Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

pasadia

Quote from: horatiu.cosma on April 05, 2015, 10:57:07 PM
Solutia este A0 Nord punct.

A0 Nord (sau Sud) nu e absolut deloc o solutie pentru aceste intersectii. Trafic mare pe DNCB va exista in continuare, chiar si dupa constructia A0 (trafic local, sau trafic cu O/D Bucuresti). Ca atare pentru aceste intersectii presiune din partea noastra trebuie sa existe in continuare fata de CNADNR pentru a gasi o solutie decenta, mai sigura si care sa permita un tranzit mai rapid.
Intersectia DN1*DNCB banuiesc ca este cea mai tranzitata intersectie din Romania.

dr4qul4

iar configuratia actuala face ca toate masinile sa treaca de 2 ori prin ea  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

disney

#2297
Aici gasiti stadiul actual fizic si financiar si explicatii din partea CNADNR pentru mai multe centuri ocolitoare.

laszlo.robert

Pe centura Tg.Mures nici o miscare ? Au trecut 6 luni de-la taierea cu mare tam-tam  a panglicii de incepere a lucrarilor!

NGC

#2299
^^^
Hercule a scris in 30.03.2015 ca "Nimic, am trecut vineri pe la intersectia cu DJ135 si nu e nici o miscare.".
Vezi aici si raspunsul CNADNR de acum cateva zile, care considera ca "momentan [...] evolutia lucrarilor nu poate fi considerata nesatisfacatoare".

panzer

La DNCB - DN1 un pasaj subteran pe directia de mers Mogosoaia - Pipera pe o singura linie ar rezolva problemele de acum.

S-a spus ca nu se poate face pt ca ar interfera cu fundatia pilonilor actualului pasaj peste DNCB. Eu nu sunt de specialitate, dar cum la case se practica subfundare, nu se poate face acelasi lucru si cu pilonii podului astfel incat sa incapa printre 2 randuri a unei benzi subterane? Oricum numai 1 rand de piloni ar avea de suferit.

Intersectia de la Mogosoaia este aglomerata doar in jur de 18:30 pentru 20-30 minute cat este fluxul mare dinspre Bucuresti. Dupa care coada scade la 100m maxim. 

Trec zilnic pe la Chitila, va anunt eu cand apare primul picior de muncitor la rampa lipsa a pasajului sau la giratoriu de sub pod.
Poze si stadiul pe A1 Dn7 gasiti la colegi.

Mie unuia imi este f teama ca fara A0, DNCB oricat ar fi de upgradata va sucomba daca Sibiu - Pitesti va fi facuta pana la urma. Deocamdata dinspre Pitesti vine doar trafic local. A1 complet cu Sibiu - Pitesti va atrage f mult trafic (local, international) a.i. orice DNCB am avea va sucomba. La fel si noi care il folosim local. Dar cine sa stea sa se gandeasca asa departe! :lol:

Off topic: la cum insista sa faca totul in Transilvania si nimic in rest insa cred ca pana nu se termina A1 pana la Sibiu si A3 pana la Brasov n-o sa vedem nimic in rest, nici macar 7 km lipsa!

TibiV

Quote from: panzer on April 08, 2015, 02:08:15 PM

Deocamdata dinspre Pitesti vine doar trafic local.
Du-te pe DNCB pe tronsonul A1 - DN5 (Jilava).
Mai mult de jumătate din trafic este dat de camioane turcești si bulgărești.
Acel tronson NU poate fi folosit pt trafic local decât în week-end, când nu circulă TIR-urile....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

cand DNCB-nord va fi upgradata la 2 benzi pe sens si va conecta cele 3 autostrazi, traficul va creste imediat si giratoriile actuale se vor bloca
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#2303
Foarte adevărat, din păcate...

De exemplu la intersecția DNCB cu Berceni chiar si acum durează minim 20 de minute să o traversezi. E drept că nu e giratoriu, doar cedează trecerea...
Cred că acolo ar fi potrivit un pasaj suspendat ca la Domnești.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pe toata centura de sud, ca sa fie la standard de DX vor trebui construite giratorii suspendate sau, acolo unde sunt deja pasaje, construite si pasaje pe DNCB
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

La centura tg mures cica se apuca serios de treaba dupa Pasti. Am uitat sa va spun
Angajari au tot facut unca de acu cateva luni.
Drumurile noastre POATE;

asztalos

Vom vedea... Oricum, pana acum nu s-a miscat o piatra... imediat dupa ce anul trecut Ponta a inaugurat inceperea lucrarilor, imediat dupa plecarea premierului au disparut si utilajele... De atunci e liniste (am prieteni care frecventeaza zilnic sau saptamanal drumul judetean 135 Livezeni-Miercurea Nirajului si au spus ca era si este liniste).

Atila60

Am fost astazi pe centura Careiului,dar nici o miscare.Muncitorii au luat o minii vacanta de Paste.De la ultima mea vizita pe santier cam slabuta miscare.Se lucreaza in continuare numai la umpluturi cu piatra sparta si criblura ,intre Dn19 dinsp Oradea vii sens gir si Dj 108M.Nu am avut ce sa fotografiez imi pare rau.Se lucreaza si la sensul giratoriu de pe Dj 108M.Cu stima si respect.

TibiV

Nu tu trebuie să te scuzi că nu ai avut ce fotografia, ci cei care nu ti-au dat obiectul muncii....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

#2309
Profitand de vremea superba de ieri si de faptul ca aveam mai mult timp la dispozitie decat acum o saptamana, am mai tras o fuga inainte de Pasti prin cele 2 santiere de pe centura Brasov. Incep cu lotul VIAROM, dublarea tronsonului II intre DN13 si DN11; detaliile acestui lot le gasiti aici.

Mai intai foto-reportajele anterioare pentru a putea face comparatii:

- 8 decembrie 2014
- 3 martie 2015: post 1, post 2, post 3, post 4,
- 2 aprilie 2015

Incepem din capatul tronsonului III, cel 2*2:



Daca nu avem voie sa coboram pe aici, ocolim si ajungem in spatele muntelui de pietris din dreapta:



Pe aici vroiam sa cobor (cu o saptamana in urma se putea) si tot pe aici va exista derasament si rambleu pentru a ajunge la cota pasajui peste CF:





Iata si pasajul peste CF 300 Brasov - Sighisoara:







Mai spre est, privind inapoi spre pasajul peste CF, se observa ca nu s-au apucat de terasamente:



In poza de mai sus se vede Magura Codlei in fundal. Spre est, spre podul peste Timis, situatia este identica:



Podul peste Timis pare a fi finalizat in aceasta faza, nu mai exista nici o echipa in preajma lui (e adevarat, in decembrie de el s-au apucat prima oara):



Drumul de acces pentru santier si alte poze de langa pasajul peste Timis:







In zona alt munte de pietris pregatit (iar in fundal turnul CET Brasov in dreapta si m-tii Ciucas in stanga):



Si vaile nordice din Bucegi, tot de acolo vazute:



Spre est, spre intersectia cu DJ103, drum care ar urma sa supratraverseze centura (insa inca nu s-au apucat de nici o lucrare in zona, iar cand se vor apuca va fi haos mare):



Urmatoarele poze sunt de la intersectia cu str. Narciselor (prima spre vest, a doua spre est):





Drumul de mai jos urmeaza sa constituie banda de intrare / iesire de pe partea nordica (sensul spre Sibiu):



Spre podul peste paraul Durbav au inceput sa pregateasca terenul pentru terasament:











Din pacate nu am realizat nici o poza valabila cu podul peste Durbav. Starea lui e cumva intre cea a podului peste Timis si cea a pasajului peste CF (adica nu era gata, dar erau mai avansati).

Urmeaza si pozele de pe lotul I.