Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

udar

Centura Caransebes este deschisa am trecut eu vineri pe ea

dr4qul4

mie mi se pare o prostie ca nu a fost gandita half-profile. Cateva deblee mai late si niste terasamente in plus nu ar fi costat cu mult mai mult.
Nu cred ca A6 va trece pe alt traseu si unele din lucrari vor trebui stricate
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar


reed

am citit ca ar inchideo iar din cauza unui pod Nok

dr4qul4

Quote from: udar on August 25, 2014, 02:35:29 PM
se stie de un traseu A6 pe unde ar fi ???
Nu exista nimic oficial. Nici macar licitatie pentru SF. (nu stiu daca e ceva de Pre-Fezabilitate).

insa cele 3 centuri (Lugoj, Caransebes si Domasnea) sunt suspicios de drepte, fara curbe si cu destul loc in jurul lor pentru dublare.
Iar orice traseu Lugoj-DTS care sa nu le includa le-ar lasa fata trafic. Nu cred ca exista destul trafic local care sa justifice asemenea investitii.



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Pe centura Lugoj, la intersectia cu drumul de Deva, choar nu mi se pare ca ar fi mult spatiu. In plus in perioada dublarii aceste tronsoane ar fi practic inchise circulatiei, nu?

reed

Domansnea nu e aia cu podul cazut?apare ca fiind ok pe google earth

udar

Domasnea este cea cu alunecarile de teren care au fost rezolate,dar nu stiu dece nu se redeschide
Nu are niciun pod pe traseu

udar

Cred ca nu mai au finantare pentru finalizare marcaje etc....

MNU

Quote from: udar on August 25, 2014, 09:58:22 PM
Domasnea este cea cu alunecarile de teren care au fost rezolate,dar nu stiu dece nu se redeschide
Nu are niciun pod pe traseu

Are pod, fix la capatul centurii dinspre Orsova. Chiar se lucra la el in iunie. Era spart carosabilul ca la rosturile de dilatatie, doar ca pareau mai adanci santurile.

udar

^^^
da asa este am uitat de el ca este chiar la intersectia cand se separa de vechiul traseu prin sat, dar vineri cand am trecut pe acolo nu am vazut ca ar fi probleme/lucrari la el

MNU

Or fi terminat. Din iunie, aveau tot timpul din lume. Eu speram sa se fi deschis iar ei lucrau la pod. Mi-a crescut tensiunea instant... ce naiba au pazit doi ani cat a stat centura inchisa. E nesimtire maxima daca nici acum nu e deschisa. In iunie, la alunecare lipsea doar stratul de uzura.

PS: acum un an am observat inca un inceput de alunecare cca 50-100m catre Lugoj. Sper ca e numai o fisura de suprafata.

davyl

Va confirm: centura Domasnea nu este deschisa oficial. Inca se ocoleste prin sat. Ultima oara cand am trecut pe acolo, acum cateva zile, am vazut cel putin 2 masini care au luat-o pe centura (probabil localnici sau cunoscatori?) pentru ca prin capatul dinspre Orsova se poate strecura o masina obisnuita (ca marime) si se poate si iesi prin capatul dinspre Lugoj.

Deci, poate cineva care are trecere prin zona poate intra si sa ne faca un film sau foto cu starea centurii si sa intelegem si noi de ce inca nu au deschis-o. Eu am trecut din nefericire dupa lasarea serii si orice film sau foto n-ar fi iesit bine.

Trebuie sa adaug situatia extrem de periculoasa in trafic atat la capatul Orsova cat si la capatul Lugoj al acestei centuri. Pentru a putea conduce in siguranta viteza trebuie sa fie undeva intre 40-50 km/h, pentru ca ambele capete au acum curbe periculoase. Evident ca aceste curbe vor disparea odata cu deschiderea centurii.

