Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Pana la licitatiile de pe C.Turzii-Tg.Mures nu am auzit de ei. Dar acolo au licitat puternic pe toate loturile, si nu au fost departe de cea mai ieftina oferta pe vreo 2 din loturi.

florin74

Quote from: adrian rosca on December 18, 2015, 03:34:51 PM
Voi ati mai auzit pana acum de Drumuri si Poduri Gheorgheni SRL? Din ce neant or mai fi iesit si astia?

Face parte din grupul de firme PA&CO a lui Casuneanu.

Daca s-a acceptat contestatie nu inseamna neaparat ca STRACO e out. Stai sa vedem si la CAB.


stangabriel

Hai sa ne clatim putin ochii. Userul SkySpirit de pe SSC.

http://www.youtube.com/v/cwdCMjOHMq8

Giratoriu zburator Ploiesti Nord.


alecu26

Colin, motivele contestații sunt multiple. Și comisiile de licitații sunt formate din oameni. Ei pot greși.  La fel la cnsc. Și ăsta se poate întâmpla de 2-3 ori. Au fost licitații în care beneficiarul a dat de 2 ori un castiagtor și de 2 ori altul. La fel și cnsc. La fel și CAB. Și fiecare avea de fiecare dreptate.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

@stangabriel, iti multumim si tie si lui SkySpirit.
Să-i trăiască drona ! :)

Pasajul asta trebuie "clonat" pe toate intersectiile DNCB....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Chiar era nevoie de o solutie pe acea zona. Ca s-a rezolvat asa, e foarte bine. Sper sa fie cu parapeti puternici suspendatul, ca tare imi e frica de cei care vor face drifturi cu sau fara voie sus si nici un Red Bull nu ii mai salveaza.

Alta parte :
http://www.bizbrasov.ro/2015/12/18/foto-ocolitoarea-brasovului-se-va-intregi-abia-de-la-jumatatea-anului-viitor-mai-sunt-de-excutat-lucrari-de-peste-57-de-milioane-de-lei/

Sper ca dupa asta sa refaca intersectia de la Darste.
http://newsbv.ro/2014/04/01/amenajat-nodul-rutier-pasajul-darste/

NGC

#3231
Quote from: alecu26 on December 18, 2015, 03:06:35 PM
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-2158.pdf

se admite contestatia lui Paco si a lui Astaldi. Straco e out.

Pacat ca Porr nu a contestat, mai ales ca erau pe primul loc.

Am scris eu deja de Joi despre decizia CNSC dar in topicul de "Poduri, pasaje si viaducte", adica  aici.
Informatiile mai complete despre pasaj apar in acel topic.

Si eu ma mir ca PORR nu a contestat. Cine stie ce greseala au facut, poate ceva gen STRABAG pentru A3 Iernut - Chetani. :o

JohannDB

#3232
Quote from: stangabriel on December 18, 2015, 09:40:29 PM


Alta parte :
http://www.bizbrasov.ro/2015/12/18/foto-ocolitoarea-brasovului-se-va-intregi-abia-de-la-jumatatea-anului-viitor-mai-sunt-de-excutat-lucrari-de-peste-57-de-milioane-de-lei/


Era de "așteptat" din momentul în care au început "lungirea bolii" sau mai degrabă lălăiala cu relocarea stâlpilor LEA 120 KV și continuarea înălțării rambleului la culeea dinspre triaj la pasajul "Nod DN11/M 400, rambleu care și la ora asta  este anemic, dar acum, conform amânării a devenit starea "normală". Așadar, la anul...

Quote from: stangabriel on December 18, 2015, 09:40:29 PM


Sper ca dupa asta sa refaca intersectia de la Darste.
http://newsbv.ro/2014/04/01/amenajat-nodul-rutier-pasajul-darste/

    Cât privește refacerea intersecției DN1/DN1A/VO 1K respectiv intrarea în Brașov/intrarea pe ocolitoarea Brașov și Sacele, de la Dârste, planul prezentat este din martie/aprilie 2014, cu peste un an în urmă.
Probabil, problemele cu terenul nu s-au rezolvat și trenează; la peste un an nu s-a întâmplat nimic aici.
    Privind atent proiectul, mie mi se pare "destul de îngust" sau "aglomerat cu acele bretele/breteluțe...
    Aici ar putea fi foarte bine lăsat totul așa cum este și ceea ce "s-a gândit" aici să fie mutat cu 1,5 km mai jos, respectiv la bifurcația noului sector de ocolitoare ce iese cu trecerea peste apa Timișului. Imediat după podul peste apa Timișului s-ar fi putut gândi o secțiune care să facă legătura cu această ramificație și care peste câmp, relativ departe de ultimele case ale str. Timișului din Baciu să intre în ocolitoarea Săcele undeva între Baciu și Turcheș. Așa s-ar scoate și bucata de str. Câmpului din capătul de inceput al ocolitoarei Săcele către ocolitoarea Brașov, bucată lungă de 200-300, care aici în zonă este foarte îngustă, gardurile proprietăților fiind la o jumate de metru de asfalt.
   Prin mutarea "nodului" de la "km 0" la "km 1,5" al VO 1K, cu viraj dreapta, trecerea peste podul nou pe apa Timișului (intrând pe secțiunea noua ce duce spre DJ103A/Tărlungeni) și crearea unei noi ramificații dreapta spre Săcele cu o nouă bretea de 2-3km, care să intre in ocolitoarea Săcele, cel puțin traficul greu ce vine pe Cheia, n-ar mai ajunge la actualul nod Dârste. Cel dinspre Predeal ar veni bine până aici, unde spre dreapta ar lua-o spre Cheia, nemai fiind nimeni în pericol să intre prin centrul Săcelelui cu camionul, așa cum se-ntâmplă adesea acum și cad șoferii pe mâna "localilor".....
  E adevărat că la acestă idee ar mai trebui niște bani.

Eurocopter

#3233
Quote from: NGC20 on December 19, 2015, 12:35:11 AM
Si eu ma mir ca PORR nu a contestat. Cine stie ce greseala au facut, poate ceva gen STRABAG pentru A3 Iernut - Chetani. :o

PORR era in carti pt castigarea licitatiei dar au renuntat de buna voie pentru ca asa au primit ordin de sus de la Viena. Se datoreaza faptului ca nu prea si-au primit inca banii pentru A10 si pasajele de pe Centura Oradea.

horatiu.cosma

#3234
Aseara pe la ora 12 se testa sistemul de iluminat de pe pasajul peste drumul Oradea-Arad, centura Oradea. Sunt aproape gata aici, mai au marcaje, ceva parapeti si alte lucrari minore. Se lucreaza 24/24. La pasajul peste drumul Oradea-Deva sunt gata. "Pe surse", primul se va deschide pe 31, al doilea pe 30. Cu riscul de a fi off-topic, vreau sa laud echipa de la primaria Oradea si in special primarul Ilie Bolojan, care a demonstrat ca se poate. Absorbtia fondurilor europene se apropie aici de 100%, cred ca e undeva la 95% daca nu ma insel. Pe centura Oradea s-a lucrat excelent, s-au facut pasi importanti pentru inchiderea cercului care sa permita celor de la Cluj sa ajunga la Bors pe ruta mai scurta, care acum nu exista. In oras, centrul e aproape finalizat si arata superb, podul peste Cris la fel. Eu zic ca e foarte important ca avem astfel de exemple fericite, e mult mai usor sa punem presiune pe primarii nostri cu exemple din tara. Nu stiu cifrele, dar la absorbtie stau bine si Brasov, Sibiu, Cluj, Zalau. La polul opus, Bucuresti...


danduma

@stangabriel Cred ca orice varianta ocolitoare ajuta. Si nu doar pentru cei ce locuiesc in acea zona a Florestiului.

horatiu.cosma

Nu cred ca o sa ajute foarte mult. Eventual muta blocajul din Floresti la intrarile din Cluj. La intrarea in Cluj, in zona depoului Bucium, Strada Sf. Ion are cedeaza trecerea, deci cam clar ca o sa fie niste cozi imense acolo. Plus ca nu prea se poate face giratoriu, fiind liniile de tramvai acolo. Mai departe, se merge pe un bulevard 2+2, din care o banda pe sens e linie de tramvai, iar cealalta e ocupata de masini parcate. Centura e buna pentru Floresti si rea pentru Cluj, daca pana la finalizarea ei nu se aranjeaza putin traficul pe cele doua intrari in Cluj, Calea Floresti-Manastur si Strada Primaverii.

raulbogdan23

#3238
^
Teoretic sens giratoriu s-ar putea face. Vezi sens giratoriu de la Auchan (fostul rEAL). Aceș sens giratoriu trece peste liniile de tramvai.
In plus vezi sensul giratoriu de la Calvaria si cel de pe Primaverii (bine nu e chiar sens giratoriu dar tot pe acolo bate)

danduma

Normal ca se poate face si sens giratoriu, se poate schimba si sistemul actual de prioritate si se poate chiar semaforiza intersectia. Sunt doar doua optiuni disponibile pentru traficul actual de la intrarea/iesirea spre Polus, sau varianta de ocolire sud, din discutia de față sau cea de nord, prin cartierul Grigorescu.