Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Din poze pare ca e destul de inaintat stadiul lucrarilor. Cam pe ce distanta din cei 10-11 km lucrarile arata ca si in pozele tale?

ddfab


ddfab

horatiu.
am fost singur in masina si nu m-am putut concentra pe toate aspectele, condus, fotografiat, urmarit distante...partea din ultimul post sa fie vreo 2-3 km, in zona porche bucuresti vest-A1. sper sa nu gresesc prea mult...

horatiu.cosma

Multumim mult de poze, stiu ca e destul de dificil sa le faci pe toate cand esti la volan, deci cu atat mai mult meriti un rand de beri :). Intrebam, fiindca in pozele facute pe acest tronson, se vede asfalt aproape peste tot, si totusi, ultimul stadiu al lucrarilor era pe la 15%. De asta eram nedumerit, si vroiam sa stiu pe ce portiune e roza situatia. Sa nu creada cineva care se uita doar la poze ca in 2-3 saptamani se da drumul la circulatie pe ambele sensuri :)).

TibiV

Multumim ddfab !
Horațiu, cam aşa e întreg tronsonul. De la ultima tură pe care am făcut-o eu în martie cea mai vizibilă modificare este că au rezolvat câteva zone de la intrarea în sediul unor firme, unde la vremea aceea nici măcar nu decopertaseră (probabil ceva cu exproprierile...) În rest straturi noi de asfalt, probabil deja uzura pe zonele mai avansate...
Ar cam fi cazul să termine anul ăsta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Pe tronsonul in discutie, va fi la stadiu de 50% cand se va circula de la un capat la altul pe portiunea nou construita iar cea veche se va decoperta pentru reabilitarea fundatiei.
Sa nu uitam ce trebuie reabilitat actualul DNCB pe unde se circula acum.

horatiu.cosma

Credeam ca va fi la 100% in momentul in care vor da in circulatie sensul 2. Inseamna ca pe cand e gata acest sens, se va circula pe el, si vor trece pe celalalt, nu se va castiga mai nimic pana vor fi ambele functionale.

danutzu_1069

Asa s-a intimplat si pe actualul sector DNCB latit la 4 benzi.

TibiV

Oh, nu !... 
:bash: :bash:
Esti sigur ca asa va fi si aici ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Quote from: rocklee on May 24, 2015, 05:19:48 PM
In locul acesta de pe centura bucuresti N ..la iesirea de pe A1 ce va fi un sens giratoriu... ???

https://www.google.ro/maps/@44.43681,25.966874,3a,90y,289.79h,69.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1sHjSCtNlOQkoO6X0O-J-RVQ!2e0?hl=ro
https://www.google.ro/maps/@44.43681,25.966874,149m/data=!3m1!1e3?hl=ro

totusi.... nu am nici o idee ce alta solutia am putea avea aici. Este o intersectie extrem de dificila, si pe deasupra: orice lucrare se va face sub trafic... si nu cred ca exagerez cand spun ca este cea mai circulata intersectie din Romania! (exceptand centrul oraselor)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Cred ca acolo daca nu fac nimic ( doar largire la 4 benzi) e mai bine decat sa planteze un giratoriu in mijlocul drumului :)
Asa macar ii incurci doar pe cei care fac stanga, nu pe toti :)

TibiV

Quote from: dr4qul4 on May 24, 2015, 09:52:13 PM
nu cred ca exagerez cand spun ca este cea mai circulata intersectie din Romania! (exceptand centrul oraselor)
Nu exagerezi nici dacă luăm în considerare centrul oraşelor, cu excepţia Sebeşului până să fie gata A1...
Or fi ucigătoare Unirii, Universitate, Romană, dar nu cred că ai văzut vreodată 4-5 TIR-uri încolăcite la Universitate...
Categoric este cea mai aglomerată intersecție din România... Nu stiu care este MZA, dar nu cred că poate fi depășit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Quote from: dr4qul4 on May 24, 2015, 09:52:13 PM

totusi.... nu am nici o idee ce alta solutia am putea avea aici. Este o intersectie extrem de dificila, si pe deasupra: orice lucrare se va face sub trafic... si nu cred ca exagerez cand spun ca este cea mai circulata intersectie din Romania! (exceptand centrul oraselor)

N-am nici o idee daca incape caci n-am parcurs acea intersectia (ma rog, am trecut pe deasupra, pe A1, intre Bucuresti si Pitesti), dar solutia ar trebui sa fie cam asa:

2 benzi pentru sensul spre Otopeni, cat mai la est langa CF + 1 banda in partea stanga din care sa se faca stanga spre A1.
2 benzi pasaj superior dinspre Otopeni spre DN6 (Domnesti) care ar trece peste drumul dedicat celor care fac stanga dinspre DNCB sud spre A1 si dinspre A1 spre DNCB nord (doar pe aceste 2 relatii ar urma sa mai avem conflict de trafic - banuiesc ca se poate rezolva cu un giratoriu sau cu un "cedeza trecerea"

dr4qul4

Practic tu spui pasaj peste pasajul peste autostrada! pentru ca pe dedesubt nu are loc (ar tb sa avem 10 pana la autostrada).
Da asta ar fi solutia (sau ingroparea sensului), dar e greu de facut sub trafic deoarece prin acea intersectie se face accesul de la carrefour si restulsi catre Fashion house-hornbach-kika (+ zeci de depozite inclusiv emag si vodafone!!!!)


Stiu ca pare ciudat dar:

ca sa ajungi la fashion house: Dreapta de pe A1, 180 grade - ajungi in intersectie, faci dreapta si din nou dreapta
ca sa iesi din carrefour spre bucuresti - idem!!!!

Problema cea mare apare atunci cand vii/pleci catre Pitesti/Domnesti si in loc de dreapta faci stanga....


PS. in spatiu de langa CF intra doar o banda. Pentru giratoriu au sapat in dreapta pasajului de pe A1 (sens CB nord-sud) si l-au consolidat.

De fapt solutia acolo ar fi Pasaj peste pasajul pe A1 pt sensul N-S + benzi dedicate S-N + banda dedicata de facut dreapta-dreapta de la carrefour spre fashion house
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on May 25, 2015, 01:44:47 AM
prin acea intersectie se face accesul de la carrefour si restulsi catre Fashion house-hornbach-kika (+ zeci de depozite inclusiv emag si vodafone!!!!)
Noi nu ne-am prea contrazis pana acum, dar de data asta de contrazic rau.
Prin acea intersesctie se face legatura intre vestul si sud-estul Europei. Marea majoritate a TIR-urilor turcesti si o buna parte din cele bulgaresti trec prin nenorocita aia de intersectie si la dus si la intors.
Fata de asta, Fashion house & Co. este doar tichie de margaritar...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)