Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

iulius

Quote from: alecu26 on August 08, 2014, 04:24:50 PM
totusi...ce se intampla pe centura Bacau??? deja e 1,5 ani.
e ceva la mijloc aici, contestatiile trebuiau rezolvate de mult timp(35 de zile, daca nu ma insel)

florin74

Quote from: alecu26 on August 08, 2014, 04:24:50 PM
totusi...ce se intampla pe centura Bacau??? deja e 1,5 ani.

Complicat. Aveau de reanalizat 2 oferte (sigur). Ale turcilor (d.p.d.v al pretului), ale lui Umbrarescu, (SA&PE) (ceva documente de calificare si pret) si nu stiu sigur daca la Max-Boegl aveau de analizat ceva. Intr-adevar, e ceva dubios, ca nu au reusit in 6 luni sa ajunga la o concluzie.

adiarc

macar au ramas firme puternice in joc
ar fii frumos ca Umbrarescu sa poata lucra si la el acasa  ...iar noi sa facem ochii cat cepele la vederea desfasurarii de forte   :yikes:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

#1608
Nu avem constructor inca desemnat la centura Bacau, dar avem consultanta si supervizare lucrari :

ASOCIEREA PRIMACONS GROUP S.R.L. – EGNATIA ODOS S.A, val 1.941.040,97 lei
Senzational : din 13 oferte depuse, doar a celor de mai sus a fost admisa.  :) Ma apuca rasul si dupa aceea plansul.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tigrel58

Subiect: centura Brasov lot 1 - ex Alpine, atribuit acum o luna (07.07.2014).
Am trecut astazi prin zona, doar-doar se misca ceva, nu am observat NIMIC.
Aici nu e vorba de proiectare / descarcari /exproprieri etc., ci de "intrat in paine", lotul e lasat la 56 %, conform informatiilor oficiale.
Cand se apuca de treaba, de Craciun ?
Remember catre constructor si CNADNR din SEAP:

"Anunt de atribuire numarul 148250/16.07.2014
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor 59,556,175.71
NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL
ASOCIEREA CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE - ALEANDRI S.P.A. - SHELTER CONSTRUCT S.R.L. - PASQUALE ALO' S.R.L."

Postez cele de mai sus sa retinem eventualele solicitari suplimentare de bani / timp.

delacroix

Aceasta firma va construi centura Brasovului:
CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE, Ceglie

Nu vedeti firma? Tot asa o sa vedeti si centura.

stangabriel

Azi la intersectia Centura Bucuresti cu intrarea Stefanesti,un buldoexcavator lucra la retele pe unde ar trebui sa fie giratoriul,au facut curat in zona si au fost aduse 2 baraci pentru muncitori. Posibil a inceput lucrul la giratoriul din zona. Sper sa-i faca mare raza,sa nu trebuiasca sa opresti complet,altfel vor fi ambuteiaje.

NGC

^^^ Interesant, pentru ca in SEAP acel contract inca nu apare ca si atribuit, deci teoretic inca nu se stie oficial constructorul.
Ai observat cumva de la ce firma era buldoexcavatorul?

NGC

Quote from: NGC20 on July 02, 2014, 11:43:46 PM
Quote from: stangabriel on May 12, 2014, 09:09:44 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20de%20presa%20-%20Centura%20Arad-%2012-05-2014.pdf

Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România dezavuează
campania de dezinformare organizată de Primăria Municipiului Arad, prin care
locuitorilor Municipiului Arad cât și participanților la trafic pe Centura de Nord Arad, li
se comunică în mod eronat faptul că ar fi fost sistată finanțarea pentru cele două pasaje
supraterane peste liniile de cale ferată Brad-Curtici și Arad-București.

Referitor la această campanie de dezinformare a Primăriei Municipiului Arad, CNADNR
SA precizează următoarele:


- În data de 25.04.2014, Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din
România a comunicat Antreprenorilor pentru " Pasaj denivelat pe varianta de
ocolire Arad peste liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" și " Pasaj denivelat pe
varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" sumele alocate pentru anul
2014 ( 13.093.258,71 lei pentru "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste
liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" , respectiv 25.442.090,28 lei pentru" Pasaj
denivelat pe varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" ) , astfel încât
Antreprenorii să își poată desfășura activitatea în condiții optime până la sfârșitul
acestui an.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Romania prin Direcția
Regională Drumuri și Poduri Timișoara a emis Ordinul de reluare a lucrărilor în
data de 28.04.2014.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România realizează
importanța deosebită a finalizării celor două pasaje de pe Centura Municipiului
Arad, precum și disconfortul temporar creat in acea zonă, participanților la trafic.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România reafirmă
determinarea și eforturile care se depun pentru asigurarea finanțării lucrărilor de pe
Centura Municipiului Arad.

Referitor la acest comunicat, iata ce a raspuns CNADNR in 04.02.2014, deci cu doar 2 luni inaintea acestui comunicat ^^^.

"... finantarea ... in vederea finalizarii acestora, urmeaza sa se faca in anul 2015". Cum au aparut brusc fondurile?
Sursa: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg37180#msg37180

Care mai este situatia actuala a lucrarilor?

Apropo de acest comunicat, am gasit aici http://www.cdep.ro/interpel/2013/r1839A.pdf, dovada clara ca dezinformarea e facuta de CNADNR.



Are rost sa mai precizez ca pina azi inca nu a fost facuta nici o plata catre CCCF Timisoara / SCT Bucuresti / ICIM SRL care se ocupa de unul din viaducte, sau e de la sine inteles?

Care mai este situatia actuala? Au revenit constructorii din vacanta?
Cine e constructorul la celalalt viaduct?


ovicor

Probabil sumele prezentate pentru lucrari in 2014 sunt insuficiente finalizarii pasajelor. Dupa cum sunt formulate raspunsurile, par sa fie redactate de niste SPECIALISTI IN COMUNICARE, lasandu-se "portite de scapare", raspunsurile fiind voit ambigue .

danutzu_1069

Am observat si eu azi ca au inceput o lucratura la Stefanesti.

vancouver

#1617
Legat de centura Arad, numai cine este rau intentionat nu vede ceea ce este vizibil din spatiul cosmic: in mai 2012 s-a schimbat puterea politica, in iunie 2012 s-au oprit lucrarile. Mai mult nici nu trebuie spus. Acelasi lucru s-a intamplat pe centura Suceava si la nenumarate alte lucrari de pe drumurile nationale. Cele care au continuat in multe cazuri au continuat in ciuda taierii finantarii, cu banii contructorilor potenti (UMB, Strabag)....

Cat despre comunicatul MINCINOS al CNADNR, care contrazice propriile comunicate anterioare, este clar ca aceeasi putere politica a dat un ordin. Minciuna este un mod de a trai pentru oamenii politici, asa ca nu vad ce-i de mirare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MNU

Minciuna, incompetenta si reaua-vointa... si nu e vorba numai de lucrari lasate fara finantare. E vorba de intarzieri de tot felul, documentatii incomplete la lansari de licitatii, adoptari de solutii gresite, lucrari nefinalizate sau finalizate (receptionate) incomplet si lista ar putea continua la nesfarsit.

adiarc

colac peste pupaza facem zeci de SF-uri prin care sifonam zeci de mil de euro , pt ca acestea vor trebuii refacute peste 2 ani de zile
de la schimbarea puterii , investitiile publice au scazut de la an la an , lucru care practic ne distruge viitorul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura