[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

Azi a avut loc prima punere pe poziție a unei secțiuni de pod
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

Azi a mai fost pusă pe poziția finală încă o secțiune. Deci avem două secțiuni montate, una pe culeea Tei și a doua pe piciorul Tei. Mai este în lucru secțiunea de peste Sos. Colentina direcția Obor și secțiunea următoare de după culee. Acestea vor fi montate pe poziția finală după asamblarea lor.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)






Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Punerea pe pozitie a tronsonului 3 pe pila Tei.


lucian

S-au prea complicat cu genul asta de tablier.Prea elaborat din punct de vedere arhitectural si nu au mers pe ceva clasic,asa cum se foloseste si la celelalte pasaje aflate în construcție.

reed

#1024
Nu te-ai saturat de grinzi  40 metri gri normal rezemate?Hai ca merge la Cuca Măcăii pe autostrada,dar in orașe ar trebui sa fie totusi un reper,nu ceva grotesc

ghrt

Prin ceva interviu se spunea că la această structură se foloseşte mai puţin oţel comparativ cu soluţiile "clasice". Oricum e mai interesantă decât cele de până acum.
Discuţia ar fi doar cu privire la durata mare de asamblare (şi implicit oprirea tramvaiului) dar la urma urmei asta are loc o singură dată.
Cont (aproape) inactiv.

sarbu

QuotePrimarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, spune că proiectul a fost făcut de administrația Firea, lucrările începând în 2018, iar în 2020 picioarele podului erau făcute, iar schimbarea proiectului ar fi durat foarte mult, fiind nevoie de expertiză și o nouă autorizație de construire.

,,Durata de montare a tablierului depinde foarte mult de soluția de proiectare. Vă reamintesc că soluția de proiectare a fost servită, am preluat soluția de proiectare de la fosta administrație, și în această soluție de proiectare s-a prevăzut ca acest pod să nu aibă picioare în mijlocul intersecției, asta înseamnă că este o deschidere foarte mare între picioarele podului.
Pentru această deschidere este nevoie de o soluție constructivă complexă care nu a putut fi modificată, fiindcă asta ar fi amânat foarte-foarte mult șantierul care fusese deja deschis și atunci am mers pe soluția de proiectare inițială", a declarat Radu Mihaiu, primarul Sectorului 2, pentru HotNews.ro.



QuoteCristian Hiver, directorul Trustului de Clădiri Metropolitane, compania Primăriei Capitalei care construiește pasajul spune că nu se poate face comparație între cele două pasaje deoarece deschiderile diferă, dar se putea alege o soluție constructivă care să dureze mai puțin.

,,Este foarte greu să facem comparații între pasaje. Pasajul de la Metalurgiei are o lungime total diferită. Soluția constructivă la tablierul metalic de la Doamna Ghica este o soluție constructivă diferită, făcută pe bază de țevi rotunde și grinzi. În plus de asta, deschiderea acestui pod este mult mai mare.
Avem o deschidere de 216m. Soluția asta a fost aleasă de Primărie când s-a început podul și este imposibil să o schimbăm azi. Atunci când s-a făcut proiectarea putea fi aleasă o altă soluție care să dureze mai puțin, poate mai scumpă, ca montajul tablierului să se facă într-un timp mai scurt. Nu știu de ce a fost aleasă această soluție la vremea respectivă.
Noi facem tot ce putem să montăm cât mai repede tablierul și să se ridice restricțiile de trafic. Suntem conștienți de deranj, mulțumim oamenilor pentru înțelegere, vom face tot posibilul să terminăm cât mai repede", a declarat Hiver pentru HotNews.ro.


https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-25897623-dureaza-6-luni-montarea-tablierului-pasajul-doamna-ghica.htm

