[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Barzote

#196
^ ^
Se continua cu taiatul copacilor in zona numerelor 14-16 de pe D-na Ghica
In zona parcarilor de langa Scoala 30 se scot vitejeste bordurile . Acum 2 nopti au scos stalpii metalici de iluminat public.
Miscarea este tipic balcanica . Un ''Dorel'' munceste , alti 5 la cafea .

cezar-mario2012

Se lucrează mai mult de atât, sunt atacate ambele capete (săpături, balastare..), iar in parte cu cazinoul se lucrează la noul traseu pentru RADET.

dr4qul4

Eu am trecut naoptea pe acolo si am ramas surprins sa vad un excavator aproape ingropat. Adica au sapat serios, nu au taiat doar copacii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pozeee. Incredibil...avem poze din toate colturile tarii...dar nu avem din buricul targului. Ca sa nu mai zic ca studentii la CFDP aproape vad pe geam santierul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Acum ca au venit ploile, nu prea mai trec pe acolo (sambata am fost in Piatra Craiului si dupa 12 ore de traseueram rupt, doar de poze nu mi-a ars).
Daca nu era GDPR-ul vietii aveam acces la o camera video plasata strategic . Dar promit ca daca observ ceva progres, dau o fuga pana acolo.
Mai incerc sa gasesc si pe fb, trebuie sa fie ceva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda_no 5

Au mai taiat un tonson intreg de copaci maturi de pe scuarul de pe Doamna Ghica, cel puti 40 de copaci.
Atat de greu erau de mutat in parcul Plumbuita de eemplu?
Astazi nu era activitate deloc in santier.
Daca trebuie sa se mute traseul Radet va fi destul de complicat, sunt tevi imense ale Radetului.

paulmare

am facut eu ceva poze si de aici si de la decebal si de la metrou de la eroii sanitari - dar din masina toate, mi-a fost jena sa le pun
la pasaj - e doar vertatel, au defisat, sapa acuma, mormane de conducte gofrate in care trebuie sa puna cabluri, sunt cel putin doua cabinete de distributie ale romtelecom acolo vizibile, in pamant ce este - afla ei asa sapand cu lopatzica ca si arheologii cu o grija in plus - sa nu se curenteze sau sa faca vreun incendiu de gaze 
cablurile de pe stalpi - le-au rezolvat, cred ca vor dispare stalpii curand
 
tot ce e utilaj acolo in zona utilaj - doar vertatel, nu stiu ce face compania "duamnei" in afara de a primi contractul si apoi de a imparti bani - cu "clauze de confidentialitate"


albert.arifovici

O intrebare... Nu considerați ca o soluție mai buna pentru Doamna Ghica-Colentina ar fi fost un pasaj subteran?

dr4qul4

daca citesti topicul ai sa vezi ca acest lucru ar fi fost mult mai dificil.
D-na Ghica este mult mai sus ca Sos Colentina, astfel ca rampele ar fi fost mult mai adanci si mai lungi => s-ar fi sapat la greu la "radacina" blocurilor (si ar fi fost mai multe afectate).
Pe directia Sos Colentina, ar fi fost iar greu de facut deoarece pe acolo trece o magistrala RADET si tot pe acolo va trece si viitoare Magistrala de metrou M7. Plus ca ar fi dus la blocarea tramvaiului => aglomeratie si mai mare.
Proiectul e departe de a fi perfect, dar macar sa il faca repede....

Daca ai vreo solutie pe care noi am ratat-o, te rog sa o impartasesti cu noi. Preferabil sub forma de desen.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Alexandru Nicolae Panaitescu
Conversation Starter · 2 hrs
INTERVENŢIILE URBANISTICE DIN INTERSECŢIA DOAMNA GHICA-COLENTINA (1-pasaj rutier suprateran şi 2-extinderea bisericii din zonă) au făcut obiectul unei dezbateri profesionale desfăşurate în 10 octombrie 2019 la Filiala Bucureşti a Ordinului Arhitecţilor din România-OAR, organizată de preşedintele acesteia, domnul arh. Emil Ivănescu, la care a participat şi domnul Ştefan Dumitraşcu, arhitectul şef al Capitalei.

Principalele probleme ridicate, chiar dacă multe n-au primit un răspuns imediat, au fost printre altele:

- lipsa unui studiu de impact privind consecinţele generate de lucărările deja începute sau avute în vedere, cu analizarea aspectelor legate de protecţia mediului, a spaţilor verzi şi-a vecinăţilor (cum ar fi agresivitate apropierii circulaţiei rutiere de blocurile cu apartamente la parter), asigurarea parcajelor etc.

- documentaţiile de urbanism referitoare la cele două intervenţii avute în vedere în zonă nu sunt coordonate între ele, astfel în planul urbanistic privind pasajul rutier nu apare eventuala anexă propusă la biserică, dar nici posibilitatea amplasării altor parcaje de reşedinţă care să le înlocuiască pe cele desfiinţate pentru realizarea pasajului, similar în documentaţia pentru anexa bisericii este uitat pasajul; referitor la realizarea anexei bisericii s-au dat asigurări că momentan iniţiativa ar fi totuşi stopată;

- oportunitatea soluţiei supraterane a pasajului rutier, în genaral înclinându-se spre o soluţie subterană pe direcţia Şoselei Colentina, chiar dacă mult mai dificilă şi foarte scumpă;

- ignorarea în totalitate a unui studiu de arhitectură prin care să se asigure o încadrare armonioasă a construcţilor propuse în cadrul construit existent, care are o valoare recunoscută; conformarea pasajului aşa cum rezultă din studiul de fezabilitate (care nu cuprinde un capitol de arhitectură, aşa cum ar fi fost normal), publicat pe site-ul PMB, este strict inginerească, fără valoare arhitecturală, astfel că în plin oraş va apare un pod de tip autostradă, complet străin de vecinătăţile construite pe care le agresează, opturând, printre altele, perspectiva pe direcţia Obor-Str. Doamna Ghica, dar şi-n lungul acesteia, atât când se va veni din Pantelimon, dar şi din Pipera;

- lipsa unei informării corecte şi elocvente; în acest sens s-a propus organizare în imediata proximitate a şantierului a unui punct de informare de tip pavilion, în care să se prezinte planşe detaliate, inclusiv o machetă a lucrării, dându-se ca exemplu practica curentă din alte ţări europene folosită la informarea celor interesaţi de lucrările importante care sunt în curs de realizare din fonduri publice.

Detalierea întâlnirii urmează să apară la începutul săptămânii viitoare pe site-ul Filialei OAR Bucureşti, pe care vă invit să-l consultaţi.

Sursa: Link

survola

Asta e viața, în orașe se mai și ,,opturează" perspectiva, că nu ești pe un câmp sau pe vârf de munte.

tonică

really? atat ai inteles din propozitia aceasta?

"conformarea pasajului aşa cum rezultă din studiul de fezabilitate (care nu cuprinde un capitol de arhitectură, aşa cum ar fi fost normal), publicat pe site-ul PMB, este strict inginerească, fără valoare arhitecturală, astfel că în plin oraş va apare un pod de tip autostradă, complet străin de vecinătăţile construite pe care le agresează, opturând, printre altele, perspectiva pe direcţia Obor-Str. Doamna Ghica, dar şi-n lungul acesteia, atât când se va veni din Pantelimon, dar şi din Pipera;"


survola

Dar ce trebuie înțeles?
Un pasaj e un pasaj, e ,,complet străin" de arhitectura unui... bloc, să spunem.