Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#1470
Quote from: Schumy on June 27, 2014, 09:55:07 AM
Am si eu aceasi intrebare, dar pentru vinerea dinspre A1 spre Giurgiu si viceversa duminica. Mersi!

Iti recomand sa o iei doar prin oras. centura de sud e praf. iar daca ajungi la o ora aglomerata in oras inseamna ca vei prinde aglomeratie si la DOmnesti (unde am stat si 30 minute)
harta aici - traseu putin diferit decat cel dat de google.

Ai grija ca google-ul te baga prin Ferentari. Ziua nu sunt probleme, dar noaptea e de evitat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

#1471
Quote from: Dan74 on June 26, 2014, 11:46:41 PM
Am o rugaminte pentru colegii din Bucuresti, sambata viitoare voi ajunge in capitala, voi veni de pe A1 si trebuie sa ajung in Voluntari pe b-dul Eroilor (DJ 200), ce ruta sa urmez? Prima optiune este DNCB pentru ca o sa ajung prima data in Bucuresti ca sofer.

Ca ex-bucurestean, te sfatuiesc s-o iei pe centura. Ai o bucata de 6 km de drum cu o banda pe sens, dar, din toate segmentele nereconstruite ale centurii, e cea mai ok. De la Chitila pana exact unde vrei sa ajungi ai drum cu 2 benzi pe sens, cu majoritatea podurilor denivelate. Intersectia de la Stefanesti e nenorocita (se face stanga, pe langa un pilon de pod), asa ca atentie.

Prin oras, trebuie sa faci tot Iuliu Maniu. Are la semafoare nesincronizate cat cuprinde, si nici daca e liber n-ai de unde sa scoti o medie mai buna decat pe centura. Pe urma, trebuie sa faci tot Stefan cel Mare sau Mosilor plus intersectia magica de la Obor... Stefan cel Mare este vesnic aglomerat, blocat, inghesuit - bucata Victoriei - Obor este intotdeauna chinuita, chit ca e vara. La fel si Mosilor. Apoi Colentina, si ea plina de semafoare, si ingrozitoarea intersectie de la Doamna Ghica. Daca ai noroc stai un semafor. Daca nu... 5-6...


Quote from: Schumy on June 27, 2014, 09:55:07 AM
Am si eu aceasi intrebare, dar pentru vinerea dinspre A1 spre Giurgiu si viceversa duminica. Mersi!

Ia-o neaparat prin oras. Asta e cel mai scurt drum posibil : http://goo.gl/maps/l1baP

L-am facut de zeci de ori, zi, noapte, seara, dimineata, e absolut OK, desi o ia prin Ferentari (Ferentari e un cuvant care trezeste atata spaima, desi 95% din cartier e absolut rezonabil, si tot drumul indicat pe harta e absolut sigur si zonele sunt perfect ok - taximetristii n-au probleme sa stationeze acolo). Ca sa nu te pierzi prin Ferentari, solutia e simpla : urmaresti sina de tramvai tot drumul - e atat de simplu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

daca nu ar fi fost weekend, pentru ajuns in Voluntari (presupunand ca colegul vine dinspr Oradea) as fi zis sa mearga chiar pe Valea Prahovei...dar poate prinde chestii nasoale prin statiuni...asa ca mai sigur e pe A1.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

#1473
Quote from: frunzaverde on June 27, 2014, 11:44:23 AM
Ia-o neaparat prin oras. Asta e cel mai scurt drum posibil : http://goo.gl/maps/l1baP

In nici un caz pe acel traseu!!! Stradutele din Mlitiari sunt praf, te ratacesti pe ele, si blocate de masini parcate, iar pe drumul taberei se construieste metrou!!! Pentru cei care vin prima data in Bucuresti este de prefarat sa aleaga doar bulevardele principale. Iar combinatia Ferentari+Zetari nu este recomandata pe timp de noapte.

Bulevardul Iuliu Maniu, este liber la ora la care cei 2 ajung in Bucuresti. Practic ei il vor parcurge la ore in care blocajul este pe celalalt sens. De la A1 pana la Cotroceni nu au cum sa faca mai mult de 10 minute.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

#1474
Quote from: dr4qul4 on June 27, 2014, 01:49:54 PM
In nici un caz pe acel traseu!!! Stradutele din Mlitiari sunt praf, te ratacesti pe ele, si blocate de masini parcate, iar pe drumul taberei se construieste metrou!!! Pentru cei care vin prima data in Bucuresti este de prefarat sa aleaga doar bulevardele principale. Iar combinatia Ferentari+Zetari nu este recomandata pe timp de noapte.

