Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

panzer

Quote from: TibiV on April 08, 2015, 03:12:55 PM
Quote from: panzer on April 08, 2015, 02:08:15 PM
Deocamdata dinspre Pitesti vine doar trafic local.
Du-te pe DNCB pe tronsonul A1 - DN5 (Jilava).
Mai mult de jumătate din trafic este dat de camioane turcești si bulgărești.
Acel tronson NU poate fi folosit pt trafic local decât în week-end, când nu circulă TIR-urile....
Corecta observatia.

Deocamdata cam toti stiu ca ruta A1 prin romania e praf. Odata terminat tot culoarul Constanta Bucuresti Sibiu Nadlac (cu exceptia lui A0 trimis in mileniul 4) o sa atraga f mult trafic. Nu mai e vorba doar de legatura noastra cu vestul dar mai ales a Vestului cu Rasaritul.

Noi facem planul ca DNCB cu giratoriile lui o sa duca tot acest trafic + amaratul de trafic local.

De fapt ne racim gura degeaba. Nimeni nu gandeste mai departe de urmatoarele 6-9 luni, de urmatoarea spaga! 

emil1987

cine ma poate ajuta cu cateva informatii despre centura tg jiu? (tipul contractului)
multumesc anticipat

TibiV

DNCB, pasajul Domnesti:

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
17.04.2015

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., în calitate de autoritate contractantă, comunică inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului având ca obiect: "Supervizarea construcției Pasajului Suprateran pe DJ 602 Centura București – Domnești"

În contextul necesității fluidizării traficului pe Centura Municipiului București, construirea pasajului a apărut ca o necesitate obiectivă pentru descongestionarea circulației la intersecția centurii rutiere și a liniei CF de centură cu strada Prelungirea Ghencea și DJ 602. În zona intersecției sunt amplasate numeroase construcții având multiple destinații: unitate militaăa, locuințe, depozite, clădiri industriale, etc.

Realizarea obiectivului va facilita accesul agenților economici și a populației din cartierele rezidențiale din zonă, va fluidiza traficul pe Centura rutieră a Municipiului București care preia volumul mare de trafic preponderent greu ce o tranzitează, degrevându-se astfel străzile din interiorul municipiului.

Consultantul va avea rolul de Inginer conform Condițiilor de Contract execuție lucrări – Hotărârea Guvernului nr. 1.405/2010 privind aprobarea utilizării unor condiții contractuale ale Federației Internaționale a Inginerilor Consultanți în Domeniul Construcțiilor (FIDIC) pentru obiective de investiții din domeniul infrastructurii de transport de interes național, finanțe din fonduri publice, Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 146/2011 privind aprobarea "Condițiilor Speciale ale Contractului pentru echipamente și construcții, inclusiv proiectare cu modificările și completările ulterioare.
             
Valoarea estimată a contractului este de 1.422.261,80 lei fără TVA.
Durata contractului este de 53 luni, din care 1 lună perioada de preconstrucție, 3   luni perioada de proiectare, 24 luni activități de supervizare a construcției, 24 luni activități de supervizare în perioada de notificare a defectelor, 1 lună perioada de finalizare a lucrărilor, inclusiv emiterea certificatului de recepție finală.
A.N.R.M.A.P a emis acceptul de publicare al Anunțului de participare cu numărul 158848 și l-a transmis către Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în data de 17.04.2015, urmând a fi publicat în SEAP în data de 18.04.2015.

Termenul limita de depunere al ofertelor: 03.06.2015, ora 10:00
Data deschiderii ofertelor: 03.06.2015, ora 12:00.
         C.N.A.D.N.R. S.A
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

^^^^^
Imi explica si mie cineva ce a vrut sa spuna poetul? Banuiesc ca e ceva logic, dar mie imi iese ca supervizeaza trei ani si muncesc doua luni :)

MNU

Pai .daca e Inginer... nu asta e munca lui? Supervizarea.

Si sunt 4 ani de supervizare, nu 3.

carutasul

A, scuze, am fost neatent, credeam ca e licitatia pentru constructia pasajului (vrabia malai viseaza) :)

NGC

^^^ Ofertele pentru licitatia pentru executie se deschid abia in 30.04.2015.

NGC


alecu26

Pe centura TGM au inceput sa apara ceva gropi arhelogice minuscule pe langa Livezeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marisRO

Quote from: alecu26 on April 18, 2015, 10:47:48 AM
Pe centura TGM au inceput sa apara ceva gropi arhelogice minuscule pe langa Livezeni.

Mai sunt astfel de gropi dar de dimensiuni mai mari de la intrarea in com. Livezeni pana in spate la Dedeman. Se pare ca in sfarsit s-au apucat de realizarea descarcarilor arheologice. Dar se pare ca sunt probleme si cu exproprierile.
Eu chiar nu inteleg CNANDR-ul - cum sa nu urmaresti aceste proiecte? E chiar atat de dificil pentru cei implicati sa solicite lunar informatii de la constructor depsre stadiul lucrarii sau etapele in care se afla? Un beneficiar privat de mult timp il presa pe constructor sa inceapa lucrarile.


steda

Salut, bun s-a semnat bypass Bacau dar de lucrari s-au apucat?! Vreo poza sau informatie?!

dr4qul4

Nu e chiar asa simplu.
Depinde si cum e contractul facut.
Un beneficiar privat preseaza folosindu-se de cointracte viitoare. El poate hotari cu cine semneaza, statul va face tot licitatie deschisa.
Si uite asa ne intoarcem la nevoia de a avea o lista neagra a firmelor care nu-si fac treaba.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: dr4qul4 on April 18, 2015, 04:22:24 PM
Si uite asa ne intoarcem la nevoia de a avea o lista neagra a firmelor care nu-si fac treaba.
Care s-ar putea rezolva in curand, dupa cum zice MFE.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=31.msg72765#msg72765
Quote
... crearea registrului national al agentilor economici