Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

istvan78

De vreo centura pentru Medias stiti ceva? E horror traversarea orasului acolo...

pasadia

La Domnesti, si de fapt oriunde altundeva situatia este similara: chiar nu se poate incerca sub nici o forma ingroparea caii ferate pentru cateva sute de metri? Stiu, alta institutie (CFR Infrastructura), alte bati de cap (cu traficul feroviar), dar asta ar permite o mai usoara gestionare si rezolvare a traficului de suprafata. Ar fi prea mari costurile, sau e lenea birocratica mare?

dr4qul4

ingroparea liniei ferate nu rezolva problema ci doar ajuta.
Trebuie sa tinem cont ca se planuieste ca Centura de sud sa fie transformata in drum expres cu 2 benzi pe sens. Poate ar trebui sa ia in considerare construirea celuilalt sens pe cealalta parte a caii ferate asfel incat, cel putin in unele sectiuni, calea ferata sa fie intre cele 2 sensuri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

N-am zis ca o rezolva, dar odata ingropat CF-ul la suprafata se poate imagina o solutie decenta. Solutie care altfel nu prea pare evidenta.

adiarc

#1834
epopeea continua la nesfarsit....cat de penibil sa spui ca aceea ulita , numita centura Bucuresti ,trece pe langa capitala Romaniei
la cate pomeni s-au dat in ultimul timp se putea face de zece ori.....incredibil

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Centura+Capitalei+modernizata+cel+mai+devreme+in+2018

Şoseaua de centură a Capitalei este unul dintre cele mai tergiversate proiecte rutiere majore din România, modernizarea şi extinderea la 4 benzi a acesteia fiind adusă în discuţie încă din 2005

Problema centurii Capitalei, unde traficul comercial este extrem de intens, este cu atât mai mare şi frustrantă pentru şoferi cu cât alte capitale din regiune au deja centuri la standard de autostradă, aşa cum este cazul Budapestei.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marisRO


adiarc

cica maine vine si in Sibiu...probabil din cauza asta avem cod galben.... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

A aparut azi in SEAP anuntul pentru "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru ,,Varianta de Ocolire Medias"".
Pentru mai multe detalii va invit sa urmariti thread-ul de sinteza licitatii, pe care incerc sa il tin actualizat la zi.

adiarc

vestea ar fii excelenta , daca toate aceste SF-uri ar fii corelate cu banii pt respectivele lucrari , in bugetul pe 2015 , 2016 , etc , ...adica asigurarea finantarii pe toata durata desfasurarii proiectului prin bugete multianuale.Este IMPOSIBIL sa fie demarate toate acele lucrari in 2 ani de la elaborarea/revizuirea SF-ului....iar dupa 2 ani SF-ul expira si ...SURPRIZA ....trebuie facut din nou
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#1839
Nu sunt sigur ca e chiar asa cu expirarea SF-urilor dupa 2 ani.

Ca si contraexemplu ar fi SF-ul pentru Nadaselu - Mihaiesti, care, conform raspunsului CNADNR din 10.10.2014, a fost revizuit in 2012. Poate ca deja au trecut 2 ani de la predarea lui catre CNADNR (nu stim data exacta). Pana acum CNADNR nu a inceput vreo procedura pentru reactualizarea lui si nici nu a precizat nimic in aceasta directie, sau mi-a scapat mie.

Pe de alta parte, singurele licitatii de SF-uri care nu au fost amanate asa mult (doar pana in 24.10.2014) ca si celelalte (pana in 05/06.11.2014, dar probabil vor mai fi amanate) sunt - surpriza  O:-) - cele pentru Brasov - Bacau si Sibiu - Fagaras.  :lol:

adiarc

Sibiu-Pitesti este exemplul cel mai important...cred ca , deja e a treia oara cand SF-ul este in derulare ( e adevarat odata a fost pur si simplu stopat in 2012 , cand s-a schimbat puterea )
avalansa de SF-uri demarata de Marele Faraon de la Marile Proiecte , cuprinde multe autostrazi , pentru care demararea constructiei va incepe , POATE , peste vreo 10-15 ani......asa ca trebuie s-o spun deschis...ACTUALMENTE , IN INFRASTRUCTURA CEI MAI MULTI BANI SE FURA PRIN REALIZAREA DE SF-URI PE BANDA RULANTA
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ Nu cred ca exista cineva normal care sa conteste acest lucru.  :lol:

delacroix

Inaugurare santier "Centura Tg.-Mures est. Locatia: DJ135, comuna Livezeni
Lume, lumee...

Copisa cu arma la picior


"Detalii" tehnice


Prima lama

Celalti primi nu sosisera inca.

asztalos

...si un articol in privinta inaugurarii santierului la centura Targu Mures : http://www.zi-de-zi.ro/santierul-centurii-targu-mures-inaugurat-in-prezenta-premierului/#ad-image-0
Stau la aprox. 1 km de locul indicat (DJ135), ca urmare, cand va fi cazul, mai pot da o fuga pana acolo ;)

alecu26

sa tinem pumnii sa nu se transforme intr-o centura a clujului (din cauza terenului...pare foarte asemanatoare ca si curbe ale drumului, curbe de nivel, catarare in coasta dealului) si in centura Caransebes (din punct de vedere al constructorului....dar chiar si al proiectantului ca e aceasi echipa.).

PS: cum stam cu consultanta aici? va fi asigurata de proiectantul lucrarii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).