Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

panzer

Referitor la intersectia DNCB cu DN1, intr-o varinta mai visuala eu am propus restrictionarea rondului in locul cu rosu



Iar traficul sa fie redirectionat ca mai jos:



Asta doar ca solutie temporara. Cred eu ca va elibera intersectia de cel mai nociv flux de acum: dinspre Pipera spre Bucuresti. Daca stati un pic sa va uitati, aproape ca nu exista nimic sa ii incurce, intra in rond cu viteza si blocheaza tot.

@vancouver: nu sustin rondurile. M-ai inteles gresit. Dar la Mogosoaia chiar se blocheaza iesirea pe 1 banda din rond, fix de la 17:00 pana pe la 19:00 cand lumea se intoarce acasa. Nu zic ca nu s-ar bloca si altfel, dar acum aceasta este o cauza.

RaduL@Bv

Pe centura Brasov (cea modernizata la 2+2) nu mai functioneaza iluminatul ( sensuri  giratorii, poduri) de mai bine de 2 luni...este o bezna totala si arata groaznic noaptea si e pacat
ca s-au cheltuit niste banuti..

stangabriel

De centura nord Bucuresti, A1-DN7 si DN2 - A2 ce se mai aude? Parca la primul lot urmeaza sa se aprobe expropierile si celalalt e in expertiza.

NGC

^^^ Se aude ca ieri, 21.07.2015, s-a semnat contractul pentru "Completarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN7 şi DN2 - A2 şi elaborarea documentelor suport pentru cererea de finanţare".

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20de%20presa%20completare%20sf%20centura%20bucuresti%20a1%20-%20a2.pdf

radu24

Quote from: RaduL@Bv on July 22, 2015, 12:19:48 AM
Pe centura Brasov (cea modernizata la 2+2) nu mai functioneaza iluminatul ( sensuri  giratorii, poduri) de mai bine de 2 luni...este o bezna totala si arata groaznic noaptea si e pacat
ca s-au cheltuit niste banuti..

Din cate imi amintesc CNADNR-ul porneste si opreste lumina acolo. Probabil nu mai au bani. :)

panzer

Quote from: NGC20 on July 22, 2015, 01:09:18 PM
^^^ Se aude ca ieri, 21.07.2015, s-a semnat contractul pentru "Completarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN7 şi DN2 - A2 şi elaborarea documentelor suport pentru cererea de finanţare".

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20de%20presa%20completare%20sf%20centura%20bucuresti%20a1%20-%20a2.pdf

Stiam ca vor sa bage sudul pe fonduri europene. Acum vor sa bage si Nord-ul? Daca e asa tot ar tb sa termine DN7 - A1 pe actualul exercitiu si DN2-A2 pe urmatorul, lucru absolut posibil.

Ce frumos ar fi fost sa fi facut un proiect cu tot ce mai e de facut pe Nord si sa il bage pe tot pe fonduri. Vise umede.

Merci de stire NGC20

NGC

^^^ Pai aia si este ideea, adica sa bage toata modernizarea intre A1 - DN7 si DN2 - A2 pe fonduri europene FEDR.

QuoteAstfel [...] implementarea acestui contract va furniza un proiect [...] in vederea obtinerii co-finantarii nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regionala.

panzer

Visele erau legate de ce mai e lipsa pe Nord nu numai cele 2 segmente lipsa complet:
- pasajul de la Mogosoaia
- o solutie de un fel sau altul la: Pipera, Tunari, Otopeni, A3.

Solutiile de acum de pe nord nu vor rezolva problema definitiv.

Dar o sa vedem ce ne mai rezerva viitorul.


JohannDB

#2648
V.O 1K / Varianta Ocolitoare 1k - Brașov......
  O să încep cu niște imagini "ceva" mai vechi, din 16.05.2015, dintr-o plimbare de duminică, cu motorul, prin zonă....
  Deoarece am timpul drămuit și forumul face fițe, voi încerca să postez aceste prime imegini......
  În cursul acestei seri, voi continua cu imagini din 19.07.2015......


O duminică fără prea multe preocupări, și hai la podul din TRAJUL BRAȘOV, pod ce traversează liniile exact peste cota "maximă" a cocoașei de triere de aici...practic, vine cam în "fundul triajului"..... Imaginea este cu fața spre Săcele.....


Această a doua imagine este tot de sub pod, pe cocoașă, dar e cu fața spre DN11 și ceva mai în dreapta mea-oblic, este gara Hărman și localitatea cu același nume......


Cu câțiva pași mai la dreapta și cu fața spre Săcele, DJ 103B (Uzina II-Tărlungeni), se poate vedea cam câte grinzi erau pe locul lor la acea dată...16.05.2015....


  Poza asta este ultima, cu situația de atunci și sunt cu fața spre DN11/Hărman..... pe jumatea asta situația grinzilor pozitionate este mult mai bună ca pe partea spre Săcele......

   Dar asta era în 16.05.2015..... În cursul serii revin cu imagini din 19.07.2015.....

JohannDB

Pentru că nu mai pot modifica postarea de mai sus, vin cu o precizare, referitoare la ce au spus colegii ceva mai sus, legat de montarea grinzilor pe piloni la podul peste DN11 (la acest nod rutier)....
  Cele "două locomotive, portocalii" ce se vedeau pe linie în poze, nu sunt locomotive și nici nu aveau treabă directă , ca eventuale macarale, la ridicarea grinzilor... Acestea erau două "turnuri", platforme de lucru pentru "liniorii", care lucrează la intervenții la rețeaua de contact CFR și au fost aduși pentru a izola sectorul de lucru la pod ( a scoate de sub tensiune și a izola și eventual a coborâ din fire)), toata această trebă făcându-se pe un sector minimal din rețeaua de contact, fără a crea astfel probleme de alimentare în zonele mai depărtate.....

rocklee

le spune ..drezine ...la acele ...locomotive... O:-)

frunzaverde

Quote from: panzer on July 22, 2015, 02:10:47 PM
Ce frumos ar fi fost sa fi facut un proiect cu tot ce mai e de facut pe Nord si sa il bage pe tot pe fonduri. Vise umede.

Ar fi cea mai mare tampenie posibila. Pentru ca efectul ar fi ca ne-am lins pe bot de A0 (si sud si nord) cu contributie europeana. UE are reguli extrem de stricte la a finanta de doua ori ce vede dpdv al utilitatii ca aceiasi lucrare (chiar daca la standarde diferite de calitate); practic finantam ramasitele de executat din cele doua segmente cu bani UE, o lucrare extrem de modesta, care poate fi oricand facuta cu bani bugetari, dar la schimb abandonam posibilitatea A0-nord pentru 15-20 de ani...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

smark_BV

Mersi @JohannDB! Se vede cã treaba NU merge şnur, cred cã dupã finalizarea tronsonului, constructorul Andrea Chirulli îşi face bagaju' şi o întinde..... de plâns din cauza vremii pe italianul înțeleg, dar s-o lãlãi în halul ãsta nu înțeleg. Se vede cu ochiul liber cum NU se lucreazã împreunã din birou cu cei pe şantier.

Ai fost cumva şi pe lotul spre Sânpetru şi DN13? Ultima datã când am trecut pe acolo (11 iunie) se betona capetele podurilor şi mai crescuse terasamentul între giratoriul spre Sânpetru şi DN13. S-a început ceva de forat lângã Rompetrol-ul acela? În schimb, de reasfaltarea sau plombarea craterelor de pe bretele la DN11 ŞI la giratoriul Sânpetru nu mai întreb.

TibiV

Un pic mai multă coerență în exprimare dacă se poate, vă rog..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)