Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

isotech_ro


ciprebbe

Centura Cluj rezista incredibil de bine.
Avem o trambulina aici . Era inevitabil dupa ce solutie constructiva avem acolo. E o tasare "naturala" si a aparut limitare de 50(probabil doar la primavara se va remedia).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Centura Tecuci:

inseamna ca e ceva ciudat cu conditiile de ofertare. La cat de putin e de lucru in tara, si firme mai mari, mai cunoscute s-ar fi bagat la 15 milioane de euro.

Eurocogen Aninoasa...par ca au hartiile necesare pentru calificare...au mai scatigat mici lucrari. Ori vor fi ei...ori Geiger.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ticker

Update DNCB tronson Chiajna 23 Nov - A1
- s-a mai lucrat in portiunea de dupa pasajul de la Chiajna la largirea la 4 benzi - Rompetrol-ul de acolo se dezmembreaza (probabil se modernizeaza cu ocazia asta).
Era un compactor care tasa terasamentul pentru benzile noi (inca nu era la nivel cu drumul - mai erau vreo 30 de cm de umplutura de pus) dar cum suntem obisnuiti in rest nu era miscare pentru ca nu estem fonduri.

De asemenea a aparut la Chitila un sens giratoriu (DNCB cu strada Cartierului) si limitare la 40 km/h - sunt curios cum va fi acolo cand e trafic nasol in timpul saptamanii si care va fi solutia finala cand se va termina largirea centurii la 4 benzi.

panzer

Am pus un mic update si dincolo.

Am mai dat si eu o fuga pe ploaie insa. Am venit dinspre A1 spre Chitila si n-am putut fotografia din pacate; actiunea era pe partea opusa a drumului.
Sper ca pana vin ninsorile (Duminica zicese), sa pot sa fac un reportaj.

- Intre Dragomiresti si Chitila nici o miscare pe nicaieri. In apropiere de Chitila a aparut un sens giratoriu temporar care mai incurca si el un pic. Pare ca s-a mai asfaltat. Dar portiunile neatacate sunt aceleasi. Nici urma de rond la Rudeni. Aceleasi portiuni neatacate.
- Podul Dragomiresti: rampa spre Chitila, s-a mai inaltat cam cu 1-2 m de balast. Rampa spre A1, incremenita in timp. Aceeasi conducta de gaze. in mijlocul ei.
- Intre Dragomiresti si A1 insa intr-adevar era ceva miscare. Nu numai obisnuitul VertaTel. Era disponibilitate de lucru: utilaje, chiar si cele de asfaltat.
- Intre Lukoil si Rompetrol cel mai mare balamuc. Lukoil-ul a fost mutat complet in spate. Nu ma pricep prea bine, e posibil ca rampa sa fie dublata spre Bucuresti si nu spre Dragomiresti, la cum s-a dat Lukoil-ul de in spate.

Ceeace se intampla cu DNCB este strigator la cer. Am vazut in solutia initiala ca acolo era un pasaj cu rond sub el. Pasajul a disparut a ramas numai sensul giratoriu. In stilul asta renuntand la fiecare pasaj in favoarea unui giratoriu , o sa ajungem cu viteza de deplasare sub inelul median (Stefan cel Mare).

Anul acesta intre A1 si A2 au aparut 2 giratorii noi fara ca niciun 1 km modernizat.

Daca ne ajuta Dumnezeu si chiar se intampla Sibiu - Pitesti, iar legatura intre A1 si A2 ramane acest amarat de DNCB o sa vedeti atunci viteza de deplasare!

NGC

In documentul distribuit de MT la conferinta de presa de astazi, a aparut si centura de ocolire Timisoara - Sud care "va fi introdusa in forma finala a MPGT".

iulius

Se poate vedea acel document si de catre public? mersi


NGC

#1988
Quote from: NGC20 on November 25, 2014, 03:39:36 PM
In documentul distribuit de MT la conferinta de presa de astazi, a aparut si centura de ocolire Timisoara - Sud care "va fi introdusa in forma finala a MPGT".

Iar in data de 18.11.2014, deci acum 7 zile, in numele "prietenului" s-a semnat urmatorul document;)



Intrebare retorica: E sau nu necesara pana la urma?

Tavi


NGC


g.chris

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

rocklee



g.chris

Merci rocklee.

Am postat de pe telefon si nu se pot atasa imagini de pe taptalk.

Lipsa totala de utilaje si nimic altceva decat ceea ce se vede in poze.
Un motiv ar fi si faptul ca inca nu sint facute documentatiile de exproprieri.
CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro