Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

marisRO

O noua amanare pentru centrura Tg. Mures

19.05.2014
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 5 recurs NCPC
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Curtea faţă de conţinutul dosarului, apreciază că este necesară revenirea cu adresă la CNSC pentru depunerea documentaţiei administrative. Pentru a se depune documnetaţia de la CNSC acordă termen de judecată la data de 02.06.2014. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 19.05.2014.
Document: Încheiere de şedinţă    19.05.2014

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000315368&id_inst=2

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

iuli

Nici daca ar fi autostrada nu cred ca va fi facuta pentru un regim de 130 km/h legal, ca ilegal nu vad cum ii va opri cineva pe "eroi" sa mearga si acum cu 130 km/h. :P
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Quote from: iuli on May 28, 2014, 02:09:06 PM
Nici daca ar fi autostrada nu cred ca va fi facuta pentru un regim de 130 km/h legal, ca ilegal nu vad cum ii va opri cineva pe "eroi" sa mearga si acum cu 130 km/h. :P

Foarte probabil A0 (atunci cand va fi) va fi limitata la 100 km/h (precum centura Aradului) datorita numarului mare de noduri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

panzer

Quote"La Centura Capitalei, se lucrează în mod accelerat în nordul Bucureştiului, pe tronsonul dintre autostrada A1 şi DN 7, iar acest tronson va fi finalizat până la sfârşitul anului. Se lucrează, de asemenea, şi la porţiunea dintre autostrada A2 şi DN 2, care va fi gata în al doilea semestru al anului viitor", a spus Cristian, prezent la o conferinţă pe tema infrastructurii din România.
Chiar asa se lucreaza accelerat cu 10 oameni si 4-5 utilaje. Anul trecut se lucra intr-adevar, dar anul acesta vb moldoveanului "incet, incetisor, pi loc si di loc"

Eu inclin sa cred punand cap la cap totul ca nu mai vedem nici macar A0. Ei vorbesc de A1 - DNCB Sud - A2 ca si concesionare. O sa il concesioneze insa dupa ce repara A1.

Mai traim si mai vedem, dar nu sunt foarte optimist.

adi

Centura capitalei noastre dragi....News...

Intre Chitila si Dragomiresti este deja asfalt pe o mare parte din traseu.

Pe potiunea din zona caii ferate Buc -Ct este facuta fundatia si a inceput sa apara asfalt. Dar la podul de peste CF nici o miscare....

adiarc

am fost doar de cateva ori prin zona...asa ca va intreb...tronsonul care este ACUM in lucru , pt extinderea la 4 benzi , va face conexiunea intre A1 si A2 ?
Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

Lărgirea CB nord are ca finalitate conexiunea cu cele doua autostrăzii A1 și A2.

dr4qul4

Doar ca in ritmul actual o vor termina la sfantu-asteapta. cele 2 portiuni lipsa sunt jalnice si momentan nu se lucreaza la nici o suprastructura!

Chiar si pe portiunea deja data in circulatie (Chitila-Voluntari) mai sunt multe lucruri de facut:
- breteaua de coborare pe DN7
- pasajul peste DN1A - unde luni la ora 6:30 era o coada de peste 1 KM la iesirea din Bucuresti
- la care se mai adauga eliminearea tuturor virajelor la stanga, Atat la stefanesti, cat si la pantelimon si voluntari trebuie sa virezi stanga prin fata celor care vin cu viteze de 100+ , pentru ca nu au fost in stare sa faca si rampe de acces pe pasaje, sau macar benzi de dreapta care sa traverseze calea ferata

Practic aici avem 3 intersectii denivelate (cu pasaj) la care accesul se face la acelasi nivel cu centura semnalizata ca o autostrada. Oare ce-or zice soferii de tir straini cand vad ca intra pe autostrada dar au limita de 30 km/h si masini care le trec prin fata?
Cel mai rau este la stefanesti, unde sunt extrem de multe accidente mortale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Iar între DN2 și A2 nu se lucrează mai deloc, de altfel scrie și în articol că va fi gata la sfârșitul lui 2015. Penibil pentru o porțiune de 10 km, dar dacă nu alocă bani...

QuoteCentura Capitalei va fi finalizată în 2016 ca un drum cu 4 benzi şi separator între sensuri, însă nu se va putea circula niciodată pe acest drum cu 130 de kilometri pe oră, adică în regim de autostradă, a declarat, miercuri, Andrei Cristian, director adjunct al Direcţiei Generale de Monitorizare şi Întreţinere a Infrastructurii Rutiere din cadrul Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

"La Centura Capitalei, se lucrează în mod accelerat în nordul Bucureştiului, pe tronsonul dintre autostrada A1 şi DN 7, iar acest tronson va fi finalizat până la sfârşitul anului. Se lucrează, de asemenea, şi la porţiunea dintre autostrada A2 şi DN 2, care va fi gata în al doilea semestru al anului viitor", a spus Cristian, prezent la o conferinţă pe tema infrastructurii din România.

MRS

Probabil vom avea, ca si pe tronsonul dintre DN1a si DN2 zone cu 70, 50, 30 km/h, o multime de treceri de pietoni si militieni ascunsi in boscheti cu radaru'
ATENTIE!! Nu s-au apucat de nicio lucrare de arta: poduri imense peste linii CF  gen Bucuresti-Constanta sau peste lacul Colentina la Cernica, intersectia de la Chiajna/Dragomiresti Vale...
Nu credeti in minciunile astora..


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adiarc

portiunea mai proasta din centura Alba Iulia , a fost reasfaltata ( aprox jum din ea )
circulatia este intensa , tot timpul in coloana , dar teoretic dupa finalizarea Sebes-Turda , totul va fii in regula

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

bonus - in dr filmari se vad si o parte din lucrarile la coridorul IV feroviar
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura