Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

NGC

Si tot legat de Oradea, mai vor sa faca si un drum de legatura intre VO Oradea si Baile Felix.
Drumul ar pleca de undeva de dupa pasajul peste DN76, in spate la Kaufland si ar iesi chiar la Baile Felix, in DN76.

disney


disney

Quote from: NGC20 on November 18, 2015, 10:45:40 PM
Si tot legat de Oradea, mai vor sa faca si un drum de legatura intre VO Oradea si Baile Felix.
Drumul ar pleca de undeva de dupa pasajul peste DN76, in spate la Kaufland si ar iesi chiar la Baile Felix, in DN76.

Probabil te referi la acest proiect.



pasadia

Quote from: adiarc on November 18, 2015, 08:03:30 PM
Pasadia , ce se mai aude de centura Brașov ?

Au pus altii poze si informatii dar pe topicul regiunii (si urmatoarele). Asa ca eu nu i-am mai vizitat de vreo 2 saptamani incoace.

Oricum nu sunt mari diferente, e clar ca anumite lucrari vor fi lasate pentru anul viitor si ca nu va fi posibila parcurgerea completa decat in vara lui 2016.

marinul

#3124
Quote from: NGC20 on November 18, 2015, 10:42:25 PM
^^^ Confirm ca este vorba despre lucrari de "deviere conducta magistrala de apa pentru executie culee pasaj".
e un articol din presa locala si trebuie luat ca atare :) am vrut doar sa arat ce e pe bursa zvonurilor

Multumim pentru datele exacte care le furnizezi

patruroti

Am trecut aseara pe portiunea de centura a Brasovului, cea pe care se asfalteaza inca (de la intersectia DN13 la intersectia cu DN11). Asfaltul e extraordinar si suprafata estre de plana. Multumim DNA!
Spun asta pentru ca se vede clar diferenta intre un asfalt pus cum trebuie si unul din care pana acum se fura jumatate.

Contraexemplul este E574 intre Chichis si Ozun in jud Covasna, unde vara trecuta s-a asfaltat porceste. Initial am crezut ca e doar un strat de binder si ca urmeaza sa puna si strat de uzura. Aiurea, a doua zi era deja marcat iar asfaltul se lua pe roti precum guma de mestecat. Stiu, barierele lingvistice sunt un impediment pentru DNA sa faca ,,curat" si-n partea maghiara a tarii.

JohannDB

V.O. 1K Brașov...
   Așa a început "povestea", cine-și mai aduce aminte, de kilometrul 0+00 ?
       De la ce-i aici la ce avem azi, a fost cale lungă; păcat totuși că sectorul nou are un tempo prea "moderat" de lucru și mai așteptăm...primăvara următoare.
       Sper că vă place  imaginea!


myid

^^
F**k !
La momentul ala nu ma gandeam ca o sa dureze 10 ani !
Si din punctul meu de vedere inca nu e terminata , supratraversari in locul sensurilor giratorii o sa urmeze in urmatorii ani .

Din experienta proprie va spun ca anumite transporturi agabaritice nu pot parcurge centura Brasovlui ( lot 3- terminat de Vectra ) , asa ca....  :|

Dan74

@Disney si @NGC20: amandoi scrieti despre acelasi proiect: e al Primariei Oradea si se doreste sa fie realizat pana in 2020 cu fonduri europene.
Daca s-a semnat anexa cu acele lucrari suplimentare pentru mine e foarte clar ca in proiectul initial nu aparea acea conducta si ca dupa ce s-a construit pasajul, cei implicati (CNADNR, Compania de Apa Oradea) si-au dat seama ce greseala au facut si acum repara greseala.
Pacat ca cei de la ARL nu au spart conducta in timpul lucrarilor, poate asa circulam acum pe pasaj.

JohannDB

Quote from: myid on November 19, 2015, 01:59:17 PM


Din experienta proprie va spun ca anumite transporturi agabaritice nu pot parcurge centura Brasovlui ( lot 3- terminat de Vectra ) , asa ca....  :|

    Ai dreptate, motiv pentru care mă întreb, de ce nu se ține cont la proiectare și execuție de intersecții/giratorii de pe centuri (la fel și pe DN-uri și la intrările-ieșirile de pe A-uri) de faptul că economia națională, așa cum e ea, mai are nevoie de mișcare...de transporturi agabaritice.
    Pe centura Brașovului, sigur faci referire la micul giratoriu de pe intersectarea cu str. Plugarilor ce duce-n Stupini.
    Din ce-am văzut zilele trecute, într-o plimbare pe noua bretea de centură care va ieși peste Triaj în DN 11 și la giratoriul de la intersecția cu DJ 103A (Drumul Tărlungeniului) se va petrece același lucru: un giratoriu cu lateralele (intrare-ieșire) "trase la compas", de parcă un trailer este o râmă sau șiret, ce se poate îndoi/mula după giratoriu și nu un profil alungit, oval, care să-ți ofere un lateral mai generos (cum am văzut prin alte locuri) pentru manevră.... Din păcate dacă ai o combinație de lungime și lătime așezate pe o "gondolă" (mai ales), îți iei gândul de la centură și începi să te plimbi pe drumurile "învecinate". Și mai este denivelarea acestui giratoriu, care nu are axele lui în același plan orizontal; nu cred că este o iluzie optică, e mai sesizabil dacă privești la el stând cu spatele la Triaj.
    Comparativ Centura Oradea este mult mai "generoasă".
    Cam lungă opinie, sper că n-am dat în OF TOP !
   


JohannDB

#3131
 A1 și DN6....................... Nu este vorba numai de asta; centura bucureșteană, este mult mai mult !!!..................Referitor la ceea ce a expus colegul nostru, în această seară am trecut IAR PE MIRIFICA CENTURĂ BUCUREȘTEANĂ...... Sincer, mi-e rușine că sunt "autohton".......Pot să latru, să mârâi, să mai stiu eu ce, dar nimeni n-are dureri în cot pentru cei care zilnic trec pe mizeria de CENTURĂ A UNUI ORAȘ......E U R O P E A N !!!!! MIE MI-E RUȘINE, în fața șoferilor străini, cu care tranzitez CENTURA CAPITALEI....!!!! PÂNĂ CÂND, DOMNILOR ???? Domni !!!!   CARE DOMNI ?????   
  Ce-aș mai putea adăuga este că azi am fost NOROCOS.....  Am intrat pe DN CB (Drum Național Centura București) la ora 17:27 la Afumați și am ieșit de pe CB (centura București) la 18:56 la Jilava pe DN 5, spre Giurgiu, un record față de săptămâna trecută, când am avut un trafic mult mai aglomerat.....

cutter

S-a început umplutura la rampa 4 de la Chitila.


cutter

E de ieri. Pe partea dinspre pod va fi taluz, nu zid de sprijin.

horatiu.cosma

#3134
@JohannDB, am trecut recent pe centurile Szolnok, Budapeste, Bratislava, Brno, Praga, Dresden, Berlin. Imi e rusine de situatia noastra cand vad autostrazi cu trei benzi pe sens, circulate non-stop de tir-uri, si totusi, asfalt ireprosabil, tunele de 2+ kilometri pe sub oras, niste noduri impresionante etc... Si apoi vi in tara si ajungi pe DNCB... Ne dau europenii 85% doar ca sa facem A0. Nu vrem. Cica avem bani, dar nu putem sa ii cheltuim. Dar nici nu vrem. Pe DNCB nord avem 10 kilometri de dublare reziliati, situatie adusa in actualitate doar de intrebarile noastre, in niciun caz de CNADNR care pentru cel mai aglomerat drum din tara ar trebui sa vina cu niste termene clare, niste aparitii publice periodice care sa expuna clar ce s-a facut de la precedenta aparitie. Pe ceilalti 10 km am inceput anul la 10-15% progres fizic si il terminam la 35%. Si mesajul noului ministru e CONTINUITATE  :((.