Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

MRS

^^^^
Este vorba de aproximativ 7-800m proaspat construiti de la fundatie (aprox 2m adancime) de unde se termina padurea pana la podul peste CF B-Cta


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

#1411
din poza se vede calea ferata pe partea dreapta, iar intre bucata noua si cf se vede vechiul asfalt. Oricum nu e cine stie ce realizare: este doar portiunea unde terenul este plat, de partea cu podurile (unele destul de lungi) nici nu s-au apucat. Aici nici defrisari nu cred ca au avut...doar un gard de mutat.

in alta ordine de idei, cateva poze de joi din jilava, intoarcere pe centura inapoi spre bucuresti:
pasajul arata deplorabil....



nu vi se pare, acele tiruri (foarte multe, doar vorbim de directia A1-Giurgiu) nu ma inghesuie destul, mi-au ramas si mie vreo 2,2 metrii sa ma strecor  >:( 


https://lh4.googleusercontent.com/-pKys1G9c7os/U54AHaRytrI/AAAAAAAAA88/QqwzbK_hT6E/w958-h539-no/IMG_20140612_171100.jpg


centura, va rog sa remarcati "calitatea asfaltului" - aici arata bine, inca nu au apucat sa decoperteze, iar mai spre vest se circula ca pe calea ferata (camioanele au facut santuri)




breteaua catre Bucuresti.



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

La Stei cine e castigator? Se stie cel final?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Parca COPISA, nu a mai rasuflat nimic de acolo, oricum trebuie sa reevaleze ofertele COPISA, OHL is TELOXIM conform decizie CNSC si ramasa definitiva prin
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000310594&id_inst=2

alecu26

dar e antica, veche si de demult acea decizie.

trebuie sa fie ceva nou acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

La brasov avem ca si castigatori pe Viarom si Chiruli.

Nu mai stiu exact locurile pe care se aflau, dar in fata oricum. Poate mai sapa cineva dupa PV de la deschidere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

viarom si chiruli sunt pe consultanta.
nu construiesc ei nimic....sper
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf

Ba construiesc, cu asta se ocupă, dați măcar o căutare pe Google înainte să scrieți prostii:

http://www.viarom.ro/
http://www.chirulliandrea.it/

pasadia

Quote from: alecu26 on June 17, 2014, 04:29:25 PM
La brasov avem ca si castigatori pe Viarom si Chiruli.

Nu mai stiu exact locurile pe care se aflau, dar in fata oricum. Poate mai sapa cineva dupa PV de la deschidere.

Ei erau primii ca pret, fiecare pe lotul lor. Dar eu n-am vazut nici o comunicare oficiala prin care sa fi fost desemnati castigatori. Esti sigur ca evaluarea ce a durat 3 luni i-a desemnat pe ei castigatori?

dr4qul4

Quote from: nirolf on June 17, 2014, 06:05:54 PM
Ba construiesc, cu asta se ocupă, dați măcar o căutare pe Google înainte să scrieți prostii:

http://www.viarom.ro/
http://www.chirulliandrea.it/
Poate mai si construiesc, dar in cazul de fata era vorba de centura BV, unde, din ce imi amintesc erau contracte de consultanta momentan.
Nu cred ca pot indeplini singuri criteriul financiar pt o asemenea lucrare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

Viarom e de fapt Vinci prin interpuși. Dar de Andrea și prietenii lui n-am auzit până de curând. Din ce văd pe pagina lor, se ocupă cu betoane și mixturi asfaltice.

frunzaverde

#1423
Quote from: nenea_hartia on June 17, 2014, 10:05:53 PM
Viarom e de fapt Vinci prin interpuși. Dar de Andrea și prietenii lui n-am auzit până de curând. Din ce văd pe pagina lor, se ocupă cu betoane și mixturi asfaltice.

E un JV Chirulli - Aleandri, Chirulli e o firma micuta din zona Bari, cu o balastiera, o fabrica de prefabricate micuta si niste utilaje, a carei singura experienta "afara" e Romania (superb, ehem). Aleandri par a fi mai mari, si pare c-au ceva experienta cu drumuri, tot prin zona aia mirifica a Italiei. Cifra de afaceri la Aleandro e 45 milioane EUR/an, la Chirulli nici macar n-au nevoie de auditor public. Dumnezeu cu mila...

Site-ul Chirulli ar trebui sa fie criteriu de descalificare instantanee... Daca nu esti in stare sa-ti construiesti un site fara marquee, clip art si frame-uri, nu ar trebui sa te lase sa te ocupi de un proiect de zeci de milioane de euro - e clar ca ori nu esti in stare, ori iti e prea lene sa-ti faci treaba bine...

Quote from: dr4qul4 on June 17, 2014, 08:23:00 PM
Poate mai si construiesc, dar in cazul de fata era vorba de centura BV, unde, din ce imi amintesc erau contracte de consultanta momentan.

E vorba de tenderul pentru lucrari, poftim aici descrierea: http://www.bizbrasov.ro/2014/06/16/lucrarile-la-ocolitoare-se-vor-relua-curand-care-sunt-firmele-care-au-avut-cele-mai-bune-oferte-pentru-lucrari/. Chirulli - Aleandro n-au competente de inginer de proiect, asa ca n-au cum sa se ocupe de consultanta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Ms. Asadar, aceste oferte sunt pt terminarea lotului Alpine si pt dublarea celuilalt lot mai vechi.
Nu intelegeam cu firme asa mici au indeplinit criteriul financiar, dar valoarea fiecarui contract e de sub 15 mil euro.
Vad ca s-au asociat si cu Shelter ......are cine sa-i pazasca de furia forumistilor.
@Adiarc, imi cer scuze ca te-am indus in eroare,
Ai avut dreptate.
Dumnezeu cu mila
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist