Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

^ Au mai fost astfel de situaţii (ocolitoarea Caransebeş, DN6 Lugoj-Caransebeş, infrastructura de acces la podul Vidin-Calafat etc, etc) şi întotdeauna s-au rezolvat. De obicei cu larga înţelegere, milă şi răbdare a Comisiei Europene. :)

davyl

Superb spus, nenea_hartia! Mi-a placut! Mai ales mila si rabdarea....

Apropo de ocolitoarea Caransebes... Ceva noutati cu privire la redeschidere? Ultima informatie era ca lucreaza pana la sfarsitul lui iunie si ca se va deschide in cursul lunii iulie. Azi este 10 iulie si nicio veste-poveste.

ciprebbe

Voi stiti de ce pe centura" de diamant" a Clujului viaductul are un capat in aer?......
neavand legatura cu zona de alunecari care e la 100 m cel putin dupa.....   
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adsailton92

Salut,
Acel viaduct, trebuie sa se continue pana in apropierea zonei care aluneca, daca nu, chiar "incaleca"putin aceasta zona cu probleme. Pana nu se stabilizeaza nu pot fora. Ei au forat ceva in toamna si Dl Pantilimon, zicea in primavara, ca "pilotii" s-au comportat bine. :D
Panta este foarte mare in zona(cum vii dinspre Dej-Cluj-Napoca). Viaductul are rolul de a atenua panta-de aceea se continua peste zona cu alunecare

adsailton92

Quote from: adsailton92 on July 10, 2012, 03:34:34 PM
Salut,
Acel viaduct, trebuie sa se continue pana in apropierea zonei care aluneca, daca nu, chiar "incaleca"putin aceasta zona cu probleme. Pana nu se stabilizeaza nu pot fora. Ei au forat ceva in toamna si Dl Pantilimon, zicea in primavara, ca "pilotii" s-au comportat bine. :D
Panta este foarte mare in zona(cum vii dinspre Dej-Cluj-Napoca). Viaductul are rolul de a atenua panta-de aceea se continua peste zona cu alunecare
Viaductul:

Viaductul trebuie sa treaca peste drumul din imagine care este provizoriu:

...si iasa undeva unde sunt forezele in poza de mai jos

Sper ca te-am lamurit...

ciprebbe

#350
asa stiam si eu....dor ca de cateva zile s-a descoperit ca exact acolo e capatul tronsonului dinspre Apahida si ca, conform planselor tronsonul dinspre Valcele e la 80m distanta......
Asadar acolo e o "gaura", pe planse .... vedem ce urmeaza
http://transilvaniatube.ro/video/sub-lupa-europei-la-raport-editia-din-9-iulie-2012        ( la min 25 )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

udar

Quote from: davyl on July 10, 2012, 02:12:54 PM
Superb spus, nenea_hartia! Mi-a placut! Mai ales mila si rabdarea....

Apropo de ocolitoarea Caransebes... Ceva noutati cu privire la redeschidere? Ultima informatie era ca lucreaza pana la sfarsitul lui iunie si ca se va deschide in cursul lunii iulie. Azi este 10 iulie si nicio veste-poveste.

tot ce stiu eu este ca la 1 August se redeschide din auzite iar pe site cnadnr am gasit ca pe 29.07.2012 estimativ

http://www.cestrin.ro:8080/restrictii/restrictii/1207/Timisoara.mht


Ionut

#352
Un sat isi face o centura. Foarte tare.

http://www.youtube.com/v/bXuw_Bf7chE

davyl

Quote from: udar on July 10, 2012, 07:16:53 PM
Quote from: davyl on July 10, 2012, 02:12:54 PM
Superb spus, nenea_hartia! Mi-a placut! Mai ales mila si rabdarea....

Apropo de ocolitoarea Caransebes... Ceva noutati cu privire la redeschidere? Ultima informatie era ca lucreaza pana la sfarsitul lui iunie si ca se va deschide in cursul lunii iulie. Azi este 10 iulie si nicio veste-poveste.
tot ce stiu eu este ca la 1 August se redeschide din auzite iar pe site cnadnr am gasit ca pe 29.07.2012 estimativ

http://www.cestrin.ro:8080/restrictii/restrictii/1207/Timisoara.mht
Multumesc mult de informatii udar!
Ca de obicei nu ma mira. Si mai ales nu ma mira ca nu pot face o estimare reala a lucrarilor. Sunt totusi 12 km de centura si nu 30 km insa probabil ca sunt alte motive care intarzie deschiderea Centurii Caransebes. Cine stie ce probleme au mai gasit constructorii la aceasta asfatare finala cu stratul de uzura de dureaza atat. :dunno:

Din informatiile tale sa inteleg ca as avea sanse sa gasesc centura deschisa dupa 1 august cand intentionez sa ajung acasa in concediu. Inca o data un mare multumesc pt. info.
:cheers:

Ionut

Centura Alexandria, astazi in zori, capatul dinspre DN6. Nu am avut curaj sa ma aventurez pe ea, nici nu aveam timp. Se putea intra lejer pe centura direct din DN6, insa n-am avut curaj, poate data viitoare. :) Sunt doar cateva poze din capatul centurii (intersectia cu DN6) facute cu telefonul...










davyl

Arata foarte bine, multumim de foto ionut.

