Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

pasadia

Si acum lotul Viarom, dublarea centurii dintre DN11 si DN13:

Zona pasajului peste paraul Durbav:









Acel prim strat de emulsie (nu l-as numi asfalt) e prezent pe tot lotul Viarom mai putin in zona dintre DJ103 si intersectia cu str. Narciselor si in zona dintre DN13 si pasajul peste CF (in ambele zone se mai lucreaza la terasament).

Undeva intre podul peste Durbav si DJ103 se lucra la o conducta de gaz:







Intersectia cu DJ103 e un haos, dar asta in primul rand pentru ca VIAROM-ului i-a fost lene sa toarne asfalt pe sensul giratoriu nou-creat. Dar macar pilonii se ridica si lucrurile par sa mearga bine (pozele sunt facute dupa 18:30, de asta nu vedeti muncitori in ele):

- inspre Sanpetru, acolo unde firele de tensiune imi par a fi prea jos:









- inspre Brasov:









Asa-zisul asfalt din sensul giratoriu:





Zona dintre statia Rompetrol (DJ103) si str. Narciselor + zona unde va fi breteaua dinspre Brasov:





Plecand spre vest, spre podul peste Timis:







Si podul peste CF300:




rocklee

multumim pasadia ... :cheers: multa sanatate tie si la masina ta ... :D

adiarc

Mulțumim Pasadia.....
Ai idee de ce se mișca Chirulli așa încet ? Pe lotul acela avem grinzile montate de ceva timp si nu vad , din poze , nici o intenție de cofrare ...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Multumim de poze, big Like :). Cateva intrebari legate de lotul Viarom. La podul peste CF e o singura deschidere? Ma uitam pe maps, si mi se pare mare distanta intre cele doua culee. Si centura actuala va fi reasfaltata, sau va ramane deocamdata in acelasi stadiu?

pasadia

Adi, Chirruli am impresia ca au lucrat mai mult la celelate poduri - cel peste Durbav, cel peste liniile CF din Triaj. Eu insa n-am mai avut drum pe acolo, dar o sama duc daca nu ajunge JohnnyDB.

Podul peste DN11 cred ca ramane ultimul datorita problemelor  cu relocarea stalpilor de curent. Insa oricum lucrarea lor e mai avansata decat a Viarom-ului, care mai are destul de lucru la pasajul DJ 103.

Horatiu, cred ca e o singura deschidere peste 2 CF-uri, adica probabil vreo 10-15 metri in total. Nu mi se pare o distanta atat de mare. Poate pe tine te inseala pantele destul de line. Si da, din cate stiu vor trebui sa asfalteze si vechiul sens. Sper, cel putin.

horatiu.cosma

Daca te uiti pe google.maps, culeele sunt la vreo 40-50 de metri distanta. Intreb daca mai e vreo deschidere acolo?

vancouver

Foarte bune solutiile alese pentru centura Bucuresti Sud (la nivel de DN), in sfarsit ceva gandit sa evite problemele. Si subliniez gandit. Bravo CNADNR, multumesc si eu celor care s-au implicat si au reusit sa impuna modificarile.

Pentru a ajunge la nivel de drum express sau cat de cat drum rapid ar mai fi bine SA NU EXISTE TRECERI DE PIETONI. Sau sa existe intr-o faza initiala, dar sa se prevada solutii, care se vor implementa pe masura ce sunt bani. In general, acolo unde centura merge pe langa CF oricum nu prea este cazul de treceri de pietoni, dar oricum subiectul trebuie urmarit. Este greu de crezut ca eventuale restrictii la 70-60 km/h in zona unor astfel de treceri vor fi respectate de conducatorii auto (cu mici exceptii).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

JohannDB

#2752
pasadia a spus:
QuoteChirruli am impresia ca au lucrat mai mult la celelate poduri - cel peste Durbav, cel peste liniile CF din Triaj. Eu insa n-am mai avut drum pe acolo, dar o sama duc daca nu ajunge JohnnyDB.

  La podul de peste cocoașa din Triaj, lucrurile merg mai încet deoarece acolo "Chiruli" este la stadiul de "sudură grinzi" , grinzi absolut necesare pentu partea dinspre Săcele/DJ 103A, respectiv acoperirea deschiderii dintre culeea de aici și pilele-cadru 1 și 2... Pentru asta și pentru că nu sunt "noutăți" la acest pod, vă rog urmăriți pagina 182 de la această temă, la postările din 18.08.2015, unde aveți detaliile podului de la triajul Brașov.

  P.S. "Pasadia", dacă ajungi în zonă (la Triaj) ai grijă la haitele de maidanezi și apoi la senzorii de mișcare, care încep imediat "scandalul" și te trezești cu "străjerii" că dau buzna...

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on August 23, 2015, 02:27:06 AM
Daca te uiti pe google.maps, culeele sunt la vreo 40-50 de metri distanta. Intreb daca mai e vreo deschidere acolo?

Horatiu are dreptate... Distanta este foarte mare, se vede bine in google.maps.
Nu ar trebui sa existe inca o pila pe undeva, pe langa CF ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adyneamtu

#2754
Sunt 2 pile de o parte si de alta a căii ferate.
Se observa cat de cat si la zoom mare din street view de pe DN13 aici
Stiu ca s-a mai discutat despre acel pod si era cineva care Pasadia a pozat chiar mai de aproape acele pile, dar nu gasesc pozele. Mai caut.

Later edit: Le-am gasit pe SSC aici

Quote from: pasadia
Iata si pasajul peste CF 300 Brasov - Sighisoara:






TibiV

Multumim Ady !
Am cautat si eu in niste poze facute de mine din tren, in mai.
Am apucat sa fac o poza cu centura si una cu podul, dar mai de la distanta. Mi s-a terminat bateria chiar inainte sa trec pe sub pod, pentru ca facusem cateva sute de poze pe M300 intre Coslariu si Sighisoara... :(

Centura Brasov si rampa dinspre DJ103 pentru podul peste M300:


Rampa mai de aproape si jumatate din pod (evident eu vedeam partea veche a podului)..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

#2756
Nu știu de ce, dar se pare că se vorbește aici de nodul DN11/M400 și apar poze de "detaliu" de la podul M300 , de pe VO 1k Brașov...

Din ce se vede în pozele cu podul de traversare M300 de la "Stupini" din vecinătatea nodului cu DN 13/VO 1K, deschiderea centrală de aici nu are mai mult de 25-30 m (pozele colegilor, de mai sus) !



În schimb - poza de sus -  aici la nodul DN 11/M400...aici cred că este vorba de o deschidere "destul de mare", o pilă este la est (spre Triaj), la aproximativ 6-7 m de terasament și cealaltă este spre DJ 103 (Calea Sânpetru)/DN 13), între ele fiind cu adevărat  peste 40 m distanță... Urmăriți marcajele de pe desen, vă rog și apoi spuneți dacă se vorbește de același lucru !
P.S. Cu scuze pentru câteun "defect" de scriere...mai face figuri și tastatura și la recitire tot treci peste ele.....

TibiV

#2757
@JohannDB
Noi discutam despre podul peste M300.
Ai să găsești un super-reportaj, chiar de azi, dacă mergi în threa-ul "Centura Brasov" (România - Brasov Regiunea Centru - Lucrări şi proiecte...
Colegul bgd77 a făcut (pe bicicletă)  o treabă grozavă!
Găsesti poze cu cam toate podurile şi pasajele...
Începe cu penultima pagină, pentru că reportajul este mare. Şi frumos... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sim5blue

#2758
Traficul crescut pe timpul verii de pe E87 (între Mangalia și Constanța) determină din ce în ce mai mulți șoferi să aleagă o rută mai puțin cunoscută până acum pentru a ajunge la București sau în sudul litoralului românesc: 23 August - Pecineaga - Amzacea - Topraisar - Mereni - Lanurile - Ciocârlia de Sus - A2 (Nodul rutier Medgidia)



Singura porțiune de drum mai dificilă este Dj392 (3,5 km), între Pecineaga și Amzacea, unde lipsește covorul asfaltic


Tot între aceste localități sunt și zone afectate de traficul greu






În rest drumul este foarte bun.
Între Lanurile și Ciocârlia de Sus:


După cum se poate observa de pe hartă, cele două trasee măsoară distanțe aproximativ egale (52 km prin Amzacea, respectiv 51 km prin Eforie). Pe timpul verii puteți alege varianta prin Amzacea, mai ales atunci când o aplicație de monitorizare a traficului (ex: google maps/informații din trafic) vă arată că între Tuzla și intrarea pe A2 sunt probleme serioase.
Pe viitor se impune trecerea drumurilor județene aferente traseului menționat (Dj394, Dj392, Dj 391, Dj 308, Dj 381) la rangul de drum național, cu lărgirea specifică a carosabilului și modernizarea integrală a acestei rute.
... iar atunci când ne vom permite financiar s-ar putea realiza o nouă centură 2 sudică a Constanței (28km - aprox 120 mil euro - profil de autostrada/aprox 90mil euro - profil de drum expres), cu desprindere a bretelei pe la km 201 al A2 și conectare   la E87/DN39 prin sens giratoriu la intersecția dintre DN39 și DC6 (spre Costinești)



Existența acestei centuri ar duce la fluidizarea totală a traficului pe E87, între Mangalia și Constanța.

TibiV

Cool !
Asta e de ţinut minte...  :)

Dar centura de sud ar cam sabota A4, nu ?...
Deşi ideea e foarte OK. De ce să o iau prin Eforie dacă vreau la Saturn ?
Dar... show me the money !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)