[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee

 :|...pe aici nu se mai întâmplă nomic nou...se mai lucrează sau nu... ??? ???

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

zuma80

Ultima oara cand am trecut prin zona parea ca s-au incheiat lucrarile cu termoficarea de sub rampa Baicului, era inchisa circulatia pe Dna Ghica intre  Azuga si Constanta pe sensul spre pasaj, iar pe partea cu Petricani inca se lucreaza la strada Dna Ghica spre Petricani din Colentina pana dupa biserica.
Pentru A6!


cezar-mario2012

#574


De lucrat se lucrează, dar ApaNova(Triada) se mișcă foarte încet și țin lucrările pe loc. Acum au reușit să degreveze la rampă și cam în două săptămâni termină cu rampa. La parte de stradă de lângă biserică termină săptămâna viitoare; și aici lucrarea este ținută în loc de canalizarea ApaNova(Triada), în zona intersecției. De două săptămâni nu au mai lucrat deloc cu subtraversare intersecției cu conducta de oțel. Pe partea cu Raiffeisen se lucrează la niște conducte de canalizare din fontă care au și vane, tot pe acolo va trebui săpat pentru conducta mare de apă și apoi se poate reface strada, trotuarul și da drumul la circulație în mod normal. De pod sunt mai multe zvonuri, că ar veni după finalizare lucrărilor actuale, din bucăți ce se vor monta la locație...

rocklee

#575
O intrebare...putin politică...cine este primar in voluntari
.tot pandele.....mă ducea gandul la ...pasajul petricani... ce bun era acum....

  :o ???

cezar-mario2012

Tot Pandele, traficul este destul de scăzut acum cu zona Pipera aproape închisă(se lucrează de acasă majoritatea).

zuma80

@rocklee, pana la pasajul Petricani sunt multe de facut. Odata cu deschiderea A3 avem 5 treceri de CF din care 3 supratraversari si 2 la nivel pe o distanta de 4,4km. Cele 3 supratraversari sunt Soseaua Pipera, A3 si Sos Colentina/bdul Voluntari, iar cele doua treceri sunt Petricani si Andronache. In acest moment cand mai prind bariera la Petricani stau foarte putin, in schimb problema este trecerea CF in sine, apoi toate strazile din Voluntari, prelungire Petricani (Bucuresti Nord in Voluntari) Bdul Pipera, str. Emil Racovita, Popasului, etc astea sunt o problema, strazi asfaltate in bataie de joc la cum sunt facute. In momentul asta nu supratraversarile CF sunt o problema in aceasta zona. Dupa finalizarea pasajului la Dna Ghica o sa mutam blocajele daca nu se iau masuri la Delfinului la bdul Tei (Lukoil), Apoi intersectia Fundei cu Soseaua Colentina este total depasita in acest moment, poate si traficul de pe dna Ghica este mutat aici dar de cand cu A3 ajuns in zona. Deci inainte de pasaj Petricani trebuie pasaj Fundeni pe Colentina si Pantelimon, apoi  Morarilor, la Lukoil in Tei trebuie facut ceva (poate o banda spre Petricani permanenta fara semafor) etc...
Pentru A6!

rocklee

#578
Ok am inteles ...stiam ca era o problema acolo inainte  de A 3 .....
In mod deosebit cu Bizonii ce nu asteptau la bariera .si erau multe accidente ..si pe atuncia se cerea sa se faca  in acelasi timp cele doua pasaje ...Petricani si Doamna Ghica...iar Gica contra era primarul din voluntari...

paulmare

^ Nu prea au cum - e teava de rotunda cu pereti grosi ce au pus ei pe facebook, sa le asambleze in cort si sa le impinga - e mult mai greu de sudat decat un tablier unde pot folosi tractorase de sudura, le trebuie un loc plat sa aiba unde sa isi puna sculele
O sa fie interesant de urmarit cand vin conductele alea, cum le asambleaza

zuma80

Acea problema a fost rezolvata cu bariere duble si la Petricani si la Andronache, doar ca in cazul ambelor treceri nu asigura 2+2 curat cat permite drumul.
Pentru A6!

AndreiB

Trebuie sa incepem sa gandim pasaje (avand in vedere cat dureaza de la proiectare pana la deschidere) pentru a denivela complet orice trecere la nivel de pe toate magistralele feroviare in interiorul liniei de forturi, mai ales daca PMB intentioneaza sa introduca o retea de trenuri regionale.

Ionut

Da, se poate discuta integrat despre Petricani-Ghica-Chisinau. Asa e gandit thread-ul.

Cristi N

Barierele de la Petricani au ramas cu gabaritul de 1.5 benzi pe sens pentru ca asa era sos Bucuresti Nord inainte de largirea facuta acu vreo 2 ani. Nici acum, dupa largire, nu sunt 2 benzi pe sens in adevaratul sens al cuvantului, cred ca latimea utila a carosabilului e in jur de 12m (4x3m) in loc de 14m cat ar fi normal. De marcaj nici nu imi fac vise, eu nu am vazut deloc un ultima perioada cu exceptia zonei din dreptul Lidl unde avem o trecere de pietoni si o banda de stocaj pt virajul la stanga.

Intre timp nici dalele de cauciuc nu mai asigura o trecere cat de cat ok. Ar fi interesant de stiut daca CFR ia in calcul ca la urmatoarea reparatie a dalelor sa prevada si o mutare a barierelor cu cate 1m in exterior astfel incat sa dispara gatuirea actuala.

paulmare

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24447241-companii-municipale-trustul-cladiri-metropolitane-schimbare-conducta-colentina-doamna-ghica.htm

decembrie 2021, noul termen de finalizare comunicat de primarie
si Triada doar a inchiriat panourile, companiile municipale lucreaza la reteaua de canalizare care nu se mai termina