

Multumim pentru reportaj!

In dreptul str. Cremenita puteau sa asfalteze, nu mai au de facut alte lucrari la conducta in afara de inlocuit o parte din umplutura si compactare. Sunt curios unde o sa construiasca separatorul de hidrocarburi si desnisipatorul, la debitul dat de o conducta de fi=700mm or sa aiba niste dimensiuni destul de mari.  ;)
Am vazut azi ca dupa intersectia cu str. Azuga spre Colentina e o stiva de cateva tronsoane de conducta de termoficare neizolata cu diametru in jur de fi=800mm si o groapa sapata.

hefaistos

Daca se aude ecoul "pana acolo sus ar trbui ca cineva de la PMB sa iasa si sa explice ce urmeaza sa se intample. Nu putem acepta a se tina blocata o lucrare ca aceasta. Si nu ma refer la finalizarea pasajulu ci la terminarea relocarilor si la asfaltari in jur, astfe incat se sa sigure maca o finctionalitate de 80 fata de ce era inainte de deschiderea santierului.
Daca se termina pandemia si se intorc toti corporatistii in Pipera...
Sa nu uite primarul si echipa lui ca cei ce lucreaza in Pipera si apropiatii lor au pus umarul sa ajunga acolo si sa miste lucrurile.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ion59

Cel mai simplu ar fi sa o termine rapid, cu actuala echipa.

office.laurentiu

In zona au aparut probleme reale cu furnizarea agentului termic si a apei calde de la Termoenergetica ( fosta RADET ), blocurile din zona stau in frig de aproximativ o luna de zile in contextul in care cei de " peste drum" au agent termic la parametrii normali . Am observat ca s-a spart si langa pod o teava unde tocmai s-a asfaltat la sfarsitul lui noiembrie, iar pana in pod exista decopertat un intreg santier de unde ies aburi de 15 m inaltime. Cei de la RADET acuza printre altele si  probleme din cauza construirii podului. Oare sa fie adevarat ?








Powered by API/PUM imgur uploader


Cristi N

Pai probabil daca nu mai sunt pierderi pe zona refacuta a crescut presiunea in amonte si plezneste unde se poate. Acelasi lucru se poate intampla daca s-au folosit conducte cu diametru mai mic decat erau inainte.