MrConnaisseur

Quote from: lucian on November 20, 2022, 09:49:22 PMS-au prea complicat cu genul asta de tablier.Prea elaborat din punct de vedere arhitectural si nu au mers pe ceva clasic,asa cum se foloseste si la celelalte pasaje aflate în construcție.
Solutia constructiva a fost astfel aleasa fiindcă rezolvarea cu grinzi prefabricate nu era fezabila. De ce ? Fiindcă pentru asemenea deschideri ai nevoie de reazem în intersecție, implicit de fundații pe piloți. Traseul din intersecție este cuprins într-un viitor plan de execuție de tuneluri pentru magistrala de metrou din Colentina (direcția Obor-Colentina), astfel ai nevoie de gabarit subteran. De aceea s-a ales soluția cu deschidere mare în câmp și pile pe capete.

hefaistos

#1028
Mai e si solutia cu pod - arc de cerc, cu tiranti, asa cum a fost prezentata initial



:lol:  :lol:  :lol:

Sau, daca aveaa cineva tupeu asa ceva

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adix

Salutare!
Imagini noi de la Pasajul Doamna Ghica!!

survola

Interesant, la 00:55, din 24 autovehicule care trec de semafor, 22 ar fi luat-o pe pasaj spre Pipera.

cezar-mario2012

   În perioada 19 - 23 Noiembrie s-au montat pe poziția finală primele module ale viitorului pod. Pe 19 s-a montat modulul pe piciorul Tei, pe 20 Noiembrie s-a montat modului pe culeea Tei, iar pe 22-23 s-au adăugat secțiuni pe modului Tei.
   Ce urmează: în perioada următoare se așteaptă să vină noi piese din Italia și să se finalizeze de montat aproape jumătate de pod, urmează sudurile. După finalizarea sudurilor se va da drumul circulației pe sub pod (până de sărbători). După această etapă se va lucra pe partea cu Pantelimon, iar cei de la TCMB se vor apuca de
montat predalele pe partea dinspre Tei.


stangabriel

https://www.g4media.ro/sectorul-2-consiliul-local-vot-favorabil-pentru-realizarea-unui-studiu-de-fezabilitate-pentru-un-tramvai-peste-pasajul-doamna-ghica.html

Consiliul Local Sector 2 a aprobat, în şedinţa de miercuri, un proiect de hotărâre pentru realizarea unui studiu de fezabilitate pentru un tramvai peste Pasajul Doamna Ghica până în Pantelimon, relatează Agerpres.

Actul normativ aprobă acordul de asociere dintre autoritatea locală şi Municipalitate privind realizarea unui studiu de fezabilitate având ca obiectiv reconfigurarea intersecţiei şi a Pasajului Doamna Ghica şi modernizarea căii de rulare a tronsonului dublu de tramvai existent. De asemenea, se are în vedere realizarea unui tronson dublu de tramvai nou, rezultând un traseu final cuprins între bd. Dimitrie Pompei – calea ferată – şos. Petricani – bd. Lacul Tei – str. Doamna Ghica – Şos. Pantelimon – bd. Chişinău – bd. Basarabia – şos. Vergului, inclusiv amenajarea/reconfigurarea domeniului public adiacent lucrărilor pe o lungime de 12,2 kilometri.

Skynick

Toate solutiile astea "industrializeaza" orasul. Ma gandesc si la podul de la Baneasa si la arcele peste Dambovita, Mihai Bravu.

O sa ne prindem peste douazeci de ani ca sunt nepotrivite, asa cum ne prindem ca in toate cartierele alea ghetou de la margine nu se poate trai.

shift2rail

Oare cand vom intelege ca "suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine"?

Locuitorii din Ghica, Metalurgiei, samd vor tb sa traiasca cu autostrada zburatoare pe la fereastra/balcon ptr generatii!

For God sake, construiti pasaje subterane macar in oras , chiar si inginerii lui Ceausescu se pricepeau sa le proiecteze&execute, acum 40-50 de ani: Victoriei, Unirii, Muncii, Lujerului, etc