Tu il trimiti pe la Razoare, exact unde e deranjul maxim cauzat de metrou, pentru ca e punctul de intrare TBM. Mai rau, intersectia aia a fost dintotdeauna groaznica. Ce-i drept, daca vii de pe Drumul Sarii sau de pe Panduri e ceva mai rau... Mai departe il bagi pe Trafic Greu sa ajunga la gatul de la Istrate (vesnic blocat). Macar  Pe urma Viilor si pe la Eroii Revolutiei, unde e iar mereu blocaj.

Eu il bag pe Moinesti, care nu-i o straduta, ca sunt autobuze pe ea, si nu se blocheaza masiv aproape niciodata (daca ii e frica de straduta, poate sa o ia pe Lujerului, iar strada goala), apoi pe Bd. Timisoara, neafectat de metrou, apoi pe Brasov, unde, intr-adevar, prinde o intersectie cu metroul, dar nimic atat de jalnic ca la Razoare, apoi 13 Septembrie, Ferentari.

Tu ori nu esti bucurestean, ori vrei sa-i faci pe bietii vizitatori sa sufere. Ii bagi pe Stefan cel Mare, prin Obor, pe Doamna Ghica sau prin Razoare - practic astea-s cele mai nasoale si vesnic blocate intersectii si drumuri din Bucuresti. Mai ramane sa-i pui sa faca Alba Iulia la ora de varf, sau sa treaca pe la Mihai Bravu si le-ai aratat Bucurestiul Static.

Quote from: dr4qul4 on June 27, 2014, 01:49:54 PM
Iar combinatia Ferentari+Zetari nu este recomandata pe timp de noapte.

De ce? Doar nu mergi pe jos, esti intr-o masina, pe un bulevard plin de masini. Ai intrat vreodata in Ferentari, sau crezi toate legendele urbane despre el? E un cartier ca oricare altul (99% din el e format din case vechi, tip "mahala", mare parte din ele renovate). "Ferentariul inspaimantator" e format din cateva zone care sunt extrem, extrem de nasoale. Dar alea sunt foarte putine, foarte restranse si, cel mai important, departe de bulevard (sunt 3 zone mari si late: Zabrauti, Autobaza (sau "la Linie" sau "la  Has") si la Valtoare (sau la Parc) - desi la Valtoare s-a curatat mult zona inca de la inceputul anilor '2000, si nu mai e asa rau.

Oricum, nici pe la ghetouri n-am patit niciodata nimic cu masina - traseul meu spre Giurgiu era Margeanului - Buzoieni - Amurgului - Carlibaba - Bachus - Pr. Ferentari. Si la 3 dimineata e la fel ca la 2 la pranz. La scoala de soferi numai pe Zetari si pe Pieptanari ma baga, de-atunci m-am lecuit de orice frica de Ferentari.

Quote from: dr4qul4 on June 27, 2014, 01:49:54 PM
Bulevardul Iuliu Maniu, este liber la ora la care cei 2 ajung in Bucuresti. Practic ei il vor parcurge la ore in care blocajul este pe celalalt sens. De la A1 pana la Cotroceni nu au cum sa faca mai mult de 10 minute.

Vreau si eu sa vad cum faci de la A1 pana la Cotroceni - Razoare 10 minute. Orice interval orar 08-22. Numai la semafoare stai vreo 5. In momentul asta, Google mie imi spune ca se fac 21 de minute pana la Cotroceni, sambata la 3 la pranz. Si suna rezonabil.

Pe urma, cat iti ia sa traversezi Razoare?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

#1475
haide sa o luam pe rand:
- sunt nascut aici si conduc de 8 ani. ma duc zilnic la unirii dar pana acum 2 ani (timp de vreo 5) munca ma facea sa bat in lung si in lat bucurestiul in fiecare dimineata (intre 5 si 8 pentru ca altfel era imposibil). Am traversat ferentariul inclusiv pe stradute, venind de piata Rahova direct catre Obregia sau Izvorul rece (mai exact huedin center).
- Nu am mai vazut intersectia de la Razoare blocata, in weekend, de cand se face metroul. Deoarece nu mai vin masini pe dr Taberei.
- nu stiu cand ai fost tu ultima data aici dar vara traficul este lejer in weekend. Asa ca nu-i mai speriati degeaba. Azi, la 15:15 erau 5 masini la semafor la Piata Unirii.
Am fost chiar la Autogara Militari (din Vitan). Google-ul arata cu rosu la unirii - probabil sunt multe taxiuri cu android parcate in fata!
harta - asta a fost traseul. A condus prietena si a facut 30 minute. Eu as fi facut intre 20 si 25.

- Pentru Dan74 am recomandat la venire prin Bucuresti. in felul asta va trece si pe pasajul basarab si va evita  2 viraje periculoase la stanga (A1-CB si CB-DN2) precum si portiunea de lucrari. iar la intoarcere pe DNCB. Il bag pe la victoriei prin pasaj (kiseleful e inchis in weekend!!! asa ca nici sus nu e blocat), iar la Bucur Obor si D-na ghica nu va sta mai mult de 1 semafor (daca vine sambata si pleaca duminica)

- Pt Schumy - tu il pui sa mearga in zig zag, are mari sanse sa se rataceasca. In plus asfaltul e cam praf iar Brasov si Ghencea  (care a preluat mare parte din traficul de pe dr taberei) sunt paralizate de lucrari.
Asa puteam si eu sa-i zic A1- imediat dreapta dupa pod- preciziei- valea cascadelor- timisoara. Ferentariul nu e de speriat, dar pentru un necunoscator, noaptea, s-ar putea sa fie. In plus nu merge chiar asa drept, iar indicatoarele catre giurgiu sunt inexistente. Noaptea s-ar putea incurca.

PS. La intoarcere am facut 25 minute (tot ea a condus ca eu bausem o bere) pe urmatorul traseul: harta

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

north

Quote from: frunzaverde on June 28, 2014, 03:14:10 PM
Ai intrat vreodata in Ferentari, sau crezi toate legendele urbane despre el? E un cartier ca oricare altul (99% din el e format din case vechi, tip "mahala", mare parte din ele renovate). "Ferentariul inspaimantator" e format din cateva zone care sunt extrem, extrem de nasoale.

OT major, dar poate se iarta ca este weekend  :zen:...
Ca relaxare de weekend, va invit sa cititi urmatoarea lucrare: Din învăţăturile unui maghiar despre Ferentari.

Ca sa revin - cat de cat - on-topic: intr-adevar, rusine primariei pentru lipsa de indicatoare de Giurgiu / BG pe axele ce duc dinspre V inspre S... de mai multe ori am intalnit masini de BG / GR - GR as in Greece, nu Giurgiu... desi unul dintre cele mai tari numere de inmatriculare pe care le-am vazut ever este GR 03 ECE... -  care aratau confuzie (inclusiv m-au intrebat la semafor) privind directia corecta.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Ionut

Ne-am indepartat un pic... revenim strict la centuri? :)

dr4qul4

Revenind.
Pentru colegi care vor sa traverseze:
Evitati centura sud. E plina de santuri si se blocheaza in multe locuri.
De la A1 pana la Jilava puteti face intre 20 min si 2 ore, dar va veti rupe masina. Intre jilava si A2, este mult mai rau. Arata ca un drum pietruit.
Pe centura nord:
Avem santier intre A1 si Chitila dar se circula Ok.
Chitila-Voluntari 2 benzi, drum semi expres ( nu va lasati pacaliti de marcajele de autostrada). Evitati sa treceti la 18-19:00. Blocaj imens la giratoriul cu DN1A. Atentie mare la locurile unde cei care intra\ies vireaza la stanga, peste 2 benzi pe care se circula cu 110 km legal!
Voluntari-A2 evitati. Minim 1 pt aceasta portiune. Cu ghinion 2. Am patit-o pe pielea mea anul trecut. NU intrati prin pantelimon ca si acolo se lucreaza.

Intrari OK din centura in buc: chitila, Stefanesti, A2, A1, jilava, voluntari,  si cea cu DN1 dar acolo tb grija sa nu te ratacesti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Quote from: dr4qul4 on June 29, 2014, 11:53:01 AM
Atentie mare la locurile unde cei care intra\ies vireaza la stanga, peste 2 benzi pe care se circula cu 110 km legal!

Fals, există limitare la 70 km/h. Se vede și pe Street View. Recomand CB nord oricând, dar cu grijă la virajul la stânga.