Ar fi interesanta o alternativa de a merge de la Craiova la Bucuresti prin Alexandria, fara sa mai fie nevoie de Slatina-Pitesti? Asta bineinteles dupa terminarea modrnizarii lui DN6.

Sau faptul ca se poate merge mai repede pe autostrada de la Pitesti la Bucuresti va fi inca un argument forte?

Ionut

Quote from: davyl on July 13, 2012, 05:36:15 PM
Ar fi interesanta o alternativa de a merge de la Craiova la Bucuresti prin Alexandria, fara sa mai fie nevoie de Slatina-Pitesti? Asta bineinteles dupa terminarea modrnizarii lui DN6. Sau faptul ca se poate merge mai repede pe autostrada de la Pitesti la Bucuresti va fi inca un argument forte?

Stai ca nu inteleg ce intrebi. Ai doua variante pentru Craiova-Bucuresti:
1. DN6 Craiova-Caracal-Rosiori-Alexandria-Bucuresti (Rahova)
2. DN65 Craiova-Slatina-Pitesti si apoi A1 Pitesti-Bucuresti (Militari)

Ce alternativa mai vrei? :D Autostrada? :)

hentz

^^^^^^
Nu este prea indicat sa intri daca nu ai masina inalta,in plus sunt 13 km care ii parcurgi intr-o ora daca stai si la poze poti sa faci 2.
Atentie daca totusi intrati nu este drum tehnic pe toata lungimea,ar tebui sa mergi direct pe terasament dar ,dupa cum spuneam nu poti trece peste tot si trebuie ocolit pe camp pe niste drumuri intortocheate ,pe care daca nu le cunosti risti sa ajungi in alta parte
Daca aveti putina rabdare o sa fac eu ,ar trebui sa fie sus grinzile podului si ceva balast stabilizat.

Ionut

Mi-am imaginat ca drumul e greu si am masina cu o garda la sol foarte joasa, de-asta nu m-am aventurat. Asteptam cuminti updateul tau complet. :cheers:

hentz

#359
Centura Alexandria 14.07.2012

Se prefigureaza rondul de la intersectia cu DN6 la Buzescu


Balast stabilizat

Ultimi aprox.200m vor fi 4 benzi


Spre podul peste Vedea ,care este undeva la limata padurii din departare

Inainte pe terasament complet




In zona nodului cu DJ703 nu s-au apucat de intersectie ,cel mai probabil va fi un rond.

200m inca nedescarcati




Podet casetat

din nou un segment cu balast stabilizat

Se vede culeea podului

Camioane la odihna

Podul peste Vedea


Culeea nord(vacile sunt bonus)

Podul din sens invers


Iar balast stabilizat....

.....SURPRIZA!




O zona in care s-a terminat descarcarea arheologica


Prefabricate pentru podete dealungul traseului


Alte utilaje la odihna

De aici nimic deosebit ,terasamente si podete





O scurta privire inapoi de pe un podet

Mergem inainte



In interiorul podetului dedicatii pentru posteritate


Continuam


Putina odihna la umbra senilei

..si iar utilaje pe traseu



Primii porumbei pe centura...


....la intersectia cu DJ504 din nou nu se intrevede forma intersectiei ,deci probabil tot rond.

DJ504


cam asta a fost ,pana la DN6 mai este putin ,sunt poze facut de @ionut,nu ati pierdut nimic ,numai cateva podete casetate

@ionut,lucrarile au evoluat ,asa ca nu mai este valabil ce am zis inainte se poate intra lejer cu aproape oricefel de masina,nu mai este nevoie sa te indepartezi de traseu si se merge relativ lejer.Daca ai intentia sa intri o poti face.Am parcurs traseul intr-o ora si 10 min cu poze si cascat gura.
Exista aceste panouri...

...dar si muncitorii si paznici sunt in general de treaba,bucurosi sa iti dea o informatie.
Singura problema....



...de aceea este indicat sa intri ,sambata sau duminica cand nu se lucreaza. :cheers: