[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zuma80

Am trecut și eu azi pe la pasaj și am facut câteva cadre

Pentru A6!

hefaistos

In sensul bun al expresiei, pozele de mai sus sunt depășite. S-a turnat asfalt pe rampa de mai sus, care e rampa spre Petricani și se montau separatoare de beton pe mijlocul ei. Eram la volan, nu am putut sa fac poze sau
să văd detalii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


survola

Până la urmă nu mai pun nimic deasupra intersecției, vii cu viteză pe rampe și sari peste linia de tramvai.

dr4qul4

nope. este tehnologie asgardiana de ultima generatie.




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

E luată de pe grupul de fb (contra)  pasajul d-na Ghica
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jonny

QuotePe de altă parte, a atras atenţia că Pasajul Doamna Ghica nu are toate actele necesare, motiv pentru care lucrările ar putea fi "îngheţate" timp de două luni.

"Nu are PUZ şi nu are nici studiu de stabilitate a clădirilor învecinate. (...) Nu este legal. Inspectoratul de Stat în Construcţii a constatat că este o construcție ilegală. Numai că, fiind campanie electorală, probabil că s-au ferit să intre într-o dezbatere cu primarul în funcţie.

Pasajul Doamna Ghica este o lucrare corectă, face parte din inelul median, care urmează să fie construit şi care să fluidizeze traficul. Proiectul corect este şi cu linie de tramvai şi, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal. Trebuie, în momentul în care ajungem în primărie, să ne uităm cu atenţie la toate actele să vedem cum putem să remediem problemele. (...) Există riscul ca două luni - până când se face analiza pe acte - lucrările să fie îngheţate", a spus el.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/planurile-lui-nicusor-dan-pentru-pasajurile-ciurel-si-doamne-ghica-1375796

Lyvyoo

#443
Cred ca solutia ar fi sa finalizeze la sol ce au inceput si sa termine rampele complet pana nu vine frigul. Apoi au timp toata iarna sa dezbata legalitatea, care pana la urma trebuie lamurita. Asa cum constructile apartinand proprietatii private a cetatenilor si companiilor sunt tinute in a respecta legile, autorizatiile date si deciziile luate de catre organele de control (ex. ISC), la fel si constructiile publice trebuie sa respecte aceste lucruri, daca vrem o practica juridica unitara si o putere a exemplului.

ghrt

Legalitatea e importantă că, de fapt, implică efectuarea verificărilor necesare. Nu e vorba de hârtiile în sine.
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012

Actele putea să vină de mult dar vicele de la PS2 nu a vrut să aprobe PUZ-ul, pentru că Firea i-a stricat panseluțele.

ghrt

Se zice de un studiu de stabilitate. Despre ce este vorba?
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012

Probabil este vorba de tramvai, dacă vibrațiile influențează structura blocurilor. Oricum eu am spus că tramvai pe acolo este o prostie, nu este loc suficient.
În altă ordine de idei, se mai lucra, dar foarte anemic. Pentru cine nu știe, acum mulți ani se lucra la modernizare liniei 21 și a șoselei și s-a schimbat primarul, lucrările au fost oprite vreo 8 luni, iar după reluare nu au mai fost nu au mai fost efectuate toate lucrările conexe. Acum avem stâlpi din Epoca de aur, Videanu și Firea, toți la un loc....

Cristi N

#448
Tramvaiul nu este deloc o prostie, avem un cartier de business - Pipera/Aurel Vlaicu si cateva cartiere dormitor - Colentina, Pantelimon, Titan etc, in mod evident intre ele este si va fi o cerere de transport semnificativa. Si pare ca niste proiectanti din trecut au vazut utilitatea tramvaiului asta din moment ce avem cele doua pasaje cu loc rezervat pe mijloc pt el.

AndreiB

Avem posibilitatea de a face un ring (aproape) complet de tramvai pe inelul median care ar lega multe cartiere mari direct cu tramvai de principala destinatie de naveta din Bucuresti (Pipera). Construit la un standard modern, ar degreva foarte mult cele doua statii centrale de metrou care sufera la schimb la ora de varf (Unirii si Victoriei).

Cu o frecventa si capacitate acceptabila am putea avea un tramvai 42 pe partea de est care ar oferi o calatorie mai rapida si directa pentru toate cartierele mari spre Pipera vs. Metrou. Fara sa coste o avere. Nu e de neglijat imho.