Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Versiunea 1.2 a filmarii puse de ieri de @cutter. Aceasta este varianta pusa pe youtube. Multumim API.

http://www.youtube.com/v/O2DEIil1Wgg

dr4qul4

Quote from: alecu26 on December 05, 2015, 06:04:19 PM
si mai stiu pe cineva chiar mai apropiat de domeniu. Poate si el viitor somer, dupa cum cer multe voci de pe forum. Momentan cred ca e Sibian, dar potrivit presei locale a lucrat foarte mult in Targu Jiu sau e chiar Targujian.

Ar fi culmea sa-si faca forum, sa-si cumpere drone, aparate foto...si sa ne faca concurenta cei doi.

Am fost in Tg Jiu saptamana trecuta.....Am intrat dinspre Craiova, am iesit spre Baia de arama, mai apoi m-am intors si am luat-o spre Petrosani, inapoi spre Tg Jiu si dupa spre Rm Valcea......

Si nu am vazut nimic care sa arate a santier.... am intrebat chiar pe cineva pe unde se face centura si mi-a raspuns ca ei au centura de mai multi ani.....
Pe unde ar tb sa fie? nu de alta dar camera a fost pornita tot timpul, poate am salvat din greseala....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


MNU

De fapt pe lista apare "Pregatire - VO Timisoara-sud"... acelasi status de cca un deceniu. Pai daca pentru PREGATIRE nu au alocat bani, ce sa mai asteptam pentru EXECUTIE?

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20finalizare%20contract%20sf%20vo%20galati.pdf

La începutul lunii decembrie 2015 a fost finalizat contractul de servicii "Asistenţă tehnică
pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta de ocolire Galaţi".
Obiectivul contractului a constat în elaborarea studiului de fezabilitate, a studiului de
evaluare a impactului asupra mediului precum şi a aplicaŃiei FEDR pentru construcŃia
variantei de ocolire GalaŃi.


Contractul de servicii ,,Asistenţă tehnică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru
varianta de ocolire Galaţi" a fost atribuit prin LicitaŃie deschisă Asocierii S.C. TRACTEBEL
ENGINEERING S.A. & S.C. ACCIONA INGENIERIA S.A.
Pentru realizarea obiectivului prestatorul a avut la dispoziŃie conform contractului 28 luni.

NGC

In 16.11.2015 a fost semnat contractul cu ITINERA + COLLINI pentru "PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI SATU MARE".

alecu26

daca se grabesc cu ordinul de incepere...s-ar putea face proiectarea in aceasta iarna.

Pana la urma are vreun fel de finantare confirmata acest proiect?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ultrasbz

Exista vreo intentie de a se rezolva intersecția criminală de pe CB Nord spre Pipera/Tunari?

cutter

Da, anul ăsta ar trebui să se facă un giratoriu acolo.

NGC

Quote from: NGC20 on December 10, 2015, 07:20:23 AM
In 16.11.2015 a fost semnat contractul cu ITINERA + COLLINI pentru "PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI SATU MARE".
Quote from: alecu26 on December 10, 2015, 12:32:42 PM
daca se grabesc cu ordinul de incepere...s-ar putea face proiectarea in aceasta iarna.

Pana la urma are vreun fel de finantare confirmata acest proiect?

Deocamdata Guvernul a elaborat proiectul de hotarare "privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1084/2012 pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenţi obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare"".

QuoteArt. 2 - Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

Parametrii tehnico-economici ii gasiti in aceasta anexa.

dr4qul4

Quote from: cutter on December 11, 2015, 12:09:09 AM
Da, anul ăsta ar trebui să se facă un giratoriu acolo.

Iar giratoriu?.... O sa blocam toata centura cu atatea giratorii. Haideti sa cautam o solutie pentru situatiile in care avem CF ipta de centura si pasaj normal.

Eu raman a ideea cea mai simpla: mutarea axului drumului cu 1 banda, crearea unei benzi de iesire si a uneia de intrare si 2 treceri simple la nivel cu CF.

Celelate optiuni ar fi: pasaj subteran pe sub CF sau bretele de urcare pe pod (asemanatoare celor de la basarab-de pe calea grivitei sau celor de la giratoriul suspendat din Ploiesti), sau amenajarea unor U-turn-uri pe mijlocul soselei, intre cele 2 sensuri si interzicerea completa a virajelor spre stanga.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pai nu tot ăsta sa cerut?  E un progres fata de intersecțiile unde centura își pierde prioritatea.
Ca sunt și alte soluții?  Clar. Dar fiecare cu prețul. Și durata ei de implementare.
Vezi ca am un mesaj pt tine și pe A1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Sau inchiderea virajului la stanga. Directia Otopeni - Bucuresti, intoarce la Giratoriu A3, iar directia Bucuresti - A3  astepta deschiderea nodului de la Popasului, maxim o luna de lucru la bretele. Traficul se va imparti.

Stiu, e un vis, insa e nevoie doar de disciplina si intelegere din partea soferilor. Uitati-va ce e acum in Pipera, cat deranj pentru un confort ulterior, dar nu a facut nimeni gura. Intrarea A3 in Bucuresti eu cred ca poate suplini stanga de la Tunari, in favoarea fluentei de pe Centura si binenteles unor bani in plus pentru giratoriu de pe centura.

Goldmund

Cat timp vorbim despre sensuri giratorii pe cea mai importanta sosea a tarii, respectiv DNCB, vorbim despre totalul esec al politicienilor romani in privinta infrastructurii rutiere. Nu, doamnelor si domnilor, nu este vorba despre "finantare", in timp ce se gasesc zeci de miliarde lei pentru marirea salariilor bugetarilor de exemplu, in timp ce statul nu mai are bani sau chef pentru a investi in tara.

dr4qul4 are dreptate, exista mai multe variante pentru a descongestiona traficul infernal de pe DNCB(in septembrie am putut vedea un ambuteiaj urias pe DN1(dinspre Bucuresti) la iesirea spre DNCB). Este o batjocura, o insulta la adresa tuturor ca CNADNR, ministrul transporturilor sa nu faca nimic, mai ales ca intersectia este "noua", cu "giratoriu" sub DN1. Pentru aceasta intersectie, cat si pentru intersectiile Tunari, Stefanesti, dar mai ales pentru intersectia cu A3, trebuie gasite urgent alte solutii viabile, necesare, decat "sensurile giratorii". Macar acum sa avem si noi intr-o mica masura ceea ce japonezii au din anul 1964!(si tot isi maresc nr. de km express/autostrada prin oras)

(las astfel aceasta adresa pentru ca doar cine doreste sa vada ce fac altii, o vor vedea)

Noi nu trebuie sa gasim scuze "politicienilor" pentru incompetenta lor, pentru dezinteresul lor(bani sunt destui, asta-i culmea ironiei!) ci din contra! Trebuie sa cerem "o tara ca afara", nu cu sensuri giratorii...

esendy

#3209
Trebuie o solutie mai buna decat un sens giratoriu. Interzicerea virajului la stanga se poate face de maine!

Pe directia vest-est se intoarce la A3, pe directia est-vest se intoarce la Otopeni (sub DN1). Este drum suplimentar de parcurs, dar siguranta ar trebui sa primeze !!!