Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

davyl

Quote from: udar on October 30, 2014, 09:15:12 PM
Centura Domasnea marcaje finalizate
Imi cer scuze daca deranjez cu dezgroparea subiectului asta, dar ma intereseaza. Nu au mai deschis centura Domasnea? N-am gasit nimic pe niciunde de vreo deschidere.  :(

nenea_hartia

^ Nu încă, deși se pare că e gata de mult timp. :bash:

MNU

#1907
Ar trebui intrebat la CNADNR.

LE: am postat intrebarea pe sectiunea de comunicare cu institutiile.

davyl


iuli

Poate cineva să îmi spună cine au fost cei care au proiectat și aprobat centura Brașovului?

Am fost ieri pe ea și mi se pare cea mai imbecilă (și sunt soft în exprimare) construcție din infrastructură pe care o știu din România. E un exemplu de cum să îți bați joc de bani și de șoferi.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

pasadia

Banuiesc ca te referi la tronsonul inaugurat anul trecut, intre DN1 dinspre Ghimbav si DN 13 spre Sighisoara, cel cu cele 2 giratorii in mijloc? 

Trebuie sa caut prin poze, dar iti sustin opinia chit ca multi par sa fie multumiti de constructie.

alecu26

subscriu si eu.

Nu se poate sa dai prioritate altor directii....si miile de masini, de mare tonaj in general sa incetineasca in continuu acolo.

Sa speram ca exista o strategie...a pasjilor mici. Adica se vor continua investiile, atat cat permite bugetul, si in fiecare an se va mai face un pasaj, elimina un giratoriu...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Quote from: iuli on November 07, 2014, 08:31:30 AM
Poate cineva să îmi spună cine au fost cei care au proiectat și aprobat centura Brașovului?

Poftim poza panoului informativ cu detaliile proiectului:


vancouver

Rus: Este o corectură mare la Master Planul de Transport; toate municipiile reședință de județ au centuri ocolitoare sursa: http://www.agerpres.ro/economie/2014/11/07/rus-este-o-corectura-mare-la-master-planul-de-transport-toate-municipiile-resedinta-de-judet-au-centuri-ocolitoare-23-42-53

Quote"Masterplanul privind infrastructura de transport a României există în primă fază. Într-o primă instanță a fost supus dezbaterii publice. Rolul dezbaterii este să ajusteze anumite lucruri. În acest moment, o comisie la nivel ministerial, împreună cu firma ce a făcut acest Master Plan negociază varianta finală a acestui document. Am discutat chiar azi cu echipa doamnei comisar pentru politică regională (Corina Crețu n.r), care a fost în vizită oficială la București, despre acest lucru. Vor fi unele noutăți față de ceea ce am prezentat în prima instanță. O să prefer să vorbesc despre asta peste vreo două săptămâni, când va avea aprobarea Guvernului. Pot spune câteva lucruri extrem de succint. În urma dezbaterii publice și a ceea ce exista în Master Plan o corectură mare este. Toate orașele sau toate municipiile reședință de județ din România vor avea în Master Plan centuri ocolitoare. Toate. Toate centurile ocolitoare ale tuturor reședințelor de județ vor fi direct legate de drumuri expres sau de autostrăzi", a spus ministrul Transporturilor.

Acesta explicat că, în funcție de anumite criterii, vor fi orașe care vor avea centura ocolitoare cu patru benzi, și altele cu două benzi.

"În funcție de circulație, de toate criteriile care se iau în considerare în decizia finală, vor fi orașe, ca de exemplu, Timișoara, care în Master Plan are centura ocolitoare la 4 benzi, față de un oraș mai mic, cum e Târgu Jiu, care are centura ocolitoare la două benzi, pentru că în acest moment dezvoltarea economică, traficul, etc.. impun doar două benzi. Pe lângă toate reședințele de județ vor exista și multe alte orașe care au centuri ocolitoare. Toate lucrurile mari se finanțează din fonduri europene, diverse variante de dezvoltare regională sau coeziune, altele, la orașe mai mici, din bugetul statului. Asta e o noutate: toate municipiile au centuri ocolitoare", a subliniat ministrul Transporturilor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Sa il intrebe cineva pe domnul Rus: daca numarul de benzi e in functie de circulatie(TM,SB etc au 4 benzi), cate o sa aiba Bucurestiul, si cand?

MNU

#1915
Quote from: horatiu.cosma on November 08, 2014, 01:49:28 AM
Sa il intrebe cineva pe domnul Rus: daca numarul de benzi e in functie de circulatie(TM,SB etc au 4 benzi), cate o sa aiba Bucurestiul, si cand?


Timisoara NU ARE 4 benzi. Nici sectoarele "in pregatire" de o eternitate nu au. Ori Rus minte cu nerusinare ori ne paste inca o amanare pentru refacerea proiectului existent (suna cunoscut?).

Dar sunt de acord ca la Bucuresti ar trebui 6 (2x3) benzi nu 4.

cutter

Și poate fără treceri de pietoni si limite de viteză de 30 de kilometri pe oră

dr4qul4

La București avem nevoie de un inel complet pe 2 benzi, fara intersectii la nivel, fara viraje la stanga , giratorii sau treceri de pietoni.
Iar când asta va fi gata, avem nevoie de A0, pe bucăți.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ion59

Cred că mai repede se termină centura Timișoarei decât cea a Bucureștiului!