Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

NGC

VO Alesd Sud, VO Alesd Nord, VO Stei

Situatia la data de 12.10.2015

http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=7569&idm=30,002&idl=1

Quote
Referitor la întrebarea: care este stadiul lucrărilor de construcţie a variantei de ocolire Aleşd - Centura Aleşd Sud-Aleşd Nord şi Ştei. În ceea ce priveşte proiectele la varianta de ocolire, vă informăm că în urma testării acestora, modelul matematic al Masterplanului General de Transport, a rezultat că nu îndeplinesc criteriile pentru finanţare din fondurile Uniunii Europene cu prioritate în perioada imediat următoare.

În acest sens, ţinând cont de lista proiectelor incluse în Masterplanul General de Transport şi de limitele bugetului destinat investiţiilor în domeniul infrastructurii de transport, demersurile pentru implementarea acestor proiecte au fost suspendate.

carutasul

Quote from: alecu26 on October 16, 2015, 08:53:53 AM
dar pana la urma care e faza la Caracal?
Pai zice presa ca nu ar fi prevazut giratoriile necesare in proiect. E adevarat ca in august cand am trecut toate lucrarile incepeau de la cativa m de sosea, si la DN si la DJ-ul pe unde trec eu. Ma gandesc ca e posibil ca giratoriul de la DN6 sa fi fost in proiectul tronsonului care e nefacut, cel cu DJ-ul ar fi ciudat sa nu fie de loc, nu de alta, dar printre altele duce la Dabuleni, deci cel putin vara are "trafic greu" :)   Va tin la curent cand trec, dar abia la sfarsitul lunii ajung.

alecu26

si face fata o intersectie in T cu niste benzi de incadrare, preselectie, asteptare.....etc? Eu zic ca face fata.

Un exemplu foarte bun a fost la pe Deva - Orastie. Pana sa se deschida Orastie - Sibiu, tot traficul de pe Deva-Orastie se urca si cobora pe DN 7 la nodul orastie printr-o intersectie in T. Am trecut de zeci de ori pe acolo, si chiar si in momentele cele mai aglomerate nu am vazut pe nici una din directii mai mult de 2-3 masini asteptand.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

#3019
Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 01:04:01 PM
VO Alesd Sud, VO Alesd Nord, VO Stei

mi se pare absolut execrabil. Se merge asa greu la licitatile de centuri, multe reziliate, multe relicitate, oricum nici una ninceputa...incat acolo unde avem cat de cat un contract....ar trebui MUSAI sa se incerce sa se execute. Indiferent de ce zic acel MPGT. Parca am sta cu absorbita la 100% si vezi doamne trebuie sa alegem crem de la crem.
Drumurile noastre POATE;

carutasul

Quote from: alecu26 on October 16, 2015, 01:35:42 PM
si face fata o intersectie in T cu niste benzi de incadrare, preselectie, asteptare.....etc? Eu zic ca face fata.

Un exemplu foarte bun a fost la pe Deva - Orastie. Pana sa se deschida Orastie - Sibiu, tot traficul de pe Deva-Orastie se urca si cobora pe DN 7 la nodul orastie printr-o intersectie in T. Am trecut de zeci de ori pe acolo, si chiar si in momentele cele mai aglomerate nu am vazut pe nici una din directii mai mult de 2-3 masini asteptand.
Cel putin la intersectia cu DJ-ul, traficul  e foarte mic, posibil in cele trei luni cand se cara pepeni sa fie mai mare, dar nu cred ca e niciodata de speriat ( de fapt s-ar putea ca multi sa prefere varianta Corabia-Turnu-Magurele, am mers o data in spatele unor dube din astea :)  probabil si politie mai puţină pe acolo )  . Momentan nu cred ca e mare trafic nici la intrarea de pe DN6, poate daca se termina si lotul Romstrade (care inca nu a inceput )  sa devina o varianta atractiva, deci daca vorbim de momentul actual nu cred ca e nici o problema. Mai degraba exista riscul sa vina vreunul cu 150 km/h si sa rastoarne vreo caruta care nu e la curent cu situatia.   Intr-un viitor mai fericit, probabil ca s-ar putea aglomera, deocamdata nici Caracalul nu e vreo metropola care sa genereze trafic la intersectia cu centura, dar cat poate dura constructia unui giratoriu, cu licitatie cu tot? Ca nu vad sa fie vreun pericol in urmatorii doi-trei ani si in plus il pot baga supliment la lotul DN6 inca neatribuit. Eu  chiar sunt curios daca restul lucrarilor sunt gata, pentru mine  ar fi un avantaj fiindca cei din Caracal nu prea au fonduri pentru asfaltari, probabil ca mai castig 20 de minute sau mai mult pana acasa :) . Si s-ar putea ca si traseul Bucuresti-Craiova sa devina destul de tentant pe varianta asta, in Bucuresti depinde mult si din ce zona pleci.

marinul

#3021
Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 01:04:01 PM
VO Alesd Sud, VO Alesd Nord, VO Stei

