Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

adsailton92

Centura Clujului, astazi 05.08.2012.
Sumar:
-Peisajul este superb pe aceasta centura si cred ca, cei din partea locului imi vor da dreptate. Este prima data, in acest an, cand am ajuns vara, vegetatia fiind in toi(diferenta de altitudine fata de culoarul din jur). Viaductul II (Gheorghieni) este inconjurat de copaci, practic intri intr-o mica liziera. Va recomand traseul... :)
-Calitatea asfaltului este foarte buna, pe portiunea finalizata, iar pe cea provizorie este "jale" mare; OK. am inteles ca nu se mai lucreaza, dar macar sa intretina cineva acea "bucatica" de centura provizorie;
-De lucrat nu mai lucreaza nimeni, doar o firma de paza isi face veacul pe acolo. Nici o problema nu am avut in a fotografia, ba din contra am avut si ghid, pe unul dintre agenti de paza. Curios, acesta mi-a zis ca muncitorii nu sunt disponibilizati ci din contra, "un fel de somaj tehnic", fiind posibil sa inceapa lucrarile in orice clipa(intre timp au disparut si unitatile de aer conditionat de pe peretii baracilor).
Mai jos aveti fotografii:
Organizarea de santier





Intre timp, ca orice alunecare care se dezvolta, intre cornisa si frontul alunecarii, a aparut si un mic lac, alimentat de valea pe care constructorul a barato


Am urcat putin, dupa betoanele rupte si am gasit izvoare de apa, care si-au format cursuri


Pe toata lungimea frontului de alunecare, apa, incarcata cu oxizi de fier, se infiltreaza prin beton:

Rapa de desprindere si vegeatie luxurianta:




Portiunea cu probleme-privire generala:






Oare la astia se referea Dl Pantilimon, cand zicea prin primavara ca nu s-au miscat?

Efectele alunecarii de teren:






  Vor avea de lucru baietii nu gluma, va fi greu de finalizat si cu bani multi. Tot betonul care a fost turnat, nu mai are nici un rost, trebuie aruncat, deci bani de pomana bagati in betoane.
Un lucru important, la ora actuala, eu cred ca alunecarea de teren este stabila, terenul si-a echilibrat fortele din nou.
   Aici e de fapt buba, daca "o" deranjeaza, iara o ia la vale sa atinga un nou echilibru.
De aceea factorii de decizie ar trebui sa gandeasca foarte pragmatic, in luarea unei decizii. S-ar putea si sper sa ma insel sa nu rezolve niciodata problema de aici, centura transformandu-se intr-unul din drumurile, in care ciclic, la cativa ani sa se pompeze bani seriosi. De fapt, de lucrul asta am fost sigur inca de acum 1 an, cand am facut primele poze dupa inaugurare
Drumuri Bune!
PS-Daca am pus prea multe poze care nu isi au locul, va rog sa ma intelegeti-Pasiunea :)

mns

E adevarat zvonul conform caruia s-au cam oprit din banii de la Guvern pentru pasajele de pe Centura Arad, in special din cauza modului in care s-a votat la Arad (adica cu cine nu trebuie)?

bogdymol

^ Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar iti pot spune urmatoarele:
- pasajul de la CET (peste CF Arad-Curtici si Arad-Oradea) e aproape gata; daca se forteaza un pic in 3 luni il pot deschide
- pasajul de la Selgros (peste CF Arad-Deva) arata exact cum arata la inceputul primaverii; se vede clar ca n-au mai lucrat de destul de mult timp la el
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


Ionut


udar

#396
 
centura caransebes, se pare ca de miercuri a fost redeschisa

http://www.caon.ro/centura-caransebesului-redeschisa/1149036






:cheers:

mariansb

confirm ca centura Caransebes e deschisa;azi la amiaza am trecut pe acolo;mai erau ceva muncitori,multi pt adunarea utilajelor,a materialelor;ca impresie mi se pare de o calitate buna,as compara-o cu bypass Lugoj 
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


nenea_hartia

Câteva poze luate el fugitivo din locul în care se va construi un pasaj peste DN13, în locul fostului sens giratoriu, în cadrul tronsonului III al Variantei de ocolire Braşov. Chestia cu aruncatul banilor pe un giratoriu, iar apoi demolarea lui, e un sport naţional la noi:




- aici se vede clar fostul sens giratoriu:





radu24

Si care era pentru tine solutia in aceasta intersectie?

Ionut

Solutia era sa se faca din start nod... nu sa se faca giratoriu si apoi sa fie spart. ;)

radu24

A doua sectiune din centura e 1+1 si urmeaza sa fie  facuta 2+2. Daca se facea nod direct probabil ar fi fost pentru 1+1. Era bine sa fi fost facut asa?

nenea_hartia

Quote from: radu24 on August 19, 2012, 10:32:51 AM
A doua sectiune din centura e 1+1 si urmeaza sa fie  facuta 2+2. Daca se facea nod direct probabil ar fi fost pentru 1+1. Era bine sa fi fost facut asa?
Toate podurile de pe tronsonul II au fost făcute din start pentru 2+2 (felicitări celor care au avut ideea!), iar acum se lărgeşte doar şoseaua. Aşa că se putea face şi podul ăsta tot 2+2. Dar, în fine, acum nu mai contează.

iuli

Contract de 190 milioane lei pentru modernizarea centurii Capitalei

QuoteCNADNR a semnat, luni, cu asocierea Tehnologica Radion - Consitrans - PRO Cons XXI, un contract de 188,98 milioane lei, fără TVA, pentru modernizarea unei porţiuni a centurii Capitalei, potrivit MEDIAFAX.ro.

Contractul vizează întocmirea fazelor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru modernizarea centurii între A1 - DN 7 şi DN 2 - A2, lot 2: Sector DN2 (km 12+300) - A2 (km 23+750).

Contractul a fost atribuit prin licitaţie deschisă, finanţarea fiind asigurată integral de Guvern, conform sursei citate.

Durata de implementare a contractului include 90 zile pentru etapa de proiectare, 450 zile pentru execuţie şi o perioadă de garanţie de 48 luni.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog