Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

erw78ar

Se lucreza pe pasajul de pe centura Arad !!!Peste linia cf Arad Curtic-brad

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sursasecreta

Centura Arad, de azi.

Pasaj CF Arad-Curtici-Brad


Au inceput sa lucreze la pasajul de pe Centura Arad.






Atat.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

adiarc

multumim de poze
Cine e constructorul ?

P.S : Pe cand poze de pe lotul Astaldi-Max Boegl ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Am primit răspuns de la CNADNR referitor la realocările de bugete între obiectivele de investiții.

În 22.04.2014, s-au făcut realocări după cum urmează.

S-au luat:
- 50 mil lei de la Centura Sud București (au mai rămas 54,7 mil lei)
- 41,5 mil lei de la autostrada Transilvania (au mai rămas 215 mil lei)

S-au dat:
- 14,7 mil lei la pasajul de la Arad peste liniile CF Brad-Curtici (anterior erau 0 lei)
- 28,8 mil lei la pasajul de la Arad peste CF Arad-București (anterior erau 0 lei)
- 50 mil lei pentru reabilitarea DN2D Focșani-Ojdula

De observat că în continuare au rămas cu niște bugete foarte mari niște obiective care nu par că au vreo șansă să folosească acei bani anul acesta:
- Centura Sud București: 54,7 mil lei
- autostrada Transilvania: 215 mil lei
- București-Brașov: 429 mil lei

În același timp sunt foarte multe obiective de investiții care au buget zero anul acesta așa că dacă s-ar dori s-ar putea realoca acești bani. Părerea mea este însă că vor fi mutați la o rectificare bugetară către alte ministere și ținte cu impact electoral, mai ales că impactul supra-accizei pe combustibil pare să nu fi fost cel scontat.

myid

 :((

O sa termine pasajele cand o sa fie gata si autostrada ...  In concluzie... efect care tinde spre 0 ..

Cand ne rugam de ei acum 2-3 ani sa le termine.... of, doamne

Archi

#1521
Pana nu se termina integral Deva-Nadlac va fi trafic pe DN7, iar Lugoj-Deva loturile 2 si 3 eu observ ca ar mai dura vreo 2 ani cel putin. Cred ca termina pasajul pana atunci.

rocklee

#1522
nu este nimeni din craiova  :o...care sa ne spuna cum stau lucrurile pe centura craiova sud ...si poze daca se poate ....haideti  fratilor sa vedem sa luat acel stilp din mijlocul drumului :D :)

rocklee

sursasecreta :) miai facut o surpriza placuta cu vestile si imaginile de pe centura aradului ...multumesc mult !!  :D :D

alecu26

eu zic ca si noi am avut o mica parte de "vina" ca s-a pus presiune pe continoarea acestor lucrari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


udar

Asta da veste buna , eu am trecut acum 2 zile si nu am vazut nimic, apropo de centura Domasnea am trecut aseara si nu se vede miscare nu este deschisa....Davyl.

davyl

Mii de multumiri din partea mea udar! Deci nu o sa am sansa sa circul saptamana viitoare pe centura Domasnea deschisa... Tot prin sat...

doryan93

CNADNR a atribuit unei asocieri conduse de Viarom Construct, parte a grupului francez Eurovia, un contract de aproape 80 milioane lei (18,2 milioane euro), inclusiv TVA, pentru proiectarea şi construcţia unui tronson de 4,9 kilometri al centurii Braşov.
Lucrările de proiectare şi execuţie a variantei de ocolire a municipiului Braşov, tronson II, DN 11 - DN 13, au fost adjudecate la 4 iulie de asocierea Viarom Construct - Beta-Cops - Maxidesign, potrivit unui anunţ al CNADNR.
Sursa Income

phb2

#1529
^
Viarom = Eurovia = VINCI  ( cf alecu26 #1515 )