Ce fac acolo de atata amar de vreme este o enigma si pentru mine!!!

ashbird

Reluarea lucrărilor la primul tronson al centurii Brasov mai întârzie. Compania de Drumuri trebuie să facă o expertiză a ceea ce a fost făcut

Chiar dacă contractul pentru continuarea lucrărilor de amenajare a tronsonului de ocolitoare a Braşovului care leagă DN 1 de DN 11 a fost atribuit încă de luna trecută, începerea lucrărilor va mai întârzia un timp. Întârzierea este cauzată de faptul că, întâi de toate, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR ) vrea să ,,aibă la mână" o expertiză tehnică a lucrărilor executate de compania austriacă Alpine Bau care a abandonat şantierul în iunie anul trecut, după ce a intrat în insolvenţă. Licitaţia în acest sens a fost derulată săptămâna trecută, iar termenul de finalizare a expertizei este de 30 de zile, însă, deocamdată, nu a fost desemnat un câştigător.
Compania de Drumuri va cheltui aproape 64.000 de lei fără TVA pentru a primi această evaluare din punct de vedere tehnic asupra a tot ceea ce s-a făcut, de la structurile de poduri sau pasaje, la tronsoanele de drum executate, ţinând cont că a trecut mai bine de un an de când lucrările au fost abandonate şi există riscul ca o parte dintre acestea să se fi degradat.

Doar 56% din proiect a fost finalizat

Practic, doar 56% din proiect a fost finalizat, iar pentru construcţia integrală a acestei şosele de 7,2 km, şi-au depus ofertele 16 firme. Cea mai bună ofertă din punct de vedere economic a avut-o asocierea de companii italiene Chirulli Andrea Impresa Individuale – Aleandri SPA – Shelter Construct – Pasquale ALO. Conform anunţului de atribuire publicat pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), 13 dintre cele 16 oferte au fost declarate admisibile, iar valoarea contractului a ajuns la 59,556 milioane de lei, fără TVA, de la 88,355 milioane de lei, fără TVA, cât a fusese estimată valoarea minimă a acestui contract. Contractul nu poate fi subcontractat, fiind finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) şi de la bugetul de stat.

Tronsonul porneşte din segmentul care leagă zona Dârste de intersecţia cu strada Zizinului, merge prin spatele fostei rampe de gunoi din Uzina 2, se intersectează cu DJ 103 A Braşov – Zizin, ocoleşte CET-ul, traversează zona Timiş-Triaj cu un pasaj superior şi apoi Tronsonul II din ocolitoarea municipiului Braşov, cu un pasaj peste calea ferată spre Sfântu Gheorghe şi DN 11. Practic noua şosea va scoate traficul greu de pe drumul CET-ului şi Fundătura Hărmanului, dar acest lucru presupune încă o serie lucrări complexe pentru construcţia a trei poduri, două peste Timişul Sec şi unul peste pârâul Dârbav, a două pasaje, a unui nod rutier şi a unei intersecţii de tip giraţie, de care ar urma să se ocupe o altă societate. Pe tronsonul I s-au realizat segmentele de drum dintre poduri, pe care a fost turnat şi covor asfaltic. Cel mai mult de lucru a rămas la pasajul suprateran peste DN 11 şi linia de cale ferată Braşov – Sf. Gheorghe, unde nu au fost ridicaţi decât o parte dintre piloni. Pentru conservarea lucrărilor efectuate s-au cheltuit 10.000 de lei lunar, bani care s-au dus de fapt pe paza lucrărilor pentru a evita dispariţia unor componente sau distrugerea lor, însă din cauza intemperiilor unele lucruri nu mai corespund deja din punct de vedere tehnic.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

alecu26

Am fost eu Duminica pe zona aceea....DTS-Caransebes....si centura Domasnea nu e deschisa. Si am realizat ce bun ar fi si ce eficient acel tunel la Plugova. Nu stiu daca cineva face un calcul de consum de motorina....dar cred ca in foarte foarte scurt timp si-ar scoate banii.

Plus ca, chiar acolo am prins in fata un TIR care efectic se taraia. In rest....prima data pe acel drum...dar foarte frumos....dar si foarte forate circulat de TIR-uri si masini mici....chiar si duminica seara tarziu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).