News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#240
^^ Ce implica operatiunea/notiunea de banalizare? Si de ce se cheama asa, ca se pare ca linia nu devine mai banala ci mai complexa :lol:

Afara de liniile simple care evident sunt banalizate, exista multe linii duble banalizate in Romania?

JohannDB

Pentru @cristi5.... Aici ceva despre "banalizare".....

.....http://tet.pub.ro/pages/SDTF/Lab4.pdf.......Pag.1 mai cu seamă.

dan tm

Nu pot sa deschid linkul.

Redus la esente, firul banalizat inseamna ca functioneaza independent de firul alaturat si permite circulatia in ambele sensuri.Adica ai BLA intr-o directie, si BLA si de contra. Uneori pe acelasi catarg sint blocurile de lumini pentru ambele sensuri.


Cristi N

Pentru link-ul de mai sus trebuie stearsa partea de dupa ".pdf" adica acele .... si Pag.1.

TibiV

Sa punem atunci linkul corect despre "banalizare" si schema generala a instalatiilor BLA (BLOCURI DE LINIE AUTOMATE ):

http://tet.pub.ro/pages/SDTF/Lab4.pdf

Poate ne vor fi utile si in viitor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

^Mda, interesanta lectura inginereasca :D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

In urma cu o jumatate de ora.
Nu cautati pe site-ul CFR Infra....

Quote
Informare trafic feroviar oprit temporar în stația Bârzava

CFR SA informează că circulația trenurilor este închisă la această oră la intrare in stația CF Bârzava, din cauza deraierii de o osie a locomotivei trenului 74-1, care circula în relația Brașov - Curtici.

Locomotiva trenului 74-1 a deraiat de o osie peste macazul nr 7 care asigura trecerea de la linia 2 la linia 3 din stație.

Personalul de specialitate este deja la fața locului pentru a lua măsurile necesare, astfel incât în scurt timp să fie asigurată continuitate în traficul feroviar.

Menționez ca niciunul dintre cei 19 călătoriaflați în tren nu a fost rănit.

Vom reveni cu noi informații!

Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR SA

Mda, trenuri supra-aglomerate cu cei 19 calatori...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Ca comentariu suplimentar la banalizare: majoritatea liniilor duble echipate cu BLA in Romania sunt banalizate. Nu stiu decat foarte putine sectii specializate, in general pe sectiuni duble (scurte) ale liniilor simple, sau acolo unde s-a inceput montare de BLA dar nu s-a finalizat. De exemplu Selimbar - Talmaciu - Podu Olt, Barlad - Banca, cate ceva pe Tg. Jiu - Filiasi....

In rest, aproape tot e banalizat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

frunzaverde

A luat foc IR 1825 (Bucuresti - Craiova - Tg. Jiu) la Maldaeni (langa Rosiori, inspre Caracal). Ultimele doua vagoane au luat foc, au fost rupte de restul trenului, si sunt acum complet distruse. Nu exista din fericire nici raniti, nici morti.

Imagini de la ISU Teleorman via Adevarul:

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

nirolf

Or fi d-alea cu revizia amânată?

frunzaverde

Nu cred ca se mai amana REV-urile, e iarna totusi, si s-au tot facut si REV-uri si RTI-uri. Cel putin 20-49-ul din spate e iesit recent din revizie - si ala dauna totala - era vopsit in noua schema de culori.

Dar ce dracu a luat foc in halul ala?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Cel mai probabil a durat foarte mult pana cand au intervenit pompierii, uite o poza facuta "mai devreme":



Din ce imi dau seama focul a pornit undeva intre cele doua vagoane. Totusi ma intreb, la vagoane nu sunt folosite materiale inhibitori de flacara (flame retardant)?

Cristi N

Ar mai fi trebuit ca fiecare vagon sa aiba 1-2 stingatoare P6, nu cred ca incendiul ala s-a manifestat prea violent la inceput. Probabil a fost vorba de o problema electrica in zona cuplelor dintre vagoane si daca l-au lasat sa isi faca de cap astea sunt pagubele la care se ajunge.   :(

dr4qul4

Nu cumva toate vagoanele au stingatoare cand ies de la revizie?
Eu stiu pe cineva care, pe cand era student, a luat un stingator din tren si l-a folosit la un party in camin. Era cu pulbere (tin minte ca ma ustura gatul). Si asta se intampla acum 15 ani, cand normele ISU erau mult mai relaxate.
Dar probabil ca obiceiurile romanesti au ramas la fel.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

frunzaverde

Si 20-49-ul si 26-16-le (cele doua vagoane care au ars) au cate un stingator in fiecare cap al vagonului, in vestibul. Din cate stiu, nu pleaca la drum fara extinctoare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!