Sta cam prost MT-ul cu matematica sau de ce o fi mai oportun sa faci centura la Carei sau Sacuieni( aici s-a si anulat contractul) si nu e o prioritate Alesd, Huedin, Beius sau Stei. Nu am nimic cu zona respectiva dar din punctul meu de vedere era o prioritate sa faci centuri pe E60 sau DN76 decat pe dn ul dintre Satu-Mare si Oradea, avand in vedere valorile de trafic  >:(

Probabil tine si de auotritatiile locale, cat de implicate sunt sau cat de mult isi doresc un astfel de proiect pt orasul lor, iar cunoscandu-l pe unul dintre primari dintr-o localitate de mai sus, imi dau seama ca cei de acolo sunt lasati la mana "ce se decide de la centru" :(

JohannDB

#3022
La Tecuci, pe noua ocolitoare, pare a domni liniștea.
   Având treburi în partea sudică a orașului, în zona industrială, am venit dinspre Tișița. Înainte de bifurcația actualei variante de vest a orașului, până la Lukoil, pe stânga am găsit ceea ce ar fi trebuit să fie pasajul suprateran de aici, peste DN 24 și calea ferată.



   La plecare din Tecuci, cum traseul era tot prin Tișița, am mai avut posibilitatea de-a mai căuta cu privirea prin câmp eventuale "încercări" de-a mai lucra la eventuale terasamente, dar nimic nou. La partea de nord, la ieșirea spre Bârlad, cum nu am avut drum în acea direcție, nu știu ce este; probabil aceeași nemișcare.





Pentru cei din Tecuci și nu numai, va mai trece vreme până vor avea o ocolitoare...

JohannDB

#3023
Pe V.O.1K BRAȘOV, la NODUL DN 11/M 400, lucrurile au intrat în linie dreptă, am putea spune.
  Podul din acest loc are toate grinzile puse. În zilele trecute s-au ridicat și cele care trebuiau pe partea dinspre Triaj; se poate trece la ridicarea "în forță" a terasamentului lipsă la această culee.









  Rămâne să vedem când va fi totul gata.

CristiM

Acum o ora am trecut pe la giratoriul suspendat de pe centura nord a Ploiestiului (DN 1B).
Padurea de schele de pe DN1B din partea de vest a giratoriului disparuse; inca de vineri cand am trecut prima data in aceasta sapatamana pe acolo era frezat asfaltul pe centura, separatoarele de sens erau  aduse si distribuite pe marginea drumului inca de acum 2 saptamani, s-ar putea ca saptamana viitoare sa inceapa asfaltarea.
Dupa indepartarea schelelor arata tare bine  si este foarte "aerisita" intreaga zona.
Mai jos sunt cele 2 poze care am apucat sa le fac cat am stat la semafor.



"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

NGC

Daca tot sunt la moda inspectiile de la ISC, am remarcat un lucru curios referitor la rampa Chitila.

In raspunsul CNADNR din 07.09.2015 catre API, apare si acest paragraf.



Stiu ca se lucreaza deja de ceva saptamani la rampa, dar autorizatia de construire citata de CNADNR in acel raspuns, nu apare in lista cu autorizatii de construire emise de MT. :o :o :o
De 2 luni tot astept sa va zic de acest fapt curios, in speranta ca totusi cei de la MT au facut o greseala si au uitat sa o includa in lista, dar vad ca nu mai apare.

marisRO

Termen la Curtea de Apel Tirgu-Mures pentru Centura Tg. Mures - 19 noiembrie 2015

Înainte cu o zi de împlinirea anului de la inaugurarea, în prezenţa premierului Victor Ponta, a şantierului centurii Tîrgu Mureşului, pe relaţia Corunca – Livezeni – Sângeorgiu de Mureş – Ernei, a început, ironic, la Curtea de Apel Tîrgu Mureş procesul intentat de către 72 de locuitori din cartierul Orizont şi nu numai din comuna Livezeni pentru anularea unor articole din Hotărârea de Guvern Nr. 378 din 2013 prin care era aprobată investiţia privind construcţia celor aproape 12 km ai centurii ocolitoare.

Sursa:http://www.zi-de-zi.ro/adio-centura

NGC

^^^ Nu am mai scris, dar monitorizez eu si acel proces pentru VO Targu Mures.

http://portal.just.ro/43/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=4300000000020152&id_inst=43

Quote
22.10.2015

Solutia pe scurt: amână cauza la 19.11.2015.

adiarc

din pacate caf are dreptate....Romania este blocata....iar economia este ca un copac strangulat de o sarma.....unde sarma e infrastructura....
Cnadnr ar trebuii sa-si schimbe logoul in - Blocam Romania

eu am facut astazi din Sebes pana in Alba Iulia - 50 de minute....repet 50 de min pt 16 km...m-am simtit efectiv ca pe DNCB







in alta ordine de idei s-a asfaltat si cealalta jum.din centura Ab ( cea neasfaltata acum 1-2 ani )









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Lucrările avansează la rampa 4 de pe Centura București la intersecția de la Chitila.