Și nu mai recomanda Colentina pentru tranzit rapid, sunt porțiuni unde se merge bară la bară în week-end (sâmbăta dimineața mai ales) din cauza pieței Obor și a complexelor comerciale de la ieșirea din oraș. Ștefan cel Mare este și el aglomerat tot timpul, plus că sunt o grămadă de semafoare sincronizate din 2 în 2.

dr4qul4

FALS.
DNCB este un drum National. Mai mult este chiar european. Conform legii limita de viteza este de 100 KM in afara localitatii. iar amenda vine de la 110 in sus. Pe DNCB nu stii niciodata cand esti in afara sau in interiorul localitatii, neexistand indicatoare in acest sens. La fel nu exista indicatoare nici pentru stabilirea vitezei maxime permise pe toata centura. Asadar ramane viteza maxima pentru sectorul de drum corespunzator, in afara localitatii.

Singurele indicatoare sunt cele de restrictie de viteza pe anumite portiuni precum si cel pentru "sfarsitul tuturor restrictiilor". in special in dreptul intersectiilor  viteza este limitata la 60/40/30. Dar asta nu insemna ca sunt si respectate.
Marcajele cu EXIT, numerotarea km ca pe autostrada si panourile antiorbire verzi ii fac pe multi sa calce pedala chiar si peste 150 km/h. Rar vezi pe cineva incetinind sub 70 la stefanesti. Mai degraba vezi pe cineva care vine cu 130. iar cand faci stanga acolo esti complet ascuns de acel picior de pod. Sa-ti reamintesc cate accidente mortale au loc acolo?

Imi spui sa nu recomand intrarea prin Colentina. Daca vi de pe A3, sau DN1 si vrei sa ajungi in estul/sud-estul orasului ce ai vrea sa recomand?
Eu prefer sa intru prin Stefanesti dar nici DN2 nu e de speriat la anumite ore. In schimb combinatia DNCB+DN3 sau DNCB pana la A2 este blocata tot timpul.

Probabil cel mai in masura sa dea sfaturi despre centura este MRS. restul, ajungem pe acolo maxim de 2 ori pe luna.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Quote from: dr4qul4 on June 30, 2014, 10:41:58 AM
FALS.
DNCB este un drum National. Mai mult este chiar european. Conform legii limita de viteza este de 100 KM in afara localitatii.
Este DN, deci limita e 90 km/h. Sursa

alecu26

avem autorizatie de construire la TGM.

Daca se misca OK, cu toate ca nu cred, poate filmam si pe Copisa....:)...odata cu filmarile de la CT-Ogra.
Drumurile noastre POATE;

NGC

#1483
Quote from: stangabriel on May 12, 2014, 09:09:44 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20de%20presa%20-%20Centura%20Arad-%2012-05-2014.pdf

Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România dezavuează
campania de dezinformare organizată de Primăria Municipiului Arad, prin care
locuitorilor Municipiului Arad cât și participanților la trafic pe Centura de Nord Arad, li
se comunică în mod eronat faptul că ar fi fost sistată finanțarea pentru cele două pasaje
supraterane peste liniile de cale ferată Brad-Curtici și Arad-București.

Referitor la această campanie de dezinformare a Primăriei Municipiului Arad, CNADNR
SA precizează următoarele:


- În data de 25.04.2014, Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din
România a comunicat Antreprenorilor pentru " Pasaj denivelat pe varianta de
ocolire Arad peste liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" și " Pasaj denivelat pe
varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" sumele alocate pentru anul
2014 ( 13.093.258,71 lei pentru "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste
liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" , respectiv 25.442.090,28 lei pentru" Pasaj
denivelat pe varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" ) , astfel încât
Antreprenorii să își poată desfășura activitatea în condiții optime până la sfârșitul
acestui an.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Romania prin Direcția
Regională Drumuri și Poduri Timișoara a emis Ordinul de reluare a lucrărilor în
data de 28.04.2014.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România realizează
importanța deosebită a finalizării celor două pasaje de pe Centura Municipiului
Arad, precum și disconfortul temporar creat in acea zonă, participanților la trafic.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România reafirmă
determinarea și eforturile care se depun pentru asigurarea finanțării lucrărilor de pe
Centura Municipiului Arad.

Referitor la acest comunicat, iata ce a raspuns CNADNR in 04.02.2014, deci cu doar 2 luni inaintea acestui comunicat ^^^.

"... finantarea ... in vederea finalizarii acestora, urmeaza sa se faca in anul 2015". Cum au aparut brusc fondurile?
Sursa: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg37180#msg37180

Care mai este situatia actuala a lucrarilor?

sebba

au aparut,  n-au aparut, asta are, asta n-are, asta e castigatoare... nu vezi ca astia sunt la "alba-neagra"?
fonduri, nefonduri... pasajele stau, neatinse! toate comunicatele alea sunt frectie la picior de lemn, vrajeala electorala! batjocura!
Sailing away! S/Y Haimana