[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

PMB are conturile blocate. Cazul constanda incepe sa-si faca efectul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Astazi, luni 10.08.2020, pe la ora 21.00 se lucra in zona culeei dinspe Petricani.
Altceva nu am observat.
Pentru A6!

office.laurentiu

Aseara am fost pe santier in jur de 20:00 si se lucra, insa intr-un ritm scazut si cu mult mai putini oameni. Se lucra la rampa Petricani iar la rampa Pantelimon se turna la zidul de sprijin.
Aveau pregatite armaturile celalalt zid de sprijin.Dimineata era destul de multa forfota pe santier.
In orice caz nu mai sunt cum erau saptamana trecuta. Cazul Constanda o sa prelungeasca termenul cu cel putin 2-3 luni, daca nu mai bine.
Multumesc.

miahi

^ Acum am inteles, "drama" cu Constanda e pentru a justifica orice nereusita mareata a conducatoarei prea iubite in campania electorala..."Am vrut sa fac, dar nu am fost lasata..."

tonică

Firește, nimic întâmplător! Din orice rahat făcut bibelou. A și declarat repede-repede ca din banii ăștia făcea minuni, nustiuce spital municipali-metropolitan pe care îl tot face de 4 ani jumate și tot ce a ieșit e o diorama din polistiren. La doamna Ghica, cu banii aceia făcea și tramvai dar n-a fost sa fie, puterile oculte o împiedică de dimineață până seara. 😉 Și are și de ce sa minta în asa hal, jumate dintre votanții ei doar cu astfel de mizerii funcționează.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Se va face picior de pod si pe mijlocul soselei Colentina sau se poate si fara?
Se va devia linia de tramvai? Ce solutie tehnica exista acolo?

TibiV

#352
Se pare ca va fi fara pila in mijlocul Sos.Colentina.
Tablier metalic foarte lung. Dar circulatia tramvaiului 21 tot va trebuie oprita cat se instaleaza tablierul.
Doar ca licitatia pentru tablier a fost anulata. Tipic pentru primaria generala...

Quote from: oc7avian on February 07, 2020, 03:10:02 PM
Preluare de pe Forumul SkyScraper City. Cum nu sunt autorul, voi pune mesajul într-un quote.
Quote from: VladyFPe pagina de Facebook Trustul de Cladiri Metropolitane au aparut randari si noi informatii despre Pasajul Suprateran Doamna Ghica:


Extras din text:
Quote
Schema statică a structurii este de grindă continuă cu 3 deschideri de 65.00-80.00-65.00 m, rezultând o lungime totală a suprastructurii de 210.00 m. Lungimea totală a pasajului este de 216.00 m. Soluția adoptată este de grindă cu zăbrele cu înălțime variabilă, în conlucrare cu o placă de beton. Variația înălțimii este parabolică intre 2.00-4.00 m măsurat în ax, asigurându-se astfel un gabarit de liberă trecere sub pod de 6.52 m în dreptul liniilor de tramvai și de minim 5.00 m în zonele de carosabil.

Date tehnice:

- Lungime traseu: aproximativ 1.00 km
- Lățime benzi de circulație 3.50 m
- Lungime pasaj 216.00 m
- Lățime pasaj 16.60 m
- Viteza de proiectare 50 km/h
- Număr benzi de circulație: 4 benzi pe pasaj, variabil pe arterele care rămân la nivel
Quote
Soluția optimizată proiectată de TCMB cuprinde o variantă de perspectivă și anume, dimensionarea pasajului a luat în calcul și posibilitatea amenajării unei linii de transport în comun electrificată de tip tramvai. În această variantă se pot amenaja 2 linii de tramvai în axul podului, separate de carosabil prin borduri prefabricate.

Aia cu tramvaiul este o gluma proasta...
Ar insemna sa faci pasajul cu o banda rutiera (una) si una sa ramana pentru tramvai. Din acest pdv, este un mare esec urbanistic si de planificare...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Dar de ce a trebuit sa se faca o licitatie separata pentru tablier? De ce nu s-a licitat tot proiectul ca un tot unitar, asa cum ar fi fost de altfel de asteptat?

TibiV

Intreaba PMB...  O:-)

Mai concret: pasajul este fracut de una dintre "companiile municipale", fara licitatie, prin incredintare directa.
Dar PMB nu are si companie specializata pe structuri/tabliere/grinzi.
Deci au fost nevoiti sa le cumpere.
Este fix faza cu "tiganul la mal"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

^ pentru ca lucreaza 3 dintre companiile duamnei aici, nu a fost licitatie, sa poata sa subcontracteze prin incredintare directa, schema din voluntari
verta a lucrat la retele, canivouri, zublin la piloti, fierul l-au adus de undeva gata fasonat si asamblat in fabrica, cu teci de plastic si distantiere,
au o gramada de utilaje noi noute cu tzipla pe ele, daca va uitati in poze, alea sunt ale "companiilor", o macara ceheasca ckd pe sasiu Iveco, finisoare de asfalt etc


dr4qul4

Practic il fac in regie proprie. Cam asa ar fi trebuit si CNAIR sa faca, dar sa inceapa cu proiecte mai mici: un giratoriu, un pasaj la intersectia a 2 DN-uri sau peste o CF.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

OK, dar de ce au anulat licitația la care aveau ofertanți? Și-au dat seama ca au greșit PROIECTUL? Sau și-au dat seama ca oricum nu e gata pana la alegeri deci nu mai merita efortul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

office.laurentiu

Exista o nelamurire, pe rampa de coborare Delfinului o sa existe bretea/banda de dreapta spre Afumati ? Exact ca cea de urcare. dinspre Afumati spre Lacul Tei ?
Multumesc.

Cristi N