Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

alecu26

exista expropieri...dar nu sunt chiar corecte sau complete. am auzit ceva de genul, ca in acte e curtea casei, dar de fapt se intra in casa.

Dupa cum spuneam in alta postare: este pacat ca mai exista proiecte pe FIDIC ROSU chiar si in CNADNR. Totul ar trebui sa fie pe FIDIC galben...cu cat mai multe responsabilitati la constructor. Atunci el stie ce va face si va face. Nu se va ascunde in spatele unor scrisori si probleme care le semnaleaza Beneficiarului sau Inginerului....privind neconcordanta proiect cu terenul, lipsa relocare utilitati, lipsa retea topo, lipsa descarcare arheologica, lipsa avize...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee


FRS

#1997
Gropile din imagini sunt gropi arheologice. Pana nu termina ei, nu au cum sa se apuce de decapat.

adiarc

conform acestui articol din 6 noiembrie , din 14 noiembrie am fii trebuit sa circulam pe un sector din centura Suceava.....s-a inaugurat si nu stim noi ? :lol:....poate avem vreun coleg in zona care ne poate da mai multe detalii

http://www.mediafax.ro/social/lucrarile-la-centura-sucevei-reluate-cu-alta-firma-cnadnr-primul-tronson-gata-in-14-noiembrie-13494848
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adyneamtu


VictorC

Am trecut zilele trecute pe langa Centura Sucevei, intersectia cu DN2/E85 la iesirea din SV spre Patrauti. Marcajul a fost facut si mai erau echipe de muncitori care se ocupau de retusuri. La cum arata zona respectiva, cred ca deschiderea tronsonului dintre DN2 (iesire spre Siret, Nord) si DN17 (iesirea spre C-Lung Moldovenesc si Vatra Dornei, Vest) va fi intr-o saptamana-doua.... Nu am poze, din pacate.

TibiV

In lista HG-urilor aprobate in sedinta de Guvern de astazi, 26 noiembrie 2014:

14.     HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti", Municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov
Guvernul a adoptat această Hotărâre. Valoarea totală a investiției este de 248.894 mii lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/master-planul-de-transport-soseaua-sibiu-pitesti-va-fi-construita-ca-o-autostrada-fazata-pana-in-2020-iar-centura-de-sud-a-capitalei-va-primi-bani-europeni-13638995

Se zice ceva si despre centura capitalei. Speram sa se apuce cat mai repede de lucru si pe centura sud. Apropo de Domnesti, pe acolo exista vreo solutie de a largi centura la 2 benzi pe sens?

north

#2003
Quote from: TibiV on November 26, 2014, 04:38:45 PM
14.     HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti", Municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov
Guvernul a adoptat această Hotărâre. Valoarea totală a investiției este de 248.894 mii lei.


Ce de bani... pentru o soluție cârpită și înghesuită.
Cum mi s-ar părea mie normal: Bulevardul Timișoara este făcut pe patru benzi (bucata cu albastru) până la o azvârlitură de băț de centură, unde brusc se înfundă lângă CET Vest. Ce elegant ar fi să se facă o prelungire a acestuia la patru benzi (galben) până în centură, unde să se facă un nod ca lumea și neînghesuit, iar apoi un drum 2x1 (violet) până în DJ 602 în Domnești.



Avantajele sunt multiple:
- Faci încă o intrare pe patru benzi în vest într-o arteră care încă mai poate duce și distribui (pe Valea Cascadelor, pe Brașov și apoi prin pasajul Lujerului înspre nord),
- Nu înghesui traficul pe prelungirea Ghencea cu câte o bandă pe sens ca până la urmă să ajungă în grozăvia de intersecție cu strada Brașov,
- Dai o gură de oxigen traficului din sudul Dr. Taberei și Ghencea,
- Faci o ieșire ca lumea în centură pentru Dr. Taberei și Ghencea,
- Degrevezi Iuliu Maniu și mai ales durerea aia de nod A1/CB (la care nu prea ai ce să-i faci)... etc.

Cu siguranță ar costa mai puțin decât lărgirea la patru benzi a Prelungirii Ghencea.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

#2004
@north

Solutia ta nu elimina intersectia de aici http://goo.gl/maps/QZTvo unde cei de pe DNCB au semnul "STOP" fata de DJ 602...

Pasajul exact asta va face, sa elimine "dopul" permanent de acolo.

Solutia cea mai buna este pasajul exact acolo unde vor sa-l faca, iar Bdul Timisoara sa fie pur si simplu prelungit in linie dreapta pana la centura (linia ta albastra) si acolo sa fie facut alt pasaj. Da drept in coltul unei unitati militare, dar cred ca se poate rezolva.

Va costa mai mult, dar in momentul acela vei avea doua intrari in Bucuresti 2x2, ceea ce mi se pare si mai avantajos.  :)

Si nu o sa mai apara doamna cu copilul care se vede in imagine http://goo.gl/maps/QZTvo sau rudele ei.
Acestia cam misuna pe acolo exact pentru ca stiu ca masinile de pe centura stau si un sfert de ora pana reusesc sa treaca de intersectia aia, timp berechet pentru cersit.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

traficul acolo este Domnesti - Ghencea-Piata Unirii si DNCB-DNCB. sunt destul de putini cei care schimba directia de mers acolo (comparativ cu cei care merg inainte).
Pasajul este absolut necesar, la fel si largirea Prelungirii Ghencea.  Bd Timisoara nu ar fi ajutat cu nimic, deoarece sunt extrem de multe case ridicate in Domnesti si foarte putini ar fi ocolit pe acolo.
tot in zona, anul viitor PMB va incepe prelungirea Brasov intre Ghencea si Sos Alexandriei.

Bulevardul Timisoara trebuie conectat la centura doar pentru a oferi o gura de oxigen Militariului si de a feri o alternativa la centrele comerciale si spatile logistice din sudul A1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Nu stiu daca va rezolva dopul (la orele de varf tot Clujul este un dop imens  :lol: ), dar va usura circulatia si accesul intre A3 si Cluj, evitand (sper) trecerea prin Floresti. Ar fi bine daca am avea si traseul propus.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Nici macar trecerea prin Floresti nu se evita si nici dopul din Floresti.
Proiectul e vechi si mereu amanat, cand de Boc cand de Sulea. Nu il vad gata nici in 2 ani :( .
Trebuie facut si proiectul prin Nord ca sa se simta pe DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe