[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulmare

^ trebuie sa fie sudorii, verificatorii si inginerii cu un atestat la Registrul Naval sau altceva echivalent gen TUV pentru tipul de "material din otel", cum o dau ei cotita sa nu zica doamne fereste exact ce au comandat, sa ii vina cuiva idea sa intrebe de ce a luat de 3 ori mai scump decat ar fi trebuit, si procedeul de sudura - pe facebook nu arata a tablier ci era din teava cu pereti grosi
Nu il poate suda vreo firma din Tunari care a facut garduri si vanguri de scara si mai stiu eu ce confectii

hefaistos

Contractul asta cu otelul ar trebui luat la puricat de PMB, cea noua. Eu as verifica inclusiv calitatea otelului livrat.
Mie nu mi se pare in regula ca niste nobody sa furnizeze materiale pentru tablier metalic intr-o intersectie unde in multe momente ale zilei vor fi sute de oameni sub pod si alte sute pe pod.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cezar-mario2012

#602
 Cei de la TCM au plecat cu utilaje cu tot de pe șantier, acum au rămas să lucreze doar cei de la Triada cu lucrările pentru ApaNova. Acum traficul către Pantelimon a fost deviat cu totul pe partea Pantelimon-Colentina, pe partea normală a apărut o mașină de frezat asfalt.

dr4qul4

am vazut pe fb (pe grupul acestui pasaj daca imi amintesc bine) comentarii in care era intrebat Nicusor "cand va plati salariile celor din Companii".
Asadar, asteptati-va sa se blocheze totul cat de curand.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

Azi se rașcheta asfaltul pe Colentina înspre râu:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

#605
Nu mai este nimeni pe șantier de la TCM, doar câțiva oameni pe la birouri și ceva muncitori care trebăluiau ceva pentru ei cred, tăiau și sudau ceva. De lucrat, lucrau doar Trida, pe Colentina rașchetau asfaltul între stația Doamna Ghica și Cremenița. Pe Doamna Ghica între intersecție și strada Gherase lucrau la canalizare și conductele de apa.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

office.laurentiu

Cred ca cel putin pana in primavara, asa ramanem cu stadiul ! Macar daca dadeau drumul la trafic pe ruta Pantelimon-Colentina !:|

cezar-mario2012


office.laurentiu

Am vazut ieri ca au deviat tot traficul de urcare sens Colentina-Pantelimon pe sens invers, iar Triada duceam razboiul lor cu tevile de pe Gherase :)

panda_no 5

Din cauza celor de la Triada care o lalaie nepermis de mult este blocata toata Soseaua Colentina pina la Teiul Doamnei.
Triada este o companie mai mult decat abonata la lucrarile APA Nova.
Castiga lucrari pe banda rulanta.
Macar daca s-ar evidentia prin calitate si rezolvarea rapida a contractelor.

office.laurentiu

Sunt sub orice critica, pe Colentina au facut o lucrare de mantuiala.... 4 muncitori, un excavator si o masinuta mica cu care transportau balastru si pamant. Au acoperit de doua ori la rand santul dupa care l-au sapat iar. Blocheaza si accesul dinspre Cremenita spre Colentina prin faptul ca prima banda este ocupata de ei. Cred ca au undeva la 3 luni de cand se joaca in acel sant. :|:|:|

cezar-mario2012

De patru luni lucrează la el, dar de azi au început să pună asfalt, poate termina săptămâna viitoare 😁

Cristi N

La inceputul lunii am cerut cateva info legate de lucrari:
Quote1. Care este numarul si data in care a fost emisa autorizatia de construire pentru acest obiectiv, mentionez ca nu ma refer la autorizatia pentru devierea utilitatilor ci la cea pentru executia lucrarilor de construire efectiva a pasajului;
2. O copie in format electronic dupa autorizatia mentionata la punctul 1;
3. Modalitatea prin care este/va fi achizitionat tablierul metalic al pasajului propriu-zis, stadiul in care se afla aceasta achizitie si care este numele persoanei juridice care va furniza aceasta confectie metalica;
4. Care este termenul de finalizare al lucrarii aferente introducerii conductei de canalizare de-a lungul sos. Colentina intre intersectia cu sos. Dna Ghica si raul Colentina precum si detaliile tehnice aferente descarcarii apelor pluviale in raul Colentina si avizul Apelor Romane pe pentru aceasta lucrare;
5. Proiectului tehnic al pasajului si ultimul plan de executie al lucrarilor avizat de beneficiar in format electronic.

Zilele trecute a sosit si raspunsul:




































Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

Cristi N multumim
"Plățile făcute de PMB către companie până la această dată sunt de 21,844,358.77 lei fără TVA, reprezentând aproximativ 20% din valoarea totală a contractului.
si autorizatia e cu lucrari de 51 de milioane - deci luna asta au socotit deja ca e cel putin dublu
Deci TCMB subcontracteaza grinzile metalice la alta companie municipala, cea de "consolidari", care cumpara ferul de la un srl de apartament si il depoziteaza la Baurom Chitila care ar trebui sa confectioneze segmentele, Baurom are ca obiect de activitate comertul cu "fer", doua firme una a primariei si una de apartament au plimbat doar hartii si bani in cont, in loc sa fi contractat direct cu Baurom de exemplu faceti-ne asta, material si manopera
Baurom pe site la ei - cu un pod rulant de 40 de tone si 935 de tone de "fer" de prelucrat, o sa fie o gramada de bucatele livrate care vor trebui sa fie asamblate pe santier in intersectia aia necajita
Nu o sa circulam repede pe pasajul asta

panzer

#614
Se vede ca a plecat Gaina. Asa transparenta de la PMB eu unul n-am vazut niciodata! AC, Preturi. Doamne ce frumos arata realitatea normalitatea!  :thumbsup: