Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

udar

aici s-au perdut banii din p.....  romanesca spaga mare   :((
acel tunel daca se face sau daca se va face ..........este ceva super ok pentru acest traseu
speram ca il mai au in calcule sau poate trag A6 pana la Calafat mai repede

MNU

#1681
Pe sectiunea de intrebari adresate CNADNR am pus eu intrebari legat de ambele subiecte. Sintetizate raspunsurile aratau cam asa:

Intrebarea 1: in ce stadiu se afla proiectarea si executia unui tunel in zona localitatii Plugova?
Raspuns 1: din cauza diverselor intarzieri (tergiversari) s-a pierdut finantarea, dar se cauta solutii alternative de finantare sau alte variante de a ocoli zona (de exemplu realizarea traseului de autostrada Lugoj-Calafat).

Intrebarea 2: pentru realizarea continuarii autostrazii (drumului) A6 pe relatia Lugoj-Dr.-T.Severin (Calafat), s-a luat in calcul varianta executiei unui drum expres tip semi-profil de autostrada?
Raspuns 2: la aceasta data nu exista nici o informatie despre continuarea drumului de legatura A1-Centura Lugoj (indicativ A6) catre Dr-T.Severin sau Calafat.

Cu ce mai stiu dinainte de a pune aceste intrebari... nu se doreste in nici un fel un upgrade pe acest traseu. Din punctul de vedere al CNADNR drumul e OK asa cum e, cu camioane cocotandu-se pe serpentine cu 30-40 km/h. De asemenea, tergiversarile in cazul tunelului au convenit de minune CNADNR pentru ca nu doreau sa se "lege la cap" cu realizarea lui.

alecu26

deci podul de la Calafat-Vidin va ramane pentru multi multi ani...si din partea bulgara si romana nefolosit la potentialul lui.

Am niste poze de acolo recente...o sa le pun in curand.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


ion59

În sfârșit! Au trecut 2 ani! Intrarea în Caracal dinspre Craiova este un dezastru din cauza "prietenului" Iordache și a celor care i-au atribuit contractul! Ar fi fost mai bine dacă semnau lucrările pe DN6, centura putea veni ulterior.

Dan74

Legat de centura Oradea ar trebui zilele urmatoare sa inceapa lucrarile la pasajul de la intersectia centurii cu DN 76. Legat de ce scrie in articol eu nu am vazut organizarea de santier, sper totusi ca vor incepe lucrarile in cursul acestei saptamani.
http://www.bihon.ro/incep-lucrarile-la-pasajul-de-pe-dn-76/1451053

MRS

Pe DNCB, la Stefanesti se face sensul giratoriu:  :banana2:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

#1687
eu aici as fi facut o rampa de urcare si alta de coborat de pe pod, exact cum e la pasaj la basarab. tot ce trebuia facut era sa mute toate benzile putin spre stefanesti (loc era)
https://www.google.ro/maps/@44.4489864,26.0724168,3a,75y,318.31h,71.37t/data=!3m4!1e1!3m2!1s7fI9Sf9NrHtVcHC_0vd0-A!2e0?hl=en

https://www.google.ro/maps/@44.4519525,26.0667112,3a,75y,135.94h,66.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sAsbSHynd6m1JNGfO_n_uGQ!2e0?hl=en

stiu ca ar fi fost mai scump, dar nu cred ca suntem chair asa de saraci

sau direct trecere la nivel cu calea ferata
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

Liniște și pace la giratoriul suspendat de pe centura Nord a Ploieștiului:








alecu26

SCT-CCCF constructor? :)))

dar la Arad...se mai misca ceva? s-au si acolo deja s-a furat de angajati toata motorina si armatura si se asteapta luna viitoare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MHN

Trecand luni pe DN7 - Centura Arad de Nord, am vazut ca la pasajul de langa CET se lucreaza pe aceasta portiune a suprastructurii si la terasamentul rampei din dreapta (cea dinspre est).

Sargon1806

Sensul giratoriu de la intersectia DNCB-Stefanesti inca nu este finalizat, dar circulatia deja se desfasoara in giratie. Pentru prima oara de cand trec pe acolo, am facut stanga avand prioritate.
Astazi se lucra la finalizarea sensului. Am incercat sa fac o poza si mai de aproape, dar deh... mi s-a parut mai interesant sa fiu atent la condus, asa ca mi-am pozat blugii :)


NGC

#1693
Daca este cineva interesat, aici (pagina 4) se gaseste planul de ansamblu pentru Centura Craiova Est, DN 65 - DN 6 (www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=305), la care lucreaza SECOL. (multumiri lui "medicu' de garda" de pe SSC)

Iar aici se gaseste planul de ansamblu pentru Centura Craiova Sud, DN 56 - DN 55 - DN 6 (www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=332), pentru care contractul de executie a fost anulat in Februarie 2014.

nirolf

CNADNR a reziliat contractul pentru şoseaua de centură a Sucevei

QuoteCompania Națională de Autostrăzi și Drumuri a reziliat contractul pentru construcția şoselei de centură a Sucevei. Proiectul ar fi trebuit să fie executat de SCT, fostă Colas, dar nu a respectat termenele de finalizare, a anunțat preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor.

Potrivit Mediafax, Nechifor a spus că a fost reziliat contractul cu firma SCT, selectată să execute lucrările de construcţie a şoselei de centură a Suceavei, întrucât nu a fost respectat nici termenul de 15 septembrie pentru finalizarea lucrării.

El a arătat că şoseaua de centură trebuia terminată în 2012, dar au fost extinse termenele, pentru noiembrie 2013 şi apoi iulie 2014, constructorul angajându-se ulterior să termine primul tronson la 15 septembrie 2014.