Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

alecu26

Clujul chiar daca nu are populatia are nevoie de o linie de metrou....prin subteran...suprafata....ceva combinat oricum. Si cu vreo 10-15 statii.
Drumurile noastre POATE;

nicolaem

Quote from: adiarc on November 28, 2014, 07:55:10 PM
ce zic colegii din zona?...rezolva mare parte din dopul din Floresti , la orele de vf.?

http://www.capital.ro/sosea-de-centura-la-cluj-printr-o-investitie-de-7-milioane-de-euro.html

nu rezolva mare lucru. dopul din floresti de pe DN se face in principal pt ca zona Manastur nu poate prelua tot traficul care merge spre centru. Centura respectiva duce traficul din Floresti in capatul vestic al Manasturului, adica undeva aprope de podul N , principala cale de acces dinspre W.

O solutia ar fi "centura Sud" prevazuta in noul PUG ( drum rapid, de tip inel ) care ar lega Manastur vest- Campului - Europa - Bunaziua- Someseni. din pacate mai mult un vis intrucat ar fi extrem de scumpa (ar trece pe celebrul si neconsolidatul Feleac )
problema Clujului e ca fiind dezvoltat de-a lungul Somesului si intre dealuri, nu prea sunt solutii de a ocolii centrul, tot traficul se imparte pe 2 bulevarde mari E-V. Unda verde exista de mult, functioneaza f bine dar nu la orele de varf.
Metrou sau tren usor (monorail ) pe albia Somesului sunt proiecte vechi de dinainte de 89

NGC

#2012
Au aparut astazi in SEAP 2 licitatii pentru completare SF-uri pentru DNCB Nord si Sud. Vedeti cateva detalii in plus in sinteza licitatiilor.


NGC

#2014
Quote from: NGC20 on December 02, 2014, 02:48:16 PM
Au aparut astazi in SEAP 2 licitatii pentru completare SF-uri pentru DNCB Nord si Sud. Vedeti cateva detalii in plus in sinteza licitatiilor.

SF-ul actual pentru largirea DNCB Nord intre A1 - DN7 si DN2 - A2 il gasiti in arhiva de aici.

Pentru referinta, acesta este planul din SF-ul actual pentru bucata A1 - DN7, iar configuratia intersectiilor este in fisierul "/CB A1-DN7/Volum 2.2 - Intersectii/01.pdf" din arhiva.



Pentru referinta, acesta este planul din SF-ul actual pentru bucata DN2 - A2, iar configuratia intersectiilor este in fisierul "/CB DN2-A2/Volum 2.2 - Intersectii/01.pdf" din arhiva.



NGC

#2015
Quote from: NGC20 on December 02, 2014, 02:48:16 PM
Au aparut astazi in SEAP 2 licitatii pentru completare SF-uri pentru DNCB Nord si Sud. Vedeti cateva detalii in plus in sinteza licitatiilor.

SF-ul actual pentru largirea DNCB Sud il gasiti in arhiva de aici.

Pentru referinta, acesta este planul din SF-ul actual.



florin74

Azi primul termen la Centura Bacau. Banuiesc ca se va acorda un nou termen. Sper ca pana in Craciun sa avem o solutie definitiva.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000320621&id_inst=2

medicul de garda

Postez aici fiindca e cel mai relevant loc pentru urmatoarea veste: s-a scos la licitatie realizarea SFului pentru pasarele pietonale pe DNCB, intre A1 si DN7! Un pas spre normalitate, avand in vedere riscul foarte mare de accidente creat de trecerile de pietoni de pe centura. Sper sa urmeze foarte curand si o licitatie pentru bucata dintre DN7 si DN2, unde sunt cele mai multe treceri (mai ales intre DN1A si DN1), acolo unde sunt limitari absurde de trafic, pe care nu le respecta nimeni, desi au murit deja multi oameni din cauza acelor treceri. Sper ca la anul pe vremea asta sa nu mai exista problema trecerilor de pietoni de pe centura! :notworthy:

Caietul de sarcini il gasiti AICI (nu scrie mare lucru in el)
Trust me, I'm an east-european doctor!

yetiman

Quote from: ccado on December 04, 2014, 09:22:41 AM
Au aparut astazi primele imagini cu centura de sud a Florestiului (din documentatie).

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/varianta-floresti---cluj-are-si-piste-de-biciclete-primarul-spune-ca-va-fi-gata-in-2015-vezi-traseul--133205.html

Acum vad si eu planul. De fapt nu e vorba de o centura. Ci doar de o noua legatura intre Floresti si Cluj. Va ajuta pe cei care locuiesc in Floresti sa aiba un traseu alternativ de intrare in Cluj.
Ce lipseste cu adevarat este o centura reala care sa faca legatura intre A3 si Cluj ocolind Florestiul.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

Quote from: cutter on December 05, 2014, 11:29:30 AM
În plus, e o lipsă totală de transparență - de ce ne dăm cu presupusul despre ce se întîmplă? De ce nu știm direct de la sursă în ce stadiu este evaluarea?

Un exemplu elocvent de astazi este licitatia pentru "Lucrari ramase de executat la tronsonul III, km 7+285-km 12+434, din cadrul obiectivului ,,Varianta de ocolire a municipiului Suceava"".
Contractul a fost atribuit in 07.11.2014, la 4 zile dupa deschiderea singurei oferte, dar a fost anuntat abia azi, 05.12.2014.
Din moment ce a fost o singura oferta si s-a semnat imediat, de ce au asteptat atat?  :o

florin74

#2020
Anuntul de atribuire trebuie sa  fie publicat in SEAP in termen de maxim 48 de zile dupa semnarea contractului.

NGC

Dar puteau sa anunte imediat semnarea contractului, cum fac de obicei prin comunicate de presa si nu vad ce i-a impiedicat sa faca acest lucru.
S-au mi-a scapat mie?

florin74

Stiu ca au fost tot felul de comunicate si declaratii  pe 5 noiembrie-6 noiembrie. La valori mici nu prea se obosesc sa dea comunicate. Posibil ca licitatie sa se fi derulat prin DRDP Iasi. Oricum, legea ii obliga sa publice in 48 de zile. Ca o fac in prima zi sau in a 48-a zi, nu are importanta.

NGC

Stim noi ce ii mai obliga legea si cat o respecta si din raspunsurile la intrebarile lui disney;)

alecu26

Se lucreaza la centura bv. Unddeva intre intersectia cu dn 13 si prima intersectie semaforizata. Se lucra la extinderea terasamentului pt dublare.
Drumurile noastre POATE;