Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

alecu26

Despre centura Brașov nici o știre? 
Despre targu jiu așteptăm poze cât de curând.  Sunt doi care au timp de poze acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Mai avem de asteptat vreo stire importanta de pe centura Brasov? Eventual faptul ca se circula 2X2 pe lotul 2 fara intersectia cu drumul judetean.

JohannDB

Quote from: horatiu.cosma on December 11, 2015, 07:26:14 PM
Mai avem de asteptat vreo stire importanta de pe centura Brasov? Eventual faptul ca se circula 2X2 pe lotul 2 fara intersectia cu drumul judetean.

Ca la Poker..... Pass ! Vin sărbătorile; ca remarca personală, însă, cam asta este.
La ora asta se circulă tot deviat cu trecere de pe sensul vechi pe cel nou, cu separațiile de rigoare; vom vedea până când, la momentul oportun.

alecu26

Deci nu sunt chiar finalizate lucrările nici pe lotul Viarom.
La acel pasaj cam care e stadiul?
Italienii cum se mișcă?  Avem șanse la.deschidere completa undeva în mai anul viitor?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

#3214
Proiectare și Execuție Varianta de Ocolire a Municipiului Brașov
Traficul va fi deschis pe perioada de iarnă după ce s-a finalizat așternerea stratului de uzură pe întreaga lungime a tronsonului care face obiectul contractului. De asemenea, s-a început armarea și cofrarea la placa de suprastructură a Pasajului DJ 103.  :banana: :banana:

Sursa: www.viarom.ro/uploads/files/Buletin%20informativ%20noiembrie2015.pdf

RaduL@Bv

Pe centura BV, pana la pasajul cu Dj 103 dinspre DN 13 au aparut panourile despartitoare NJ


alecu26

dumnezeule....proiectul asta se apropie de zece ani de când s-a pornit lucrul. Ca finalizarea poate va ajunge si  dincolo de zece ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

esendy

Este total aiurea nefinalizarea proiectelor incepute si sunt destule exemple. Terminarea proiectelor incepute ar trebui sa fie prioritatea zero. S-au investit pana acum atatia bani fara sa aiba nici o utilitate.

Statul nu poate investi precum isi construieste o casa o persoana fizica, executie care dureaza 5/7 ani - este pur si simplu ineficient!

alecu26

aici e si un pic de ghinion: contract initial Colas, dupa aia CCCF (faliment si multe altele inclusiv patroni arestati), dupa aia Straco (insolventa).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

esendy

^^ ok, dar din nou nu s-au ALOCAT bani din buget (suficienti). S-a decis ca nu e importanta finalizarea unor proiecte deja incepute si pe care s-au cheltuit deja f multi bani. Nici o sansa finalizarea in 2016 a mai multor centuri de prin tara.

ovideatza

#3221
Ghinionul nu prea cred ca e legat de centura Sucevei. Cand constructorii "existau" nu s-au dat bani, cand s-au dat (sau s-a spus ca sunt) constructorii erau terminati...Daca finantau continuu lucrarea era gata inainta sa "crape" constructorii. Iar in momentul in care au intrat in impas, trebuie reziliere si relicitare, dar pe multe proiecte s-a preferat sa o "lalaie", in acest fel existand scuze peste scuze pentru amanarea investitiilor. Acum nu avem constructor si o lungesc in continuare, "licitatie in pregatire". Fim seriosi.

Ar trebui sa exista o obligativitate prin lege ca odata inceputa o constructie sa fie obligatoriu de inclus in bugetul anului viitor. Incalcarea ei sa fie de domeniul penalului. Daca se finanteaza si totusi constructorul nu lucreaza, atunci reziliem si relicitam. Dar continuam. Sistarea unui proiect sa poata fi facuta din voia beneficiarului doar in etape precise, adica atunci cand nu afecteaza traficul si lucrarile sunt conservate. Iar daca se sisteaza si se reziliaza din vina constructorului, CNANDR sa intervina prin forte proprii pentru conservarea lucrarilor pe perioada relicitarii. Ca daca nu-s in stare, atunci ii desfiintam de tot si ajung 500 oameni in niste birouri.

E de "preferat" situatia cu contractele UMB (spre exemplu A3 Gilau acum, semnat dar nu au dat ordine de incepere pana nu au avut si bani, reabilitare DN24 Crasna-Iasi, semnat cu multa vreme inainte de a se trece la executie, centura Radauti - semnat, dar nu au ordin de incepere) decat sa se dea ordin, sa inceapa anemic ceva apoi sa le lasam sa se degradeze + sa incurce.

La Centura Sucevei cred ca 1-2 ani pe langa faptul ca se degrada, mai si incurca circulatia la intersectia cu DN2, lucrarile fiind abandonate. Iar nodul neterminat cu DN17 a dus la morti in accidente ("zidul Mortii" ).

Prefer sa nu se lucreze decat atunci cand exista alocare bugetara consistenta pentru macar un sector/ segment din punctul A in punctul B, iar interferenta cu traficul actual sa fie si terminata.

NGC

#3222
VO Targu Mures

Quote from: etalgor on November 24, 2015, 05:28:26 PM
Procesul intentat de către 72 de locuitori din cartierul Orizont şi nu numai din comuna Livezeni pentru anularea unor articole din Hotărârea de Guvern Nr. 378 din 2013 prin care era aprobată investiţia privind construcţia celor aproape 12 km ai variantei ocolitoare a oraşului Tîrgu Mureş pe DN 13 şi DN 15 a fost amânat și la al doilea termen.
Quote from: NGC20 on November 24, 2015, 08:52:58 PM
^^^ Procesul s-a amanat pana in 17.12.2015. E pe lista de observatie. ;)

Quote
17.12.2015

Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: amână judecare acauzei la data de 21.01.2015

alecu26

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-2158.pdf

se admite contestatia lui Paco si a lui Astaldi. Straco e out.

Pacat ca Porr nu a contestat, mai ales ca erau pe primul loc. Probabil Astaldi i-a contestat si pe PACO, sau vor se vor trezi ca e PACO castigator? Sa revina PACO inapoi in scena? si-a regasit conexiunile? de unde experiente similare ca in ultimii 5 ani nu a executat nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

colinb73

O intrebare referitoare la multiplele contestari la licitatii. Daca s-a declarat un castigator ce contesta de fapt firmele celelalte:
1. Ca firma care a castigat nu indeplinea conditiile ? In acest caz firma ar trebuii trasa la rasppundere DNA etc.
2. Sau ca comisia de licitatie a atribuit incorect?  In acest caz daca se admite contestatia comisia ar trebuii trasa la rasppundere DNA etc.