Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20de%20presa%20-%20Centura%20Arad-%2012-05-2014.pdf

Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România dezavuează
campania de dezinformare organizată de Primăria Municipiului Arad, prin care
locuitorilor Municipiului Arad cât și participanților la trafic pe Centura de Nord Arad, li
se comunică în mod eronat faptul că ar fi fost sistată finanțarea pentru cele două pasaje
supraterane peste liniile de cale ferată Brad-Curtici și Arad-București.

Referitor la această campanie de dezinformare a Primăriei Municipiului Arad, CNADNR
SA precizează următoarele:


- În data de 25.04.2014, Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din
România a comunicat Antreprenorilor pentru " Pasaj denivelat pe varianta de
ocolire Arad peste liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" și " Pasaj denivelat pe
varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" sumele alocate pentru anul
2014 ( 13.093.258,71 lei pentru "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste
liniile CF Brad-Curtici – DJ709B" , respectiv 25.442.090,28 lei pentru" Pasaj
denivelat pe varianta de ocolire peste liniile CF Arad-București" ) , astfel încât
Antreprenorii să își poată desfășura activitatea în condiții optime până la sfârșitul
acestui an.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Romania prin Direcția
Regională Drumuri și Poduri Timișoara a emis Ordinul de reluare a lucrărilor în
data de 28.04.2014.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România realizează
importanța deosebită a finalizării celor două pasaje de pe Centura Municipiului
Arad, precum și disconfortul temporar creat in acea zonă, participanților la trafic.
- Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România reafirmă
determinarea și eforturile care se depun pentru asigurarea finanțării lucrărilor de pe
Centura Municipiului Arad.

adiarc

imi place asta cu .......Cnandr a comunicat sumele alocate pt 2014....dar din pacate e o gluma amara  :((
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

am trecut azi pe acolo...inca ABSOLUT nici o miscare...

adiarc

trebuie vazut cat s-a executat si care este stadiul platilor ( din care bineanteles s-au pierdut mil de euro prin degradarea lucrarilor , pierderi de vieti , consum suplimentar , poluare , etc )
pt ca...pe promisiuni de plata nu cred ca mai sunt dispusi sa lucreze dupa ce s-au ars odata
e ca si cand partenerii de la care ai de luat bani iti spun...trimite  tu la banca de unde ai luat  linia de credit , pt care trebuie sa platesti rate.......,aceste PROMISIUNI de plata...suntem convinsi ca vor fii intelegatori  :o
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Dupa 2 ani de la sistarea lucrarilor datorita lipsei finantari, ei vin acum sa spuna ca nu-i adevarat. Nici nu stiu daca sa rad sau sa plang.

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

jaxa

#1355
Alo? Colegii din presa scrisa care se informeaza de aici de pe forum?
Nu puteti pune acest comunicat si celelalte mai vechi ale CNADNR referitor la pasajele de pe centura Aradului si alocarea de bani pe 2014 (zero in buget) pe prima pagina a ziarului?
Ati putea sa scrieti si despre raspunsurile generice, evazive si nu la obiect pe care CNADNR le da la intrebarile serioase adresate lor?
(de exemplu vedeti raspunsul de ieri pentru A4, respectiv thread-ul special de comunicare cu CNADNR)
Sau de faptul ca la unele intrebari nu se obosesc sa raspunda?
Colegii nostri de aici se adreseaza plini de respect si la obiect, iar CNADNR, daca raspunde, de multe ori raspunde intr-o doara.  :o
Ar fi de inteles daca se intimpla o data, dar aproape de fiecare evita unele raspunsuri clare si/sau ofera informatii generice si pe linga subiect.
Eventual poate faceti un reportaj special despre CNADNR si specialistii care lucreaza acolo.  ;)
Va rog sa pastrati decenta, pentru ca ar trebui ca aici sa avem mai mult respect decit au ei pentru noi.
Va multumesc!

vancouver

Quote from: stangabriel on May 12, 2014, 09:09:44 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20de%20presa%20-%20Centura%20Arad-%2012-05-2014.pdf

Compania Naționala de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România dezavuează
campania de dezinformare organizată de Primăria Municipiului Arad, prin care
locuitorilor Municipiului Arad cât și participanților la trafic pe Centura de Nord Arad, li
se comunică în mod eronat faptul că ar fi fost sistată finanțarea pentru cele două pasaje
supraterane peste liniile de cale ferată Brad-Curtici și Arad-București.

(...)

Jalnic. Imi vine sa vomit. Mai ramâne ca tovarasul Ponta sa raporteze cu mandrie realizarea planului cincinal si productii record la ha.

Nu credeam ca minciuna in asa hal poate sa mai existe in vremurile noastre. Si nu credeam ca e posibil ca politicul sa se vâre asa de adânc in zona tehnica incât sa opreasca o lucrare vitala si apoi - cu tupeu - sa mai afirme si contrariul.

Oricum e clar ca acest comunicat a fost o comanda venita de sus. Se vede ca cei de la CNADNR au incercat sa mai dreaga busuiocul si sa dea o aura de seriozitate si tehnicitate...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

sebba

QuoteNu credeam...

acum crezi? te-ai si convins? e spre bine!  :)
asta inseamna ca incet, incet ajungem cu totii sa nu mai luam de buna vrajeala ce ne-o ambaleaza astia, frumos, in pachetel sclipitor, la promotie...
Sailing away! S/Y Haimana

adiarc

ce imi place mie este aceasta avalansa mediatica inainte de alegeri
articole de multe ori mizerabile...dar partea buna e ca papagali si-au dat seama ca subiectele legate de infrastructura ating la tot mai multi , coarda sensibila , asa ca nu ne mai pot ignora cum o faceau.....de abia astept noiembrie  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Klaudiu!!!

M-am aflat azi in trecere pe DNCB, dar din pacate nu am avut posibilitatea sa fac poze.....am vazut ca se lucra anemic; era un excavator pe la Dragomiresti si tot acolo descarcau niste prefabricate din beton care nu mi-am dat seama ce erau( cred ca le vor folosi la trecerea peste canalul de apa); majoritatea utilajelor se aflau intr-o organizare de santier de langa A1 iar restul in cealalta de langa Petrom..............................deci  : NIMIC NOU!!!  bara la bara;

NGC

#1360
S-a publicat invitatia 360187 / 09.05.2014 pentru "Executia lucrarilor de fundare Pasaj CF km. 5+343 si Relocare/ protejare utilitati electrice".
Valoare estimata: 3,185,944.25 RON
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2014 11:00

Este vorba de fapt de pasajul CF de pe Centura Craiova Sud, intre DN65 si DN6.

NGC

#1361
S-a publicat invitatia 359216 / 11.04.2014 pentru "Amenajare intersectie cu sens giratoriu pe DN CB km 10+200 la Stefanesti cu DJ 200".
Valoare estimata: 1,852,761 RON
Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2014 09:00 (ofertele au fost deja deschise)

Durata de executie prevazuta este de 2 luni. Pentru cei interesati, acolo gasiti si citeva planse.


doryan93

O intrat in reabilitare in aceasta dimineata Centura orasului Bistrita, care va fi asfaltata din nou.





Sursa

doryan93

#1364




Sursa
Lucrarea fiind realizata de Firma austreaca Strabag, care lucreaza si la  reabilitarea DN 15 A între Bistriţa şi Mureş. Drumul de centura al orasului Bistrita se afla între staţia Petrom de la Viişoara şi Politub.Este vorba de o lucrare de întreţinere a drumului în valoare de 1,7 milioane de lei care va dura două săptămâni, anunţă secţia Bistriţa a DRDP Cluj.
Sursa